- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Haydaaaa oysa biz seni başlığa uygun şeref konuğu olarak düşünmüştük :queen:
Niye bilmiyorum ama seni seviyom lem ben.... :queen::queen:
Haydaaaa oysa biz seni başlığa uygun şeref konuğu olarak düşünmüştük :queen:
Niye bilmiyorum ama seni seviyom lem ben.... :queen::queen:
Çerçeveyi belirtme gereksinimi mi duydunTırsıtıyo demi birden seni seviyorum felan diyince :queen:
Beni sevmiyo o,biliyorum.O yüzden çok rahatım :queen: Sende dikkatli ol bence![]()
Olm sen ne fesat adamsın....Senide seviyom nolcek şimcik..... :queen::queen:
Bu arada acil bi kız arkadaş yap..Aklın kurtulsun bu gibi baskılardan....:cat::cat:
valla muzaffer helal olsun ben de dikkat etmedım yada ilk sazan aranıyordu sen oldun7 mart cuma evet :queen:
tarık'ın açıcağı topic bu kadar olur işte :flower:
arkadaşlar bende gelebilir -iyi nalet olsun kılavyenin harfibasadı kulanaya kulanaya bozuluş bilin bakiyi hangi harf
bence M harfi basmıyor altına bir şey kaçmış olabilir :mrgreen: kalvyeyi ters çevir tepikle harfler aşağıya gelsin yumruk at yoksa sibop ayarı yaptır oda olmazsa muzoya götür ayar çeksin :queen: