[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizim başkan yardımcısı o alper unuttun yine yaşlanıyorsun :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
berberler odası başkan vekili dimi bende hatırladım sıfır ybr' si olan abimiz.. :rendeer: ben siteye bi turlu uye olamadı dıye bılıyordum demkkı olmuş.. hoşgeldin mehmetali abi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
foça yapalım yol yapalım viraj yapalım yarışalım kaynaşalım oynaşalım tepişelim ( klavye kısa devre yaptı pardon :p) organizatör ne diyorsa onu yapalım sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz :queen:
valla foça on numara olur buhafta izmire gelcem bende katılırım geziye:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Canımız iskender çektiğinde bursa ya mı gidelim yani.... :wiinkk::wiinkk:

Hazır burda da yapıyolarsa yeriz....

Hem sen benim sipariş resimlerimi çekmemişin.... Çay may yok sana....:queen::queen:
tamam yaw çayları ben sölicem orayada yazdım zaten nekızıyon elleh elleh:p:bounce::bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gelirken ümmet amca pınarın resimlerini yada video sunu getirecek tanışacağız :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
PINAR uscuk lem hiçmi duymadın ( bahar bana yaramıyor ) :silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
1) ak47 apv 41 yani Cengiz abi

2) bcoskunsoy un adı Coskun degil Baran...( Coskun Baransoy degil yani)

3) Baskan yardimcisi dedigi Berberler odası baskan vekili

4) memoli35= Berberler odası baskan vekili

5) Ummet abi İzmire geliyo...

6) pazar gunu bi yerlere gidiyoz...

7) Pınar sitenin en unlusuymuş ama Alp Tunay da hazımsızlık yapıyomus...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
1) ak47 apv 41 yani Cengiz abi

2) bcoskunsoy un adı Coskun degil Baran...( Coskun Baransoy degil yani)

3) Baskan yardimcisi dedigi Berberler odası baskan vekili

4) memoli35= Berberler odası baskan vekili

5) Ummet abi İzmire geliyo...

6) pazar gunu bi yerlere gidiyoz...

7) Pınar sitenin en unlusuymuş ama Alp Tunay da hazımsızlık yapıyomus...

Seninle gurur duyuyoruz...... :cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer:

Bu yaşta bu akıl.... Valla helal.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Republic of FENERBAHÇE

:thumleft::flower::thumleft::flower::thumleft: :flower::thumleft::flower::thumleft::flower: :thumleft::flower::thumleft: :flower::thumleft:

::haapppy:::haapppy:::haapppy: ::haapppy:::haapppy:::haapppy: ::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Tamam Kolpa'cım anladık kazandınız maçı.Tebrik ederiz tüm takımdaşlarını...
Tüm konulara atmışsın başlığı biz zamanında kupayı aldığımızda bu kadar sevinmedik yahu...
Neyse şaka bir yana bence bu tüm Türkiye'nin sevinmesi gereken bir başarı.Tekrar tüm Fenerlileri tebrik ederim,devamını bekliyoruz.:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Çomalak şimdide 17 de dönsün de görelim..... :queen:

kendi etrafımdamı :p

Bence bu sefer 16 da dönecek :p
İşte aramızda aslında ne rekortmenler var da,imkanlar kısıtlı :queen: Almanya da,İsviçre de orada burada olsaydı şuan F1 de yarışıyordu :p

pistlerde beni hayranlıkla takip ettiğinizi biliyorum, daha öncede demiştim bu işleri zirvedeyken bırakmak lazım, yoksa yaptığınız derecelerden memnun kalmayıp moraliniz bozulacak, gençlerin önünü açmak lazım (pistlerden çekilmek anlamında)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ya bu ne bicim baslık boyle anlamadım... Top laşmak toplantısı... ben gelmiyom abi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst