MT [İZMİR ] Toplantısı 30 Haziran Cuma Teras Cafe'de

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: KENAN süpersin yaaa:rendeer:
işte arkadaşlar olay dudur:cat:

size başımdan geçen bir olayı anlatıyım:
bir üyemizin eşini üye yaptık kendisi alman ama bütün toplantılarımıza geliyor ve MT yi çok seviyor
makara topiclerinden anlaşılmasın diyede herşeyi yazdık arkadaşın resmini koyduk ve intercom üyemizin kız arkadaşıyız yazdık
malesef levent kozcu arkadaşımız bir mesaj yollamış
-bu hatun ...........eleman.......
gibi bende cevap yazdım
-arkadaşım bu üyemiz intercom arkadaşımızın eşidir onu geç herşeyden önce MT üyesidir lütfen hatun eleman gibi kahve ağzıyla konuşmayalım

ok arkadaş topic e cevap yazmadı ama benim özelime atmış
-başlık:aloooooo
acıktan yazmak ıstemedım senın le muhattap olmama gerke bıle yok ama neyse, yalan mı hemserım bı hatun gelınce agızınız dusuyo ole kahve agızı bılmem ne agızı falan da degıl bunlar delıkanlı agızı bılmıyorum sen ne kadar bılıyorsun, hem nereye takılacagımıda sana sormayacam sen pacalı donlarla gezerken ben bu sıtedeydım kocccc

benim yazdığım cevap:arkadaşım ben 39 yaşındayım ve benim çevremde kimse bana kocdcc demez
sevgiler saygılar:rendeer:

kenan arkadaşım bu topici açmiş helal olsun
buradanMT izmir den levent kozcuyyu kınıyorum
haaa bu arada bilmenizi isterimki MT izmir i çoook seviyorum hepiniz benim can kardeşlerimsiniz :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu bilgi değerlendirilecektir ilgin için teşekkürler birde sözünü ettiğin topiğin linkini yaz inceleyelim elimizde belge olsun :silent:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Eğer züccaciyeciyseniz, dükkana giren fareyi yakalamak için,
kapan da kurabilirsiniz, bir kaç kedi de salabilirsiniz.
Eminim kediler sizi fareden, kurulacak kapanlardan çok daha kısa zamanda kurtarırlar.
Peki siz kedileri mi tercih ederdiniz?
Yoksa kapanları mı?
Sonuç fareden kurtulma açısından aynı.
sadece tarz, üslup farklı.....
Bir de sonrası var tabiki:queen:

Not: Seçilen nesneler örnekleme için verilmiştir.
Kimse üstüne alınıp ta havadan nem kapmasın.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okram' Alıntı:
Eğer züccaciyeciyseniz, dükkana giren fareyi yakalamak için,
kapan da kurabilirsiniz, bir kaç kedi de salabilirsiniz.
Eminim kediler sizi fareden, kurulacak kapanlardan çok daha kısa zamanda kurtarırlar.
Peki siz kedileri mi tercih ederdiniz?
Yoksa kapanları mı?
Sonuç fareden kurtulma açısından aynı.
sadece tarz, üslup farklı.....
Bir de sonrası var tabiki:queen:

Not: Seçilen nesneler örnekleme için verilmiştir.
Kimse üstüne alınıp ta havadan nem kapmasın.
Abicim,oltanın ucuna penir bağlarsan sorun halloluyor:queen: Baktınki faremiz biraz irice....Kıbrıs yap;şaka değil walla;bizzat kendim denedim:cat: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıda görüşmek üzr..

sustukça tepemize çıkılıyor gibi geliyor bana...

mt izmir üyesi olarak bayadır sessiz kalıyorsam bilinki yeni gelen dostlarımı tanımak için onlara zaman verdim.. ama birde sonuca bakın... millet dağdan gelmiş kovalamaya çalışıyor...

şurayı 2 hafta boş bıraktım bilerek yazmadım çizmedim, etmedim eylemedim ama bazıları çok sahiplenmiş... dinlemeden öğrenmeden artistliklerine başlamış..

ben kimsenin ağır abiligine muhtaç değilim..... kimilerinin elinin altında 7/24 internet var ama bu kişiler biraz düşünmeli burası CHAT-ZONE değil.. yanlışmıyım... forum = mesaj panosu, yani yazacağını yaz ve çekil millet o bilgiyi alsın... ha amacın ortalık bulandırmaksa çık toplantıda sustur milleti konuş... hatta yorum yapmamızı bekle... sen burda yaz biz burda takip edelim mantığı bana ters...
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
25
Bir sorun çıkmazsa bu haftaki toplantıya ben de gelmek ve yine bir sorun çıkmazsa bu haftaki toplantıda da eğlenmek istiyorum. ::deliir::
Gelebildiğim kadar erken gelmeye çalışacağım,keyifli sürüşler... :flower:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
dostdark' Alıntı:
:rendeer: KENAN süpersin yaaa:rendeer:
işte arkadaşlar olay dudur:cat:

size başımdan geçen bir olayı anlatıyım:
bir üyemizin eşini üye yaptık kendisi alman ama bütün toplantılarımıza geliyor ve MT yi çok seviyor
makara topiclerinden anlaşılmasın diyede herşeyi yazdık arkadaşın resmini koyduk ve intercom üyemizin kız arkadaşıyız yazdık
malesef levent kozcu arkadaşımız bir mesaj yollamış
-bu hatun ...........eleman.......
gibi bende cevap yazdım
-arkadaşım bu üyemiz intercom arkadaşımızın eşidir onu geç herşeyden önce MT üyesidir lütfen hatun eleman gibi kahve ağzıyla konuşmayalım

ok arkadaş topic e cevap yazmadı ama benim özelime atmış
-başlık:aloooooo
acıktan yazmak ıstemedım senın le muhattap olmama gerke bıle yok ama neyse, yalan mı hemserım bı hatun gelınce agızınız dusuyo ole kahve agızı bılmem ne agızı falan da degıl bunlar delıkanlı agızı bılmıyorum sen ne kadar bılıyorsun, hem nereye takılacagımıda sana sormayacam sen pacalı donlarla gezerken ben bu sıtedeydım kocccc

benim yazdığım cevap:arkadaşım ben 39 yaşındayım ve benim çevremde kimse bana kocdcc demez
sevgiler saygılar:rendeer:

ONDAN SONRA BU DİYALOĞU BİR MOD VE BİR ABİMİZE ŞİKAYET ETTİM AMA TIRT
hııım dedim demekki saygı seviye önemli değilş üye sayısı önemli diye düşünürken kenan arkadaşım bu topici açmiş helal olsun
buradanMT izmir den levent kozcuyyu kınıyorum
haaa bu arada bilmenizi isterimki MT izmir i çoook seviyorum hepiniz benim can kardeşlerimsiniz :rendeer: :rendeer: :rendeer:


sevgili dostrak,
bu bilgiyi vermen çok iyi oldu, ayrıca bu üyemizin bu davranışından sonra değerli modlarımız sanırım daha yakından ilgilenecektir mt.izmir adına böyle çirkin bir olaydan ötürü senden ve seviyesiz konuşmalara mağdur olmuş hanımefendi ye lütfen özürlerimizi kabul et ve ilet malesef beş parmağın beşide bir olmuyor ama kangren olmuş parmakta kesilir.
sonsuz sevgi ve saygılarımızla,:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
uygundur, gelmek için gerekli özeni göstereceğim. ama arkadaşlar rica ediyorum üsluba ve toplantı kurallarına uyalım. toplantı kuralları nedir derseniz başlıca

konuşanı saygıyla dinleme, kesmemek

katılımcı olma, fikir beyan etmek

gereksiz konularla gündemi meşgul etmemek

kişisel olayları gözardı ederek grubu ileri götürecek davranışlar sergilemek

toplantıdan fayda sağlamak

"bak gördün mü? adamı ne hallere soktum" dan kaçınmak

konuşurken etrafta başka insanlarında olduğunu düşünerek uygun ses tonuyla ve uygun kelimelerle kendimizi ifade etmek

yani aslında adam gibi, insan gibi oturup konuşmak


bunları benim dile getirmem bile ne kadar tuhaf geliyor bana bilemezsiniz ama nedense gidişat konusunda kaygılar taşıdığım için yazıyorum.
unutmayın, bir mekandayız ve o mekana saygılı olmak zorundayız. şaçmalayan insanlar yüzünden diğer insanlar gibi aynı etiketi bende yemek istemiyorum. yapacağımız her davranış kendimizi bağlar gibi görünse de grubun oradaki tüm üyelerini de bağlar.

amaç kelle koparmak, parmak kesmek vs vs olmamalı. gerekiyorsa sürekli sorun çıkaranlar hakkında işlem yapılmalı tabiki. ama belli kurallar çerçevesinde. grubun son geldiği durumlardan acaip rahatsız oluyorum. ne tam 35 im ne de 35 1/2. ne eskiyim ne de yeni. tek amacım motorsiklet seven insanlarla birşeyler paylaşmak. ama bu paylaştıklarım bana sıkıntı veriyorsa paylaşmayayım. grubun huzuru, bütünlüğü ve güzelliği için ne gerekiyorsa yapalım. bu kadar net ve açık yazıyorum. kişisel olayların gruba yansımalarından, abuk subuk tartışmalardan sıkıldım. ve açıkça söylüyorum eğer bu grubu ben baltalıyorsam ilk önce de beni atın.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki biraz gündemdışı olacak ama ;motorcunun geveze,lafazan olduğunu ilk bakışta neresinden anlarsınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wallace..:cat: :rendeer:


::alkiis:: ::biggrinn ::biggrinn ::plus1::
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
dostdark' Alıntı:
:rendeer: KENAN süpersin yaaa:rendeer:
işte arkadaşlar olay dudur:cat:

size başımdan geçen bir olayı anlatıyım:
bir üyemizin eşini üye yaptık kendisi alman ama bütün toplantılarımıza geliyor ve MT yi çok seviyor
makara topiclerinden anlaşılmasın diyede herşeyi yazdık arkadaşın resmini koyduk ve intercom üyemizin kız arkadaşıyız yazdık
malesef levent kozcu arkadaşımız bir mesaj yollamış
-bu hatun ...........eleman.......
gibi bende cevap yazdım
-arkadaşım bu üyemiz intercom arkadaşımızın eşidir onu geç herşeyden önce MT üyesidir lütfen hatun eleman gibi kahve ağzıyla konuşmayalım

ok arkadaş topic e cevap yazmadı ama benim özelime atmış
-başlık:aloooooo
acıktan yazmak ıstemedım senın le muhattap olmama gerke bıle yok ama neyse, yalan mı hemserım bı hatun gelınce agızınız dusuyo ole kahve agızı bılmem ne agızı falan da degıl bunlar delıkanlı agızı bılmıyorum sen ne kadar bılıyorsun, hem nereye takılacagımıda sana sormayacam sen pacalı donlarla gezerken ben bu sıtedeydım kocccc

benim yazdığım cevap:arkadaşım ben 39 yaşındayım ve benim çevremde kimse bana kocdcc demez
sevgiler saygılar:rendeer:

ONDAN SONRA BU DİYALOĞU BİR MOD VE BİR ABİMİZE ŞİKAYET ETTİM AMA TIRT
hııım dedim demekki saygı seviye önemli değilş üye sayısı önemli diye düşünürken kenan arkadaşım bu topici açmiş helal olsun
buradanMT izmir den levent kozcuyyu kınıyorum
haaa bu arada bilmenizi isterimki MT izmir i çoook seviyorum hepiniz benim can kardeşlerimsiniz :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Merhaba . Bende siteye uzun bir suredir uye olan ve hemen hergun takip eden forumlara katılan gezilerimi sizlerle paylasan biriyim . Kısmet olupta mt izmir gurubunun toplantılarına katılamadım . Dosdark abimizi siteye ilk uye oldugu gunlerden beri tanırım. Super iyi kalpli ve dusunceli biridir. Soylediklerine bakılırsa ona yazılan mesaj sahibi buyuk yanlıs yapmıs ve ayıp etmis. Bu gurubu kuran ve birfiil gurup icin calısan arkadas umarım bu konu ile ilgilenirler ... Cuma gunu iyi eglenceler ...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar hepinze selamlar ... maalesef istanbulda olduğum için uzun süre aranızda olamayacağımmm.. umarım bu toplantıda herkes sorunlarını halleder varsa kangren olmuş parmak kesilir... umarım ayrıntıları daha sonra arkadaşlardan telefonlada olsa alırım kendinize çok ii bakkın arkadaşlar
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
bursada oldugumdan malesef ben de uzun bır sure gelemeyecegım..ınsallah hersey yolunda gıder..herkese cok selamlar..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
43
Çookkk çoookkk uzun süreden sonra yine merhabalarrrr. :rendeer:
Ben de bu cuma gelmek isterim umarım gelebilirim eski dostlar ve yeni dostlarla görüşmek isterim inşallah gelebilirim :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Asyaaa' Alıntı:
Çookkk çoookkk uzun süreden sonra yine merhabalarrrr. :rendeer:
Ben de bu cuma gelmek isterim umarım gelebilirim eski dostlar ve yeni dostlarla görüşmek isterim inşallah gelebilirim :silent:

süleyman kardeşim aramıza tekrar hoş geldin seni özlemiştik dersler bitsin gelir demiştim yaz boyunca umarım bizimle olursun eski günleri yad ederiz :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Herkese Merhaba,

Kenan'a tebrikler! Çok önemli ve ciddiye alınması gereken bir konuya parmak basmış:cat: Bir toplumun birlik ve beraberliği, Saygı, Sevgi ve daha fazlasını gerektirir.Nasip olursa Teras Bar'da görüşmek üzere sağlıcakla kalın.

Selamlar,
Özer
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
Arkadaşlar teras cafe hangisiydi bea...yerini karışıtıryom hepsinin...Eğer balçovada olmazsam ,gelmeye çalışırım...Saygılar...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
heheheh:)

dostdark' Alıntı:
:rendeer: KENAN süpersin yaaa:rendeer:
işte arkadaşlar olay dudur:cat:

size başımdan geçen bir olayı anlatıyım:
bir üyemizin eşini üye yaptık kendisi alman ama bütün toplantılarımıza geliyor ve MT yi çok seviyor
makara topiclerinden anlaşılmasın diyede herşeyi yazdık arkadaşın resmini koyduk ve intercom üyemizin kız arkadaşıyız yazdık
malesef levent kozcu arkadaşımız bir mesaj yollamış
-bu hatun ...........eleman.......
gibi bende cevap yazdım
-arkadaşım bu üyemiz intercom arkadaşımızın eşidir onu geç herşeyden önce MT üyesidir lütfen hatun eleman gibi kahve ağzıyla konuşmayalım

ok arkadaş topic e cevap yazmadı ama benim özelime atmış
-başlık:aloooooo
acıktan yazmak ıstemedım senın le muhattap olmama gerke bıle yok ama neyse, yalan mı hemserım bı hatun gelınce agızınız dusuyo ole kahve agızı bılmem ne agızı falan da degıl bunlar delıkanlı agızı bılmıyorum sen ne kadar bılıyorsun, hem nereye takılacagımıda sana sormayacam sen pacalı donlarla gezerken ben bu sıtedeydım kocccc

benim yazdığım cevap:arkadaşım ben 39 yaşındayım ve benim çevremde kimse bana kocdcc demez
sevgiler saygılar:rendeer:

kenan arkadaşım bu topici açmiş helal olsun
buradanMT izmir den levent kozcuyyu kınıyorum
haaa bu arada bilmenizi isterimki MT izmir i çoook seviyorum hepiniz benim can kardeşlerimsiniz :rendeer: :rendeer: :rendeer:


İzmir'in kabadayısı da böyle oluyormuş demek:mrgreen: Hem İzmirli hem kabadayı... enteresan:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst