Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
melemen inciraltındamı yenilirmiş git menemende yeBi melemen de ben yerim doğrusu..... Bak canım çekti.... ::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::
melemen inciraltındamı yenilirmiş git menemende yeBi melemen de ben yerim doğrusu..... Bak canım çekti.... ::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::::dpac::
melemen inciraltındamı yenilirmiş git menemende ye![]()
valla foça on numara olur buhafta izmire gelcem bende katılırım geziye:cat:foça yapalım yol yapalım viraj yapalım yarışalım kaynaşalım oynaşalım tepişelim ( klavye kısa devre yaptı pardon) organizatör ne diyorsa onu yapalım sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz :queen:
bizim başkan yardımcısı o alper unuttun yine yaşlanıyorsun :cherry:
tamam yaw çayları ben sölicem orayada yazdım zaten nekızıyon elleh ellehCanımız iskender çektiğinde bursa ya mı gidelim yani.... :wiinkk::wiinkk:
Hazır burda da yapıyolarsa yeriz....
Hem sen benim sipariş resimlerimi çekmemişin.... Çay may yok sana....:queen::queen:
gelirken ümmet amca pınarın resimlerini yada video sunu getirecek tanışacağız![]()
kendisini getirsem olmazmı:mrgreen:gelirken ümmet amca pınarın resimlerini yada video sunu getirecek tanışacağız![]()
PINAR uscuk lem hiçmi duymadın ( bahar bana yaramıyor ) :silent:
sen pınarı nasıl tanımazsın yaw sitemizin enünlüsüPınar kim lem...Birde Pınar sarma başımıza..... :queen::queen::queen:
1) ak47 apv 41 yani Cengiz abi
2) bcoskunsoy un adı Coskun degil Baran...( Coskun Baransoy degil yani)
3) Baskan yardimcisi dedigi Berberler odası baskan vekili
4) memoli35= Berberler odası baskan vekili
5) Ummet abi İzmire geliyo...
6) pazar gunu bi yerlere gidiyoz...
7) Pınar sitenin en unlusuymuş ama Alp Tunay da hazımsızlık yapıyomus...
Çomalak şimdide 17 de dönsün de görelim..... :queen:
Bence bu sefer 16 da dönecek![]()
İşte aramızda aslında ne rekortmenler var da,imkanlar kısıtlı :queen: Almanya da,İsviçre de orada burada olsaydı şuan F1 de yarışıyordu![]()
ya bu ne bicim baslık boyle anlamadım... Top laşmak toplantısı... ben gelmiyom abi...