ybasaran' Alıntı:
ya burda muhabbet ne güzel yaa...kimse kimseyi tınlamıyo...yoksa benmi yanlış yerde msj yazıyorum..herkesin yazı yazdığı yer varda benmi göremiyorum...neyse yinede saygılar...ii buluşmlar diliyim..
Dostum stres yapma hemen, biz bu forumu bilgilendirme amacıylan kullanıyoruz.
ha konuşmak istersen buyur beni ekle listene
msn = [email protected]
şu aralar düzen sağlamaya çalışılıyor.. inş. zaman içerisinde grubumuz daha da kalabalıklaşacak, gün gelecek bütün motorcular birbirlerini yolda tanır vaziyete gelecek ben buna eminim... inş saygınlığımızı kaybetmeden çoğalabiliriz...
özelden pm leride cvpsız bırakmamaya çalışırız fakat arkadaşlarımızın girip okumaya vakitleri sınırlı olabilir. sen yazdıktan sonra cvplar yazılmış demekki okunmuşsun... fakat gel toplantıya tanışalım varsa kendine yakın gördüğün bir nick pm at seve seve yardımcı olacaklardır sana..
saygılar.. hemen celallenmeye gerenk yok yaaaff :rendeer: