- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
arkadaşlar bende gelebilir -iyi nalet olsun kılavyenin harfibasadı kulanaya kulanaya bozuluş bilin bakiyi hangi harf
ya ben karıştırıyoru burda sonra ilet yanlış anlar .ediyo etiyo basıyor nalet şey
valla cezi, rus aksanıyla konusmaya baslamıssın yine:mrgreen:
tr tarık, seref konugu oldugum icin sevindim ama ben 7 mart cuma geliyorum... diger gunler siz takılın kafanıza gore...
ha bu arada magnum 3,57 mi seversin yoksa sig sauer 226 mı? seref konugu olmak kolay degil biliyorsun:rendeer: