[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çerçeveyi belirtme gereksinimi mi duydun:p Tırsıtıyo demi birden seni seviyorum felan diyince :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Beni sevmiyo o,biliyorum.O yüzden çok rahatım :queen: Sende dikkatli ol bence :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Bişi biliosan açık açık söyle korkutma beni bak şimdi, alper abide online bişi demiyor zaten seni desteklercesine susuyor valla kapatırım bilgisayarı modemide kapatırım girmem birdaha internete ::sos::::ranntign
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Olay senin internete girip girmemen değil,başkasının senle ilgili şeylere girip girmemesi :queen: Devir kötü (yani düşük devir kullanıyosun,makina boğuluyor diyorum yanlış anlama) :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Beni sevmiyo o,biliyorum.O yüzden çok rahatım :queen: Sende dikkatli ol bence :p

Olm sen ne fesat adamsın....Senide seviyom nolcek şimcik..... :queen::queen:

Bu arada acil bi kız arkadaş yap..Aklın kurtulsun bu gibi baskılardan....:cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cuma görüşmek üzere arkadaşlar.

1-forrap
2-alp tunay
3-tr tarık
4-ebuşş
5-çhatçhut
6-ak 47
7-kolpa
8-miss kolpa
9-böcek
10-bcoskunsoy
11-EliteXC
12-Wallace+1
13-
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
bu arada küçük bir ayrıntı güne değil tarihe göre hareket edebilecekler için cuma ayın 7 si millet 7 Mart Cuma toplantı herkez dikkat etmiştir ama ben yinede söliim dedim ::shifty2:
ilerleyen saatlerde katılmaya çalışacağım :cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla muzaffer helal olsun ben de dikkat etmedım yada ilk sazan aranıyordu sen oldun :p 7 mart cuma evet :queen:
tarık'ın açıcağı topic bu kadar olur işte :flower:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Haydaaaaaaaaaaaaaaaa :cyclopsanBiz nasıl farketmedik tarihi:silent:Yuh olsun bize :p Düzeltiyorum..

Olm sen ne fesat adamsın....Senide seviyom nolcek şimcik..... :queen::queen:

Bu arada acil bi kız arkadaş yap..Aklın kurtulsun bu gibi baskılardan....:cat::cat:

Abi ne yaptın sen :p Görende abazaların efendisi sanacak beni :p
4 aydır gruba kızla gelmiyorsak,bu kız arkadaşımızın olmadığı anlamına gelmiyor:wiinkk: Gruba getirilecek kız var,getirilmeyecek kız var.Getirilecek olunca getiririm zaten..

Sağol abi beni sevdiğin için :rendeer: Kardeşlik çerçevesinde bende seni seviyorum :queen:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
valla muzaffer helal olsun ben de dikkat etmedım yada ilk sazan aranıyordu sen oldun :p 7 mart cuma evet :queen:
tarık'ın açıcağı topic bu kadar olur işte :flower:


sazan mazan kardeşim ben yazayımda sazanlık feda olsun kardeşlerime:rendeer: tarıkta bilerek yapmıştır zaten yoksa koskaca günleri karıştırmaz sanırım :queen:

Başlık değişmiş müdürüm forrapimin etkisi var gibi bu işte :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar bende gelebilir -iyi nalet olsun kılavyenin harfibasadı kulanaya kulanaya bozuluş bilin bakiyi hangi harf
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bence M harfi basmıyor altına bir şey kaçmış olabilir :mrgreen: kalvyeyi ters çevir tepikle harfler aşağıya gelsin yumruk at yoksa sibop ayarı yaptır oda olmazsa muzoya götür ayar çeksin :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
arkadaşlar bende gelebilir -iyi nalet olsun kılavyenin harfibasadı kulanaya kulanaya bozuluş bilin bakiyi hangi harf

:queen: abi boş ver sen yaz biz yadırgamayız analaşılıyor.:queen:

bence M harfi basmıyor altına bir şey kaçmış olabilir :mrgreen: kalvyeyi ters çevir tepikle harfler aşağıya gelsin yumruk at yoksa sibop ayarı yaptır oda olmazsa muzoya götür ayar çeksin :queen:

Cengiz abi tarifleri yumuşatsak biraz yumruk at falan demişsinde cesur abiye tarif ediyorsun :D sallaması yeterli yoksa klavyede tuş kalmaz :D
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ya ben karıştırıyoru burda sonra ilet yanlış anlar .ediyo etiyo basıyor nalet şey
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
:queen::queen::queen: ya gece gece klayven ! beni güldürdü allahda klavyeni güldürsün :p

cesur bak dikkat et pslik okuyo şu anda birazdan sana saracak bak görürsün. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
nerdesin seni gidi pislik :wiinkk:

aha oldu harikasın cengiz abi gerçekten çok sağol yoksa yarın kılavye alcaktım mmmmmmmmmmmmmmmmm. harfim gerigeldi dediyin gibi yaptım pislik varmış içinde seni gibi pislik çık ordan dedim bitane vurdum çıktı pislik ordan sercanım yanlış anlama kılavyaya diyom :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst