MT [İZMİR ] Toplantısı 30 Haziran Cuma Teras Cafe'de

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 haziran cuma saat 20.00 da bornova teras cafe'de yapacağımız toplantı, konusu açısından tüm MT İzmir Üyesiyim diyen arkadaşlar açısından önem taşımaktadır. Ve herkesin çok önemli bir işi olmaması durumunda mutlaka katılması nı önemle rica ederim...

MT nedir ?

MT Üyesi olmak nedir?

MT İZMİR GRUBU İÇERİSİNDE OLMAK VE KALICI OLMAK NASIL OLUR ?

MT motosiklet sitesi ile MT ye üye insanların oluşturduğu topluluk arasındaki bağ nedir ?

İnternetten Üye olunarak bu grubun içerisine dahil olmak isteyen arkadaşların grubun geçmişi , üyelerinin saygınlığı ve manevi haklarının , değerini bilmeleri yada öğrenmeleri ( öğretilmesi )

Bundan sonra MT motosiklet sitesine üye olan her arkadaşın en az 2 hafta toplantılara katıldıktan sonra grubun ESKİİ üyeleri tarafından olumlu kararı ve onayı alınmadan grupta faal olamayacaklarını

konu alan önemli bir toplantı olacaktır

Grubun bir kurucusu ve 11 aydır emek veren değerli üyeleri vardır.

kargaşa boş laf ve düzen bozmaya kimsenin hakkı yoktur izin verilemez


toplantıda görüşmek üzere.....
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
cuma günü teras cafede görüşmek üzere umarım herkesin istediği gibi olur
ayrıca ricam biraz erken gelmeniz
gelirseniz cok sevinirim
sevgi ve saygıyla kalın
BURAK
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma gunu görüşmek ümidiyle
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben ve devlet erkanı ( ekabir ve ileri gelenler ) orada olacaktır emin olabilirsiniz :cat:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Ordayız doğal olarak.

Lütfen arkadaşlar bunu söylemekten utanıyorum ama birbirinizi dinlemek konusunda daha duyarlı olursanız toplantı daha verimli geçecektir. Benim ilk istediğim şey bu.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
konuşulması gereken yerin çet gibi kullanıldığı mt.izmir sayfası değil toplantı yeri olduğunu bilmeyenler ve bilipde uygulamayanlar, arenaya buyrun.
saygıyla kalın,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bensiz olmaz artık. eski olmaya ihtiyacım var ne de olsa

mutlaka gelıyorum!
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
leventkozcu' Alıntı:
1:) oncelıkler sayfayının bu hale gelmesı saglayanlar utansın
2:) sonrada toplantıda kımseyı dınlemeyıpte olayların bu hale gelmesını saglayanlar utansın ama hepsının hesabı toplantıda gorulecektır sokemon kardesımle ozel gorusecegım beklıyorum muhakkak..
eger eskılerden bahsedıyorsanız saygı saygı saygı guruba dahıl olanlar eskılerın olurunu alacaklarsa ozaman en basta ben varım en eskı uye benım aramızda bunuda goz ardı etmeyelım...

evet levent eskisin gerçekten eskisin her yönden, ama sadece bu kadar başka bir şey değilsin.
hala uzatmakta ve mt.izmir i herkeze reklam yapmakta inat ediyorsun.
hesaplaşacak bir şey yok eğer varsa ve olması gerekiyor ise sanırım o sen olacaksın.
saygıyla la kal lütfen,
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
1 Yili Tamamlama Arifesinde

TenTen35' Alıntı:
Ordayız doğal olarak.

Lütfen arkadaşlar bunu söylemekten utanıyorum ama birbirinizi dinlemek konusunda daha duyarlı olursanız toplantı daha verimli geçecektir. Benim ilk istediğim şey bu.

Kesinlikle katılıyorum!!!:cat:
Ne söylediğinizin yanında, nasıl söylediğiniz de çok önemlidir.
Kullandığınız üslupların anlaşılmanızda büyük etkisi olacaktır.

Gönlümden geçen sevgi ve saygıyla kalınması.
Birini kaybetmiş arkadaşlar:
Bari diğerini kaybetmemeye özen göstermenizi diliyorum.

Toplantıda görüşmek üzere.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peri' Alıntı:
bensiz olmaz artık. eski olmaya ihtiyacım var ne de olsa

mutlaka gelıyorum!
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :cat:
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
2
Sizinle Tanişmak Isterim

Merhaba gaziemirden abdullah sitede henüz yeniyim sizlerle tanışmak isterim
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
eğer bir sorun çıkmaz ise bende aranızda olmak isterim

tek ricam kalp kırmadan sakince muhabbet

kazasız belasız ii seyirler herkeze
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben de aranızda olmak isterim ve ayrıca kuşadası önder camping e ben de gelirim:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bende gelmek istiyorum,eski ,yeni, en yeni tüm üyeler gelsin lütfen ,bende dinlemek için geliyorum,güzel olan bu topluluğa yakışan türde her şeye varım,en eski veya en yeni olmanın bence bir önemi yok,zira ben mt'yi hiç bilmezkende motosiklet kullanıyordum,önemli olan dostluk,arkadaşlık,motorculuk.
sidik yarıştırmaya gerenk yok :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst