[MT.İZMİR] 26.01.2007 Cuma TOPLANTISI

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
arkadaslar sagsaglim izmire vardim, islerimi hallederken gittardandoyla bulustuk, ordan speedygirl sule derken yeni uyemiz ve ayni zamanda gittardandonun tertibi sercedandonun bornovadaki kafesine geldik, suan burdayiz gayet guzel bi yer, wallace da yanimizda... sagolsun isi biter bitmez geldi yanimiza, bu aksam ne yapiyoruz? baska gelen yokmu? uyyaaaaannnnn izzzzzzmiiiirrrrrrrrrrrrrr? uglychild burda:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hoşgeldin,uglyim childım:)Bak wallace çok isterdim ama mesaim var yazmış sabah ama yinede gelmiş.Sevildiğini bil:)
Ben bu cuma toplantı esnasında çalışıyor olacağım:silent: :pr:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
boş sandalye varmı be :)
gelip bi çayınızı içelim ...
nasılsa seçimde geçtiiiiii:queen:
(yaw ne pis tiryakilik bu bi çay için 150 km yol tep ) :queen: :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
serkanım sen gel yeterki sandalye olmazsada sana gönül tahtımızda yer buluruz.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Arkadaşlar Toplantıya biraz geç katılıcağımı belirteyim. 20:30-21:00 gibi orda olurum.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sevgili Tenten35;
Bu gibi durumlarda geç gelmenizin detaylı gerekçesini içeren bir dilekçe ve bir üst yazı ile bildirmeniz gerekmektedir. Bildiğiniz üzere geliş saatinize göre daha öncesinden sandalyeler ve motorlarınızın park yerleri ayrıltıldığı için ilgili arkadaşları zor durumda bırakmamanızı rica ederim. Şayet belirttiğiniz saatlerde de gelmezseniz size ait sandalye ve otoparkı sizden önce gelen üyemize tahsis edeceğimizi üzülerek bildiririm.
Saygılarımla
MT İzmir Ders Çalışmaktan Trigel Kayışı Kopmuş Yarı Açık Kasklar Sahipleri Halk Dansları, Beraber ve Solo Şarkılar Topluluğu 35100 Sorumsuzu
WALLACE
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Sevgili Tenten35;
Bu gibi durumlarda geç gelmenizin detaylı gerekçesini içeren bir dilekçe ve bir üst yazı ile bildirmeniz gerekmektedir. Bildiğiniz üzere geliş saatinize göre daha öncesinden sandalyeler ve motorlarınızın park yerleri ayrıltıldığı için ilgili arkadaşları zor durumda bırakmamanızı rica ederim. Şayet belirttiğiniz saatlerde de gelmezseniz size ait sandalye ve otoparkı sizden önce gelen üyemize tahsis edeceğimizi üzülerek bildiririm.
Saygılarımla
MT İzmir Ders Çalışmaktan Trigel Kayışı Kopmuş Yarı Açık Kasklar Sahipleri Halk Dansları, Beraber ve Solo Şarkılar Topluluğu 35100 Sorumsuzu
WALLACE

muratcım geçmiş olsun arkadaşım
sen böyle değildin :silent: ne oldu sana.:salut: yapabileceğimiz birşey varsa söyle kurtaralım seni bu bunalımdan:queen: :queen: :queen: :queen:

merhaba ;
bende aranıza katılmak istiyorum yer varmı acaba ..... :)

hoşgeldin
yer olmazmı hiç akşama toplantımıza bekleriz buyur gel
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende gelicem görüşmek üzere
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Komoster,
Aramıza hoşgeldin:rendeer:
Tenten 35 sayesinde yerin otomatikman açılmış oldu zaten.
Artık Tenten 35'in bir yer sorunu var:queen:

Wallace senin sonunda bu hale geleceğin zaten yarım kask takmandan belliydi.
Üşüttün işte sonunda.... Tüm olan bu!!! ::stretche
Sana şöyle bir tedavi öneriyorum...::140::
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Benim sandalyemde boş abi,isteyen oturabilir,motosikletini benim motosikletimin yerine park edebilir:salut:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Okram önerini dikkate alacağım emin ol. Akşam görüşelim özledim seni de.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buluşmanın fotoğrafları:









































 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
katılan tüm dostlarıma sonsuz teşekkürler,
sağlıcakla kalın.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kardeşim fotolar için teşekkürler...:cat:
ayvalık gezisindede bol bol foto isteriz:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bunlarda benim makinamdaki resimler. kim çekti bunları anlamadım. karelerin içinde bende varım baksanıza.
mt1.jpg


mt2.jpg


mt3.jpg


mt4.jpg


mt5.jpg


mt6.jpg
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sevgili Wallece o fotograflari ben cekmistim, bi de kendimde cıkayim diye icinde ben olan fotografi Erhan cekmisti sanirim:)
sen hakkatten YARI ACIK KASK kullanma artık....

neyse fotograflar geldi 9 subat(rise cafe) toplantisi icin topigi ne zaman acayim... ayrica bu cuma yapsak fena olmaz... en azindan bi bulusma ayarliyalim ....yine ozledim sizi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst