[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Çok güzel bir geceydi herkese sonsuz teşekürler:rendeer:
Bu grupta şeytan tüyümü var ne anlamadım cumaları toplaşınca (toplantıya katılınca anlamında:p) hafta sonu daha bir tebessümlü geçiyo:cherry:

Go kart videosu güzel çekim olmuş Erdem abi çok teşekürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar harika olmuş fotoraflar videolar emeyi geçen tüm arkadaşlara teşekürler mt izmir her zaman ki gibi 10 numara:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tatlılar nerede ya resmi bile yok :p o kadar çabuk bittiki makine resmi bile işleyemedi boş ekran çıkmış :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
go-kart da keyfinizi hevesinizi yarım bıraktıysam özür dilerim,

uglydirtychild, zaten alp_tunay beni geçince sadece bi iki tur önümde gidebilmiş ve tekrar onu geçmiş sana ve apv ye tur bindirmeye geliyoken şansına yarışı bitirdim bu şekilde 4 kişi başladığımız yarışda ilk 3e girmiş oldun :p

bide bana verdiğin ayakkabılık tersmiş olm, derisi alta geliyo, onu sağ ayağıma geçirip frenemi basacam onla ben, sol için bi doğru (derisi üstte lastiği altta olan) bi tane daha istiyom.


mekanda içeri girerken tatlı turuna geçildiğini gördüm bana en yakın tabağa doğru depara kalkmıştımki hedefa varana kadar o bitti, sağ çaprazda içinde tatlı olan bir tabak daha gördüm ona koşuşumda 4 sn kadar sürdü ve o sürede ona ulaştığımda o da boştu, baktım ileride üçüncü ve son tabak var ona davrandım tam ulaşırken omum omuza mücadeleye girdiğim wallace yandan şarj edip iterek o tabaktan iki tane tulumbaya ulaştım,

3 aşamalı ve keyifli bir toplantı oldu herkese tşkrler
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
şahane bir geceydi herkeze teşekkürler ayrıca bayan kardeşlerimin dünya kadınlar gününü kutlarım
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Tekrar sizlerle tanıştığıma ve beni grubunuza kabul ettiğinize çok memnunum. Hepiniz ayrı ayrı güzelliği olan hayata güzel yanlarıyla bakan insanlarsınız. Gerçekten İzmir MT farkı bu demekmiş.
Bende bu güzel grubun güzel anlarını insanlarla paylaşmak için elimdeki imkanları kullanmaktan mutluyum.

Video konusunda daha yeni fikirler aklıma geldi mesela bir sonraki gokartlı toplantıda kamerayı pilotlardan birisinin kaskına takarız.

Benden bu kadar fotoğraf var.
Videonun ikincisini bir türlü yükleyemedim youtube hata veriyordu.

Herkese iyi akşamlar.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Tekrar sizlerle tanıştığıma ve beni grubunuza kabul ettiğinize çok memnunum. Hepiniz ayrı ayrı güzelliği olan hayata güzel yanlarıyla bakan insanlarsınız. Gerçekten İzmir MT farkı bu demekmiş.
Bende bu güzel grubun güzel anlarını insanlarla paylaşmak için elimdeki imkanları kullanmaktan mutluyum.

Video konusunda daha yeni fikirler aklıma geldi mesela bir sonraki gokartlı toplantıda kamerayı pilotlardan birisinin kaskına takarız.

Benden bu kadar fotoğraf var.
Videonun ikincisini bir türlü yükleyemedim youtube hata veriyordu.

Herkese iyi akşamlar.

erdem bu kask taki video olayını iyi düşünmüşsün bana takarsan sürekli önde olduğumdan sadece yolu görürsün :queen: genelde alp arkadan geldiği için onun kaskı daha uygundur :p tüm grubu gören ve en arkadan gelen olarak ideal çözüm budur :wiinkk:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum sıcaklıgınız ve içtenliğinize ve dots canlısı sohbet,inize doyum olmadı ama erken ayrilmak zorunda oldugum için gerçekten üzgünüm.birde resim nasıl konuluyor onu izah ederseniz ayrıca teşekkür ederim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
erdem bu kask taki video olayını iyi düşünmüşsün bana takarsan sürekli önde olduğumdan sadece yolu görürsün :queen: genelde alp arkadan geldiği için onun kaskı daha uygundur :p tüm grubu gören ve en arkadan gelen olarak ideal çözüm budur :wiinkk:

Ben tuhaf şeylere bakarım... Bana uymaz... Garip görüntüler çıkar ortaya ki sitemizde bayanlar falan var.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
arkadaşlar erken ayrılmakla çok şey kaçırmışim galiba birdahakine işallah eşimle gelecegim ortam arkadaşlık ve dostluk süper ilk gelmeme ragmen çok iyi gözlemciyimdir heralde oda avcılık sporuylada ugraşmamdan kaynaklanıyor :) elleri öpülesi bütün annelerin kadınlar gününü kutlarım onlar bizim en kutsal en degerli varlıgımız onların önünde saygıyla egiliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
erdem bu kask taki video olayını iyi düşünmüşsün bana takarsan sürekli önde olduğumdan sadece yolu görürsün :queen: genelde alp arkadan geldiği için onun kaskı daha uygundur :p tüm grubu gören ve en arkadan gelen olarak ideal çözüm budur :wiinkk:

Valla büyüklerim ne derse odurda ben gelirim önce arkadan arkadan olmazmı? Cesurun kaskı dışında bir kask olacağı kesin anlattıklarınızdan sonra.:mrgreen:

Ben tuhaf şeylere bakarım... Bana uymaz... Garip görüntüler çıkar ortaya ki sitemizde bayanlar falan var.... :queen::queen::queen:

Sen merak etme Alp abi ben o kısımları sansürlerim hemde ne zaman nereye bakılacak benimde fikrim olur. Hımm olmazmı ? :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar erken ayrılmakla çok şey kaçırmışim galiba birdahakine işallah eşimle gelecegim ortam arkadaşlık ve dostluk süper ilk gelmeme ragmen çok iyi gözlemciyimdir heralde oda avcılık sporuylada ugraşmamdan kaynaklanıyor :)

Demek atıcıları sen de farkettin.... O kadar belli ettik mi yawww.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla büyüklerim ne derse odurda ben gelirim önce arkadan arkadan olmazmı? Cesurun kaskı dışında bir kask olacağı kesin anlattıklarınızdan sonra.:mrgreen:



Sen merak etme Alp abi ben o kısımları sansürlerim hemde ne zaman nereye bakılacak benimde fikrim olur. Hımm olmazmı ? :wiinkk:
Ben en arkadan gelirim... Arada koparım arada çıkarım... Ama genelde arkalarda görürsünüz beni..Yerim orasıdır....Sürüyü takip ederim....:cat::cat: Ayrıcana kimseyede vermem yerimi..... :p:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
alp abi el sallayarak geçme hareketi bi harika hemde virajda :) gaz kesiciler olmasa kim bilir neler yapıcaktın :queen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
bir kaç resimde benden

6475SSA43100.JPG
[/URL][/IMG]

2523SSA43099.JPG
[/URL][/IMG]
atlı süvari birliği

5401SSA43101.JPG
[/URL][/IMG]
motorlarımız

5734SSA43102.JPG
[/URL][/IMG]
benim xn4falconum

4886SSA43105.JPG
[/URL][/IMG]
haramiler motoru uçuruyorlar

7253SSA43108.JPG
[/URL][/IMG]
kardeşim iyi kamufle ediyorsun askerde komandomuydun

4326SSA43109.JPG
[/URL][/IMG]
8484SSA43106.JPG
[/URL][/IMG]

İŞTE DOSTLUK MUHABBET VE ARKADAŞLIK M.T İZMİRRRR
794SSA43110.JPG
[/URL][/IMG]
213SSA43111.JPG
[/URL][/IMG]

3025SSA43112.JPG
[/URL][/IMG]
5557SSA43113.JPG
[/URL][/IMG]

5309SSA43114.JPG
[/URL][/IMG]

Arkadaşlar bende resimler bu kadar hatamız olduysa af ola hoşgörünüze sıgınarak biraz espiri katmak istedim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kız ebuş video çok uzunmuş... Pu ha ha ha..Zu ha ha ha...

Açılmıyor... Bu kadar uzun koymayın yaww.... O gülen kim?.... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst