MT [İZMİR ] Toplantısı 30 Haziran Cuma Teras Cafe'de

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
arkadaşlar bende cuma günü yanınızda olacağım.Konuya çok hakim değilim, zaten net e bile fazla giremiyorum. olabildiğince sizlerle vakit geçirmeye çalışıyorum. Ama eminim herkes iyi niyetli ve bazı yanlış anlaşılmalar beraberinde daha büyük anlaşmazlıkları getirebiliyor.CUma günü bize yakışır şekilde konuşup sorunları çözeceğimizde kesin....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Özer' Alıntı:
Herkese Merhaba,

Kenan'a tebrikler! Çok önemli ve ciddiye alınması gereken bir konuya parmak basmış:cat: Bir toplumun birlik ve beraberliği, Saygı, Sevgi ve daha fazlasını gerektirir.Nasip olursa Teras Bar'da görüşmek üzere sağlıcakla kalın.

Selamlar,
Özer

teras bar mı ?:cherry: dostum barlara fazla takılıyon heralde aklında hep barlar kalmış :rendeer: :cherry: orası teras cafe sakın yolda birine teras bar nerde diye sorma:cherry:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
Geçen hafta forumda yazı yazmıştım merak edenler açar bakarlar açamayacak olanlar için ben özetliyeyim MT İzmir'in daha faal olması ve derli toplu bir görüntüye kavuşturulması anafikriydi. Ne yazık ki bi allahın kulu konuyu ciddiye alıp evet bende katılıyorum aslında toplantıda konuşulacak bi ton konu var biz napıyoruz diye düşünüp ona göre eylem planı yapması ve gündeme taşıması gerekirken görüyorum ki herkes bi döngüye takılmış. sen eskisin ben yeni kısa pantalon sokakta bilez top ne bu arkadaşlar hepimiz yaşını başını almış insanlarız çevreye faydamız olacağı yerde millete kendimizi güldürüyoruz. Eskiler eskidir yeniler yenidir bence iş yapacak başa güreşecek organizasyon yapacak insanlar varsa bunun eskisi yenisi olmaz katılaan herkesin gruba bir katkı yapması grubun getirdiği sorumluluktan ziyade toplumsal ahlak kurallarının getirdiği sorumluluktur. Ben şimdi yazıyorum ama kendini eski diye nitelendiren kişilerin çoğundan toplantıda görüşülmesi gereken konularla ilgili yaptığım bu eleştiriler kale alınıp cevap bile yazmayacaklar ha ben cevapta beklemiyorum ama bunu bir tartışma platformuna taşıyalım istiyorum. Toplantıya gelip gelmeme konusunuda siteden yazıma gelen tepkilerle şekillendireceğim bakalım ne kadar duyarlı bi grubuz :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rüzgarınoglu sakin ol abi, cumaya ne kaldı,

tabiki konuşulcak, herkes dinlenecek, bu saygı içinde yapılacağına emin ol...

seni toplantıda görmek isterim... yeni eski ayrımı içine girmeye çalışılmıyor, insanlar tanınmaya çalışılıyor.. konuşmak istediğin konuları aç ben seni dinlemezsem.. ..... ...........



rüzgarınoglu' Alıntı:
ben cevapta beklemiyorum ama bunu bir tartışma platformuna taşıyalım istiyorum.

işte bu platform burası olmasın lütfen... cuma günü konuşulacağına emin ol...


sayğılar :rendeer:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
Bende katılacağım. ybasaran ben de ilk kez teras cafe ye geleceğim zaten bu katıldığım 2. toplantı. Ama galiba büyük parkın altında topçu tugayı revirinin yanında. Arkadaşlar yanılıyorsam beni düzeltinlütfen yanlış bilgi vermiş olmayalım.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
ben gelemiyorum,yurtdışından gelen bir arkadaşımı kıramadım,üzgünüm iyi eğlenceler:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
dün akşam için herkese teşekkürler güzel ve amacına ulaşmış bir toplantı oldu bence:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
toplantıya katılan tüm arkadaşlara teşekkürler,
sağlıcakla kalın.
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Ben Katılamadım kusura bakmayın bu aralar işlerim çok yoğun. Eve uyumaya bile zor geliyorum. Sonuç olarak ne oldu Teras CAFE de Yaw birileri yazsın PM bekliom hade???
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
ya burda muhabbet ne güzel yaa...kimse kimseyi tınlamıyo...yoksa benmi yanlış yerde msj yazıyorum..herkesin yazı yazdığı yer varda benmi göremiyorum...neyse yinede saygılar...ii buluşmlar diliyim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybasaran' Alıntı:
ya burda muhabbet ne güzel yaa...kimse kimseyi tınlamıyo...yoksa benmi yanlış yerde msj yazıyorum..herkesin yazı yazdığı yer varda benmi göremiyorum...neyse yinede saygılar...ii buluşmlar diliyim..


Dostum stres yapma hemen, biz bu forumu bilgilendirme amacıylan kullanıyoruz.

ha konuşmak istersen buyur beni ekle listene msn = [email protected]


şu aralar düzen sağlamaya çalışılıyor.. inş. zaman içerisinde grubumuz daha da kalabalıklaşacak, gün gelecek bütün motorcular birbirlerini yolda tanır vaziyete gelecek ben buna eminim... inş saygınlığımızı kaybetmeden çoğalabiliriz...

özelden pm leride cvpsız bırakmamaya çalışırız fakat arkadaşlarımızın girip okumaya vakitleri sınırlı olabilir. sen yazdıktan sonra cvplar yazılmış demekki okunmuşsun... fakat gel toplantıya tanışalım varsa kendine yakın gördüğün bir nick pm at seve seve yardımcı olacaklardır sana..

saygılar.. hemen celallenmeye gerenk yok yaaaff :rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
ybasaran' Alıntı:
ya burda muhabbet ne güzel yaa...kimse kimseyi tınlamıyo...yoksa benmi yanlış yerde msj yazıyorum..herkesin yazı yazdığı yer varda benmi göremiyorum...neyse yinede saygılar...ii buluşmlar diliyim..

yok kerdesım bız yenı olusumların ıcerısındeyız butun sorunları cozuyoruz yavas yavas sen merak etme mt ızmır bozulmaz her zaman yoluna devam eder senı de aramızda gormek bıze mutluluk verır..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
ybasaran' Alıntı:
ya burda muhabbet ne güzel yaa...kimse kimseyi tınlamıyo...yoksa benmi yanlış yerde msj yazıyorum..herkesin yazı yazdığı yer varda benmi göremiyorum...neyse yinede saygılar...ii buluşmlar diliyim..


dostum organizasyonlarla ilgili bilgi için

[email protected]
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
ybasaran' Alıntı:
ya burda muhabbet ne güzel yaa...kimse kimseyi tınlamıyo...yoksa benmi yanlış yerde msj yazıyorum..herkesin yazı yazdığı yer varda benmi göremiyorum...neyse yinede saygılar...ii buluşmlar diliyim..

merhaba dostum, yeni oluşum içerisindeydik, fakat halloldu, yönetim ve denetleme kurulu kuruldu, toplantıda detaylı açıklama ve bilgiyi öğrenirsin, bu sayfa yazışma sayfası olmadığı ,ç,n lütfen özelden veya msn den yazışın.
sevgilerimle,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya siz toplantı resimlerinizi yayınlamıyormusunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst