- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Yok aga...Bidaha takılmam kırsal alanlara... Hİlton a takılıcam.... İstanbul tayfasına rezil ettiniz len bizi....r:
r:
r:
r:
Sosyete olmak kolay deil ahbap... Daha çok çalışman gerek :queen::queen::queen::queen:
Yok aga...Bidaha takılmam kırsal alanlara... Hİlton a takılıcam.... İstanbul tayfasına rezil ettiniz len bizi....r:
r:
r:
r:
Sosyete olmak kolay deil ahbap... Daha çok çalışman gerek :queen::queen::queen::queen:
Gurme kırsal alansa Martıya hiç uğramamak lazım.... :queen::queen::queen: Orası çardak.... Gecekondu bilenem diiil....:queen::queen::queen:
İzmirliler çabuk yer söyleyin bana....:queen::queen::queen:
Çeşmeye gidin kuşadasına gidin nie kırsal mekanlara takılıyosunuz ayy ne kadar banaaallll :queen::queen::queen:
Ay artık boğuyor oralar be.:cherry::cherry:.... Haftada 2 kere gidiyoruz....r:
r:
r:
Şööle daha marjinal yerler lazım..... :cherry:
Yarın izmir var değilmi.... Sana bi kupon yazdırayım telefonla......:cat::cat:
Çeşmeye gidin kuşadasına gidin nie kırsal mekanlara takılıyosunuz ayy ne kadar banaaallll :queen::queen::queen:
Teşekkür ederim teras cafe anlatımı için de ben ne biliyim ozzee ne fırın ne :queen::queen::queen:
Ben istanbulluyum kırsal mekanlara takılmıyorum :cherry:
abi gelmeyenlerde oylama yapabiliomu :silent:
hepinizi çok özledim vizelerimiz yenı bıttı şahsen hala o stresi atabilmiş deilim bu hafta umutus ve benı affedin inşallah en yakın zamanda buluşmak dileğiyle
(bencede gürme:wiinkk:rendeer:
bi ara gel de Bodrum u gezdireyim sanakirsal alanda ki ortamlari gorursun:cat: fotografli anlatirdim ama o zamanda site karisiyor... apv 41 anlatir sana
Cesme, Kusadasi demissin ama, hafif geliyor oralar bana, ben o yuzden Moskova, Frankfurt Amsterdam yaparim sıkça:rendeer::rendeer::rendeer: