[mt Izmir]ilk Yardım Toplantısı ( Gurme )18/04/2008

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben ve yumurtam şayet urladan oraya kadar ulaşmayı becerirsek orda olucaz:p
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
bostanlıdan feribotla geçiçem iniçe sag istikamette sanırım yer arkadaşlar.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
evet aynen bahsettiğin şekilde... turkuaza doğru giderken yol üstünde mekanı görüceksin zaten..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
maalesef arkadaslar hastaligim nedeniyle bu aksam aranizda olamicam.. hepinize iyi eglenceler
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
oğuz hocam üçkuyular feribot iskelesinden gir yolu takip et. ana yol üzerinde turkuaz ın hizasında karşı şeritte. yani üçkuyulardan gelirken solunda kalıyor görürsün kocaman levhası var
okey kardeşim doğum gününü en içten dileklwerimle kutlarım:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Çok güzel oldu toplantı.. ilkyardım adına edinebilecek en güzel bilgileri edindik.. başta cengiz abi olmak üzere emeği ve katkısı bulunan herkeze teşekkürler... :rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
anlatılanlardan 10 taneden 2,3 tanesini anlasanız bile belkide bir hayat kurtarabilirsiniz.sagol CENGİZ abi bence iyi oldu.resim falan yokmuydu acaba. çeken arkadaşlar yokmuydu nee gelemeyen arkadaşlar ortamı görürdü en az<ından:queen: yer seçimlerini hangi arkadaşımız yapıyorsa ayrıca teşekkür ederim.hem nezih biryer hemde fiyatı gayet uygun iyiki varsın M.T İZMİR ve M.T dostları:cat:

bu akşam bende ilk toplantıya katılıyorum .:queen:
drinsu tanışabildikmi acaba fark edemedim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
geç gelip uzakda yer bulabildiğim için dersi dinleyemedim, ama dinleyenlerden târık'a bi özet geçsene diye sorduğumda 112 yi arayacakmışız dedi, konuyu kavradım yani :)

birde herkese ulaştımı bilmiyorum ama bazen havada uçan, bazende el altından verilen şekerler konyadan yeni gelen duyulmaz'ın sizler için getirdiği şekerlerdi, bilgilerinize
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geceden resimler

grubun hemşire olacak kadar eğitim almış MELEKLERİ

tamam mekan farklı olabilir ama ORADALARDI:rendeer:






GÖNLÜMÜZDEKİLER

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mix yapmışsın...En az 5 toplantı 2 gezi resimleri mevcut.... :queen:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
anlatılanlardan 10 taneden 2,3 tanesini anlasanız bile belkide bir hayat kurtarabilirsiniz.sagol CENGİZ abi bence iyi oldu.resim falan yokmuydu acaba. çeken arkadaşlar yokmuydu nee gelemeyen arkadaşlar ortamı görürdü en az<ından:queen: yer seçimlerini hangi arkadaşımız yapıyorsa ayrıca teşekkür ederim.hem nezih biryer hemde fiyatı gayet uygun iyiki varsın M.T İZMİR ve M.T dostları:cat:

drinsu tanışabildikmi acaba fark edemedim:)

tanıştık abiçim ilerki toplantılarda daha iyi tanışırız inşallah saygılar.:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
drinsu merhaba abi nasılsın? senin ismini unuttum yaa..konuştuk bayağı bi ama isim unuttum..ben o ingilizce öğretmenliğinde okuyan kişiliğim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst