MT [ İZMİR ] 30 Ağustos Zafer Bayramı Toplantısı

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar 30 ağustos çarşamba Kordondaki Ömer Ağa da buluşup çay kahve ve sohbetten sonra kordondan geçecek fener alayını izleyim... Daha sonra Toplantı çıkışı Karşıyaka ya dönecek olan ekibe katılmak isteyen tüm arkadaşlarla topluca floryaya geçeriz...

Toplanma günü : 30 Ağustos Çarşamba

Toplanma yeri : Kordon Ömer Ağa

Toplanma saati : 20.00 & 20.30


Ömer Ağada Görüşmek üzere..:cat:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Bak ben bişey konuşulcaksa gelicem ona göre :p :) Şaka bi yana Davetiyeler hazır sayılır arkadaşlar bence her kez şu Yıldönümü İçin katılım durumlarını belirlemeye başlasın. Resmi olmayan kayıtlara göre 30-40 YTL (kişi başı herşey dahil) arası olabilirmiş. Nerden mi duydum. Kuşlar söyledi. Davetiye satışlarına göre fiyat belirlemesi yapılacağından herkez planını yapsın. Son ana bırakmayalım arkadaşlar.Topic konusu dışında oldu biraz ama... hatırlatmak babında...

30 Ağustos Zafer Bayramımız şimdiden kutlu olsun....

Görüşmek üzere.....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben yarın çeşmede olucam akşam üzeri o yüzden gelemeyebilirim k.i.b. :rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Geliorum valla bedri çeşme manyaq cidden :cherry:
Bu arada forum eski versiyona geçmiş en güzeli olmuş valla :)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw az kaldı bekleyin gelicem ben de :)
ama önce ankarayla tanışmalıyııııııııııııııııııııııııııım :p
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak ben bişey konuşulcaksa gelicem ona göre :p :) Şaka bi yana Davetiyeler hazır sayılır arkadaşlar bence her kez şu Yıldönümü İçin katılım durumlarını belirlemeye başlasın. Resmi olmayan kayıtlara göre 30-40 YTL (kişi başı herşey dahil) arası olabilirmiş. Nerden mi duydum. Kuşlar söyledi. Davetiye satışlarına göre fiyat belirlemesi yapılacağından herkez planını yapsın. Son ana bırakmayalım arkadaşlar.Topic konusu dışında oldu biraz ama... hatırlatmak babında...

30 Ağustos Zafer Bayramımız şimdiden kutlu olsun....

Görüşmek üzere.....
tamam iyi güzel hoş ta.......herşey dahil derken içki limitsiz mi:queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
parvez abi sen yemek yemezsin onun yerine içki içersin o zaman problem kalmaz:cherry:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Ömerağa ve sonrasında fener alayı harika arkadaşlar..Yıldönümümüz için yarın akşam net bilgiler verilecek..Hepinizden onay aldıktan sonra davetiye işi girecek devreye..sanıyorum.Haftaya yapılacak toplantımızda davetiye satış ve rezarvasyon işlemlerine başlarız.Ayrıca sevgili Kenan İzmir MT CD.si hazırlayacak.Bu CD yıldönümü gecesi gösterime sunulacak oiup..sahip olmak isteyen lzmlrli dostlarımız küçük bir meblağ karşılığında satın alacaklar...Ve dolayısıyla buradan toplanan gelir ile yüzlerce fidan alınıp Ekim ayında yapılacak MT İZMİR korusunu oluşturmak amacı ile bu sene yanan Yeni Foça KOZBEYLİ köyü ormanına dikilecektir..
Ayrıntıları toplantıda görüşmek üzere hepinize sevg, ve saygılarımı yolluyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2006
Mesajlar
12
ya ben bi arkadaşımla alsancağa gelirim gelmesine de ordan florya ya dönmek için birinin bizi artçı olarak alması lazım varmı yapacak birisi :p yada hiç olmazsa gideriz florya ya sizi orada bekleriz. görüşmek üzere
 
Katılım
6 Ağu 2006
Mesajlar
66
Bu ömer ağa nerde oturur. :queen: ben yine gelip bi bakayım size ne yapıyosunuz asaiş berkemalmi :bounce: kapıda bekleyen olursa belki dalarım ortama bak bu sefer yakalayın beni hep kaçıyorum :pr: :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarınki toplantıdan itibaren yıldönümü davetiyelerin satışına başlanacaktır duyurulur.....


 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
işte bu benim mt izmirim kendine geldi EFSANELER GERİMİ DÖNDÜ ben herşeye varım hep destek tam destek ( baabbında NEKİ ) :p
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
2
ya ben bi arkadaşımla alsancağa gelirim gelmesine de ordan florya ya dönmek için birinin bizi artçı olarak alması lazım varmı yapacak birisi :p yada hiç olmazsa gideriz florya ya sizi orada bekleriz. görüşmek üzere

Evet ya arkadaşı benim :D jr.fx artcı olark alan olursa geliriz en hızlısından :D olmadı floryada bekleriz... ya bostanlıda oturyrz. Abilerimiz bize haber werin ya. ona göre.. gelmiyelim alsancağa.... + 1. yılınz şimdiden ben kutlayım.... nice yıllara..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
yaf bostanlı-alsancak yapmayamı üşeniyorsunuz :mrgreen: vapıra binin :)
Durun bakalım arabayı ayarlarsak yer olar bol bol ama olmadı vapırrrr :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
18
aga bende gelicem bu arada cengiz abim yüzünü göürsem cennete gidecem
babııında

hey didi dünlerr heyyy
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
abi ömer ağa kordunu yürü görürsün :) dicem açık olmucak
motorları görürsün zate abi :) ama kordonda kime sorsan söylerler:wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alsancak vapur iskelesi karşı sırasında .......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst