evet toplantımız gerçekleşti, çok verimli olduğuna inanıyorum... ben dahil, tüm arkadaşların ana fikri bu güne kadar yapılan en sakin ve insanların dikkatle dinlediği ve ortak kararlar aldığı toplantıydı, bu güzel gelişme ve toplantı için katılım gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ederim şahsım adına...
1 saat arkanı dönüp gitsen yeni bir topik yada can sıkıcı gereksiz mesajla karşılaşıyosun..!! ben başından beri fevri davranmamaya ve sükunetle beklemeye çalıştım ve sağolsun arkadaşlarım beni yanıltmadılar son derece sakin ve tamamiyle mantıkları ve akıllarıyla hareket ederek bu konuyu kapatan son noktayı koyan konuşmalar yaptılar ve kararlar aldılar bu beni hem sevindirdi hem onurlandırdı hemde mutlu etti...
toplantıya katılan tüm arkadaşlarımdan özellikle ricada bulundum, kesinlikle bu konular hakkında kimse siteye tek kelime yazmıyacak, daha fazla gereksiz tartışmalara mahal ve zemin sağlanmayacaktır..!! herkes aynı fikirdedir..
gereksiz bir başlık ve gereksiz bir tartışma konusu daha açılmış ve adminimiz erhan tarafından son nokta konulmuş ve topikte kilitlenmiş, üzerine birşey yazmak istemezdim ancak........!! toplantı sonrası gelişmelerden ve tüm motosiklet.net İzmir Tayfası üyelerinin bu gereksiz sürtüşmelerden rahatsızlık duyduğunu görmem ve bu konuya artık muhattab olmak istememeleri nedeniyle ve gurubun genel çoğunluğunun bir arada olduğu ve bir takım şeylerden tecrübe edinip yarına daha verimli daha uyumlu ve daha olgun bir gurup olarak bakmak ve yola devam etmek adına kararlar alındığı gerekçesiyle, izmir tayfası adına tarafımızdan bu konuyla ilgili bir tartışmaya girilmeyeceğini, gurup içerisinde olmak istemeyen 4 arkadaşımızın kararına saygı duyduğumuzu, her ne olursa olsun hala arkadaşımız olduklarını ve site üyesi olupta izmir içi veya dışında olan, tüm motosiklet.net üyesi arkadaşlarımıza gurubun devamlılığını ve çok daha iyi yolda olduğunu ve konunun kapandığını son noktanın konduğunu açıklamayı affınıza sığınarak kendime vazife bildiğim
:bestmt: İZMİR TAYFASI saygılarımla