[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sosyete olmak kolay deil ahbap... Daha çok çalışman gerek :queen::queen::queen::queen:

Gurme kırsal alansa Martıya hiç uğramamak lazım.... :queen::queen::queen: Orası çardak.... Gecekondu bilenem diiil....:queen::queen::queen:

İzmirliler çabuk yer söyleyin bana....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gurme kırsal alansa Martıya hiç uğramamak lazım.... :queen::queen::queen: Orası çardak.... Gecekondu bilenem diiil....:queen::queen::queen:

İzmirliler çabuk yer söyleyin bana....:queen::queen::queen:

Çeşmeye gidin kuşadasına gidin nie kırsal mekanlara takılıyosunuz ayy ne kadar banaaallll :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çeşmeye gidin kuşadasına gidin nie kırsal mekanlara takılıyosunuz ayy ne kadar banaaallll :queen::queen::queen:

Ay artık boğuyor oralar be.:cherry::cherry:.... Haftada 2 kere gidiyoruz....:pr::pr::pr:

Şööle daha marjinal yerler lazım..... :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
mistik kelimesinde bi pislik var ama , :sunny:
sanırım karabağlar fırınını kastetmeye çalışıyo arkadaş. :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
UglyChild napalım abicim ben yalnız bir kowboyum. her daim tek tabanca gezerim.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yarın izmir var değilmi.... Sana bi kupon yazdırayım telefonla......:cat::cat:

Evet abi bugün izmir koşuyor.Artık altılı saat 17:30'da başlıyor cuma günleri :pr: Yani artık her cuma toplantılara 1 saat gibi bir gecikmeyle katılcam :salut:

Çeşmeye gidin kuşadasına gidin nie kırsal mekanlara takılıyosunuz ayy ne kadar banaaallll :queen::queen::queen:

Bakın istanbullu sosyetik ablalarımız bile çeşme ve kuşadası diyor.Kolpa'yla bende diyoruz kuşadası diye :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ne demiş atalarımız: at rakı tatarın hakkı. et rakı tatarın hakkı da olabilir. yani bişeyler bizim hakkımız duyulmaz. hakkını ara. susma sustukça sıra sana da gelir.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
topikte kaç konu işleniyor bilen varmı :)
bence referandum yapalım izmir mt kökten çözsün şu toplantı yeri sorununu

at olayına fransızım görüş bildirmeyeceğim
diğerleri beni ilgilendirmiyor tamamen geyik (av yasağı başladı ondan :p )

tabi bu konuları yüzyüzede tartışabiliriz o da ayrı bi konu murat !!! :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim gel sen ben sana bu konularda yüzyüze bi brifing vereyim. ikramlarımız mevcuttur yanına bi de ezme haydari flan ayarlarız oof oofff
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
!!!!!

evet planda bir değişiklik oldu o yuzden amacımıza şimdi ulaşmış durumdayız süperdi teşekkürler mt ahalisi:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Teşekkür ederim teras cafe anlatımı için de ben ne biliyim ozzee ne fırın ne :queen::queen::queen:
Ben istanbulluyum kırsal mekanlara takılmıyorum :cherry:


bi ara gel de Bodrum u gezdireyim sana:) kirsal alanda ki ortamlari gorursun:cat: fotografli anlatirdim ama o zamanda site karisiyor... apv 41 anlatir sana:)

Cesme, Kusadasi demissin ama, hafif geliyor oralar bana, ben o yuzden Moskova, Frankfurt Amsterdam yaparim sıkça:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi gelmeyenlerde oylama yapabiliomu :silent:

hepinizi çok özledim vizelerimiz yenı bıttı şahsen hala o stresi atabilmiş deilim bu hafta umutus ve benı affedin inşallah en yakın zamanda buluşmak dileğiyle

(bencede gürme:wiinkk:):rendeer:

Bu gün gelen siz değilmiydiniz?..... Yoksa yanlış mı gördük....:silent::silent::silent:

Bizde döndük.... Çok güzel geceydi ...Aktivite olarak çok verimli bir gece oldu..... Sanki spor salonundan çıktık..Acaip ter attık....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bi ara gel de Bodrum u gezdireyim sana:) kirsal alanda ki ortamlari gorursun:cat: fotografli anlatirdim ama o zamanda site karisiyor... apv 41 anlatir sana:)

Cesme, Kusadasi demissin ama, hafif geliyor oralar bana, ben o yuzden Moskova, Frankfurt Amsterdam yaparim sıkça:rendeer::rendeer::rendeer:

Ben Bodrum a bi kez geldim bu yıl geldiğime geleceğime pişman oldum :pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teras Cafede geyiğin dibine vurmak, bardak çekmek
APV41, Arap Kadri, ayhism, bur-k@, duslemek, extreme1925, heavy_incitement, karmacoma, kolpa, kumita45, mehmetcalli35, OzCaN35, Pınarr, Wallace
14 50,00%
Gurme de Film izleyip nargile pofurdatmak
acress, alp_tunay, miss kolpa, PHAETONW12, technocolik, TrTarık
6 21,43%
Oturun evde kardeşim...Her cuma her cuma nedir bu?..
chatkut, duyulmaz, gittardando, gürkay, hgunarbay, lodos, PIERzig, rots
8 28,57%


Oylama sonuçlarınıda ilan edelim...... Dimi..Herkes naapmış görülsün.....:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst