[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
İzmir yine bol bol eğlenmiş :cat:
Video herşeyi anlatıyor :p
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
kız ebuş video çok uzunmuş... Pu ha ha ha..Zu ha ha ha...

Açılmıyor... Bu kadar uzun koymayın yaww.... O gülen kim?.... :queen:

abi aşk olsun!!!!teknik bi gözden kaçma(!!!)nedeniy ile yanlışlıkla kısa olanını koymuşum!!!!valla bende sevindim ne kadar hızlı oluomuş bu video yükleme işi die!fotoğrafları yüklemekten daha hızlı diodum kendi kendime:queen:gelio uzun olanı......
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
herşeyi anlattı olayı bitirdi 3 saniyelik video =)))) ebussh naptın ya :) youtubenın en kısa videosu olarak tarihe geçicek =)))

kıskanmayınız efendim...çalışın sizinde olur.....

1001492dt6.jpg

1001489ic0.jpg

1001490ch6.jpg

1001491hz3.jpg

1001494aw2.jpg

1001493lz8.jpg

1001497go3.jpg

1001496zt9.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Size yakışmamış eren dl.... Alma bence... :cherry:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Yarın yapılacak olan Foça gezisi ana başlığı açılmıştır.İlgilenenlere duyurulur
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
arkadaşlar muhteşem bi geceydi yemin ediyorum okadar sıcak ve okadar muhabbet bi gurup ki cuma günlerini bi kurtuluş olarak görmeye başladım...herkese ayrı ayrı teşekkür edrerim...fotolar ve videolar 10 numara olmuş ellerinize sağlık...en iyi akşamlar...
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
Erken kalkmakla çok şey kaçırmışım ama yorgunluğun dibine vurmuştum,siz go kartta yarışırken ben 15.uykumdaydım sanırım:pale:
:cherry:
başka zamana artık...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ebushh ellerine sağlık valla dünya resim yüklemişsin...

süper bir geceydi yine...ya işime gücüme konsantre olamıyorum şu toplantılar bu kadar keyifli geçmesin biraz dewamsızlık yapayım işlerime bakayım:queen: gelmeyim diyorum sonra dayanamıyorum:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar mükemmel ötesi..
Teşekkürler Bush un internet şubesi ebush(h):rendeer:

Bizim içimize yine tavşanlar kaçmış ama olsun,kırmızı göz özgürlüğü engellenemez..
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
fotolar mukemmel cıkmıs toplasmak da zaten mukemmel otesıydı:p:p:p:p

o motorumu saklayanı bulursam ÖPECEM.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
fotolar mukemmel cıkmıs toplasmak da zaten mukemmel otesıydı:p:p:p:p

o motorumu saklayanı bulursam ÖPECEM.....:queen::queen::queen:

senin motorunu kim saklıyacak o alışmış gürevlere gidiyor baksana viyetnama gitmiş bu seferde .ne zaman toplantıya gelsen senin motorun bir yerlere gidiyor onu iyi bağlamak lazım :cyclopsan
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
WAlla bu fotoları yükleyen hanfendinin hakkını nasıl ödücez bilmem. O zaman Cengiz abiden sonra da benden bi çay be :):)..


EE cuma nerdeiz :queen::queen::queen:??
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
WAlla bu fotoları yükleyen hanfendinin hakkını nasıl ödücez bilmem. O zaman Cengiz abiden sonra da benden bi çay be :):)..


EE cuma nerdeiz :queen::queen::queen:??
İyi kaptırmışsın resimlerde... Döktünmü kurtlarını.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Bu güne kadar ne fotolar yükledim kimse demedi bi çay ısmarliim die :salut: bizim hatun 2 foto yükledi çay masrafı kalktı ortadan ama iidir iidir hesap biraz daha ekonomik gelir Devam Ebushhum :rendeer: (bu arada ebushh double içer bilginize) :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst