MT İzmir Tayfası Geleneksel Cuma Toplantısı

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bedri helebi gelme :cherry: MT izmir tayfasının ninjası geleceğin racıng cisi ehehe :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egeknn
APV41
Hala oğlu
Kuvva
Akreep
TenTen35
Nevzat150
Öz_kan
Dereli
Egelim
Ataman
Karakız
Güreli + Eşi
Marko
Derin
Mkerdal
Babyface
Pulset


total ( şimdilik ) : 19 kişi ::alkiis::

:cat: :rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
25
slm elvet birgün buluşacağımızı düşünüp,hayal kuran ben, siz izmir tayfasını gönülden destekliyor, sizlerle görüşecegim günleri sabırsızlıkla bekliyorum.:salut:

Bazen soruyorum ?neden serbest meslek değilde.... :pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok sinan abi umarım işin çıkmazda aramızda olursun gelemesende gönlümüzdesin ben senide yazıyorum abi :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gel ne olursan ol gel sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz yolu sevgiden saygıdan ve motordan geçen herkezle birgün asfaltta karşılaşırız :cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Kenan'cığım memleket Türkiye Marko ''k'' ile yazılıyor. zaten gerginim....:queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okram' Alıntı:
Kenan'cığım memleket Türkiye Marko ''k'' ile yazılıyor. zaten gerginim....:queen:

ahhhahahah sorry :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
marcoyu kızdırmayın :p yaban keçisiyle hepinizi ezer değilmi markocum :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Ah! Ah! Hele bi muhtar emmim bi çayır çimene çıkış belgesi versin.
Çanlarını çaldıra çaldıra, Hoplaya zıplaya gezceğim...:pr:
Yarın başvuru için son günmüş bu saate kadar diploma aradım.Artık ben de başvurabileceğim. :pr: :pr: :pr: Darısı senin başına APV amca:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okram' Alıntı:
Ah! Ah! Hele bi muhtar emmim bi çayır çimene çıkış belgesi versin.
Çanlarını çaldıra çaldıra, Hoplaya zıplaya gezceğim...:pr:
Yarın başvuru için son günmüş bu saate kadar diploma aradım.Artık ben de başvurabileceğim.:p
şimdiden hayırlı uğurlu olsun okram amca
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
beni saldılar çayıra artık mevlam kayıra çok zoruma gitmeye başladı izinsiz dolaşmak BENDE İZİN istiyorum koca adam oldum annnnnnne ya bende istiyorum banane banane :pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet toplantımız gerçekleşti, çok verimli olduğuna inanıyorum... ben dahil, tüm arkadaşların ana fikri bu güne kadar yapılan en sakin ve insanların dikkatle dinlediği ve ortak kararlar aldığı toplantıydı, bu güzel gelişme ve toplantı için katılım gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ederim şahsım adına...

1 saat arkanı dönüp gitsen yeni bir topik yada can sıkıcı gereksiz mesajla karşılaşıyosun..!! ben başından beri fevri davranmamaya ve sükunetle beklemeye çalıştım ve sağolsun arkadaşlarım beni yanıltmadılar son derece sakin ve tamamiyle mantıkları ve akıllarıyla hareket ederek bu konuyu kapatan son noktayı koyan konuşmalar yaptılar ve kararlar aldılar bu beni hem sevindirdi hem onurlandırdı hemde mutlu etti...

toplantıya katılan tüm arkadaşlarımdan özellikle ricada bulundum, kesinlikle bu konular hakkında kimse siteye tek kelime yazmıyacak, daha fazla gereksiz tartışmalara mahal ve zemin sağlanmayacaktır..!! herkes aynı fikirdedir..

gereksiz bir başlık ve gereksiz bir tartışma konusu daha açılmış ve adminimiz erhan tarafından son nokta konulmuş ve topikte kilitlenmiş, üzerine birşey yazmak istemezdim ancak........!! toplantı sonrası gelişmelerden ve tüm motosiklet.net İzmir Tayfası üyelerinin bu gereksiz sürtüşmelerden rahatsızlık duyduğunu görmem ve bu konuya artık muhattab olmak istememeleri nedeniyle ve gurubun genel çoğunluğunun bir arada olduğu ve bir takım şeylerden tecrübe edinip yarına daha verimli daha uyumlu ve daha olgun bir gurup olarak bakmak ve yola devam etmek adına kararlar alındığı gerekçesiyle, izmir tayfası adına tarafımızdan bu konuyla ilgili bir tartışmaya girilmeyeceğini, gurup içerisinde olmak istemeyen 4 arkadaşımızın kararına saygı duyduğumuzu, her ne olursa olsun hala arkadaşımız olduklarını ve site üyesi olupta izmir içi veya dışında olan, tüm motosiklet.net üyesi arkadaşlarımıza gurubun devamlılığını ve çok daha iyi yolda olduğunu ve konunun kapandığını son noktanın konduğunu açıklamayı affınıza sığınarak kendime vazife bildiğim


:bestmt: İZMİR TAYFASI saygılarımla
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
insan isteyince her şey güzel oluyormuş demekki saygı,sevgi,sadakat aramızdan eksik olmamış bugüne kadar yapılantoplantıların en mükemmeliydi her keze teşekkür ederim
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Halaoğlu çok haklısın,
Hakikaten de hem anlam hem de içerik bakımından ciddi olarak nitelendirilebilecek bir toplantı oldu.
Umarım her toplantı bir basamak, her basamak mükemmeliyete ulaşmaya bir vesile olsun.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst