Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
emeği geçen herkese çok teşekkürler küçük tatsızlıklara rağmen güzel bir gün geçirdik.






Bende toplu resimlerden var ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum ve biz de yanlarda kalıp çıkmamışız!Sağlık olsun!
Kamberhan,
arabanın da sizlerden olduğunu anlaman uzun sürdü ve seninle yarıştığımı sandınama olsun!
Sizi arkadan takip etmek de çok güzeldi!
Çok hız yapmadığınıza sevindim!
Ayrıca motoruna bayıldım!Dikkatli kullan ve BMW arabalara ders vermeyi bırak,elleşme gitsinler kendi hallerinde ve de sol şeride fazla yaklaşma!!!
Aslında arabadan takip ederken içim gitti sizlere ama mecburiyet işte!
http://imageshack.us/ adresinden resim yükleyebilirsin resimi upload yaptıktan sonra forum linkini buraya yapıstırabilirsin.