MT İzmir 29 ekim gezisi ve resimleri

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emeği geçen herkese çok teşekkürler küçük tatsızlıklara rağmen güzel bir gün geçirdik.
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
dishcy abi paylaşım için teşekkürler.videolarını en kısa zamanda bekliyoruz.bende biraz video çektim ama telefon olduğu için görüntü net değil........ayrıca sizinde dediğiniz gibi organizasyon berbattı güvenlik 0 dı...ama yinede ben eğlendim...inşallah seneye motosikletimle sizinle birlıkte gezilere katılıcam..görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
29 ekim

Gezi çok güzeldi ,Hamdi (nart) ye çok teşekkürler bizi elinden geldiği kadar iyi karşıladı, Kırkağaçta da bir dostumuz varmış ( İyi ki gitmişiz Ümmet Ağabey)

Toplu çekilen resimde ben çıkmamışım :salut: başka resim çekenler de buraya gönderebilir mi ?
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
7
Bu gezide emeği geçen herkeze teşekkürler manisadadi yarışlar haricinde herşey on numaraydıözellikle çiçekli köyde yaptığımız kahvaltı bu arada hamdi kardeşimimizin kıyağınıda unutmayalım
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
4
TÜm Motosİklet.net Üyelerİ İle TaniŞtiĞima Memnun Oldum.ortam Çok GÜzeldİ.hepİnİze TeŞekkÜr Ederİm.mesajlarinizi Beklİyorum
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Bu güzel bayram gününü MT'cilerle geçirmek çok zevkliydi.Konvoy harikaydı,kırkağaç güzeldi(eyvallah nart).Organizasyondakilere teşekkürler....
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
68
manisaya gidip geleceğimizi zannediyorduk, bi bakmışızki ege turuna çıkmışız. olsun güzeldi herşey. Hamdi'ye bize verdiği ziyafet ve çaylar için teşekkürler. Senide izmir'e bekleriz. Tüm arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek istiyorum organizasyon kötü iyi tartışılır ne olursa olsun harcanan bir emek söz konusu. 29 ekim törenleri dolayısıyla yaşanan aksaklıklar vardı. farkındayım güvenlik yetersizdi.ama izleyicileride eleştirmek gerek hiç bir uyarıyı dikkate almadılar. bizlere hiç yardımcı olmadılar. arkadaşlar ellerinden geleni yaptı.
bu arada kahvaltı fotoğrafları çook güzel gözüküyor.harika bir kahvaltıyı kaçırmışız:pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
http://rapidshare.com/files/1340275/mt_izimr.3gp.html-----arkadaşlar bu çektiğim video yolda giderken tüm gruba ait.herkese çok teşekkürler ve manisadaki yurdum insanı mobiletçi arkadaşlara teessüflerimi iletiyim.ve bi motora(mobiletten bozma) nasıl 4 kişi binilir ailecek bunu gösteren sarı çizmeli mehmet ağa ailesinin reisine,yorumsuz...barış abi sana ayrıca teşekkürler taaa kalkıp marmarislerden geldin ve bizi yanlız bırakmadın...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
arkadaşlar değer verip resmimi siteye koyduğunuz için çok teşekkürler..sizleri manisada ağırlamak isterdim ama o gün yarışların istemediğimiz bir hal alması bizi çok üzdü,,güvenliği sağlayamadık ve bu yüzden benim morallerim biraz bozuktu,,AFFEDİN..AMa gününüzün geri kalan kısmının güzel geçmesi beni mutlu etti..sizlerle birde bişey paylaşmak isterim,,biz manisa mot.sev. derneği olarak bu yarışı sıfır bütçeyle yaptık..birçok eksiğimizi yaşayarak gördük ve tecrübe edindik..birdahaki yarışlarda muhteşem organizasyonlara imza atıcaz..emin olun...çarşamba bir aksilik olaz ise toplantıya katılmak istiyorum..



:rendeer: sizleri seviyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
ama mecit hocam can bu şakaya gelmez öyle değil mi?orada bence can güvenliği ilk birinci planda tutulabilirdi ve zaten kazası da cabası...hep beraber görmedik mi dış pistteki kazayı?neyse hepimize geçmiş olsun herşeye rağmen güzel bi gündü...
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
Bende toplu resimlerden var ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum ve biz de yanlarda kalıp çıkmamışız!Sağlık olsun!

Kamberhan,
arabanın da sizlerden olduğunu anlaman uzun sürdü ve seninle yarıştığımı sandın :p ama olsun!
Sizi arkadan takip etmek de çok güzeldi!
Çok hız yapmadığınıza sevindim!

Ayrıca motoruna bayıldım!Dikkatli kullan ve BMW arabalara ders vermeyi bırak,elleşme gitsinler kendi hallerinde ve de sol şeride fazla yaklaşma!!!
Aslında arabadan takip ederken içim gitti sizlere ama mecburiyet işte!
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
Bakalım becerebilecekmiyim,
Bu resimde hepimiz varız sanırım!


Bu da en küçük motorcumuz,Ayşe Melek bebek!
Nazar değdi sanırım kızıma,gelince gözü biraz şişti ve çapaklandı!Doktora götüreceğim yarın!

47jf8ee.jpg


Kırkağaç'a giderken!


Benzinlikte aletlerin karnını doyururken!


Bu da kamberhan yarış izlerken!

Küçük resimler niye böyle çıktı anlamadım ama üzerlerine tıklayınca büyüyorlar!
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar gercekten harika bir geziydi :cherry: dönüşü uzattık ama yinede cok eglendım havalar duzelince hemen bır gezi daha duzenlıyelim o gunu iple çekiyorum saygılar :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
Bende toplu resimlerden var ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum ve biz de yanlarda kalıp çıkmamışız!Sağlık olsun!

Kamberhan,
arabanın da sizlerden olduğunu anlaman uzun sürdü ve seninle yarıştığımı sandın :p ama olsun!
Sizi arkadan takip etmek de çok güzeldi!
Çok hız yapmadığınıza sevindim!

Ayrıca motoruna bayıldım!Dikkatli kullan ve BMW arabalara ders vermeyi bırak,elleşme gitsinler kendi hallerinde ve de sol şeride fazla yaklaşma!!!
Aslında arabadan takip ederken içim gitti sizlere ama mecburiyet işte!

abi eyvallah da ben napiyim durumu biliyosun adam kendi kaşındı.sen diyosun ya kendi halinde gitsin diye ama egeknn(mod.) şahittir adamın el kol hareketlerine,ve hiç de kendi halinde gidiyo gibi bi durumu yoktu.ayrıca hiç sormaa abi bende diyorum harbiden heralde yarışacaksın zannettim benle:)neyse kusuruma bakma abi tanıştık ya gerisi önemli değil.inşallah allah sana daha iyi makinalar nasip eder!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
http://imageshack.us/ adresinden resim yükleyebilirsin resimi upload yaptıktan sonra forum linkini buraya yapıstırabilirsin.

sağol kardeşim bunu söylemen gerçekten iyi oldu biraz cahil kaldık vesselam!:queen:

sağol cross cu kanka sende makinayı çekmişin tabi senin altın kuru,karnın da tok!:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
izmir'de harika bir gün yaşamış resimlerden belli :) herkeze izmi mt ye barış'cana :wiinkk: selam olsun istanbuldan :rendeer: 'nice güzel kutlamalara sağlıkla ...
ümmet abi'mize sağlık dolu günler yolları açık olsun:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Arkadaşlar resimleri geç olsada ufaltabildim...Herkese çok teşekkürler çok iyi bir gezi oldu.Diğer buluşmalarda da görüşmek üzere...






 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst