- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 1,432
Unutmadan ilk önce belirteyim;bu egitimde emegi gecen herkese özellikle Cengiz abime teşekkür ederim:rendeer:
Bir problem çıkmazsa inşallah bende katılacagım.
Herkese iyi akşamlar,saygılar...:cat:
Bir problem çıkmazsa inşallah bende katılacagım.
Herkese iyi akşamlar,saygılar...:cat:


