Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eki 2005
- Mesajlar
- 418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umarım bundan sonra da zevkli toplantılar ve geziler düzenlerseniz, herkesin mutluluğu kimseyi üzmez. İzmir Tayfası'na başarılar.. Bizim İzmir Gezginleri de barış ve sükünet içinde toplantı ve gezilerine devam edecek. Fakat umarım daha fazla yanlış bilgiler yazılmaz. Artık izmir tayfasına girmek istemeyen arkadaşların sayısı 4 değil. Ayrıca toplantılarınız bu kadar yapıcı geçiyorsa lütfen benim arkamdan ileri geri konuşmasınlar grup kurucularınız! Burada kendilerini lanse ettikleri gibi (süper örnek insan, herşeyin en doğrusunu bilir ve yapar gibi) davransınlar. Herkes kendi işine baksın ve mutlu olsun...