[MT.İZMİR] 26.01.2007 Cuma TOPLANTISI

Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
neysa beni alanb cıkmadı bende yürüyerek gelcem :) napalım ayagımda motosiklet sayılır dimi olmayınca öle olurmüş:):)

ümmetpertikan cancan ne senin eski motor benim gibi antika olupta yolda kalmasın sonra cekicisi sen olursun sonra bak karışmam :):)

kara kız gelcem ama neyle hiç demiyosun ben alayım seni artcı diye
:) gel diyon o kadar
:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
neysa beni alanb cıkmadı bende yürüyerek gelcem :) napalım ayagımda motosiklet sayılır dimi olmayınca öle olurmüş:):)

ümmetpertikan cancan ne senin eski motor benim gibi antika olupta yolda kalmasın sonra cekicisi sen olursun sonra bak karışmam :):)

kara kız gelcem ama neyle hiç demiyosun ben alayım seni artcı diye
:) gel diyon o kadar
:mrgreen:

nerden geliosun bilmiyorum. ama benimde motorum yok ve bende tabanvayla gidiyorum toplantılara..
artı sen izmir demisin??? diğer mesajlarında hep istanbul toplantılarına bişey yazmışsında
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
o tarıhte orda olcam ben sitanbuldayım da dedim bakayım o tarihte boş olcam için gelirim dedim onun için demiştim:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki :p :p :p Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun :pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mrh

Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki :p :p :p Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun :pale:
beşi bi arada olsa olmazmı.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki :p :p :p Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun :pale:

beşi bi arada olsa olmazmı.


hadi bakalim hayirli traşlar:queen: evet 5 liyelim durumu...:cat: hadi ben bitter cikolatayim, peki Ummet aga ne olacak?:p

bu arada sevgili dostlar, sali yada carsamba hava yagisli olmassa, atlayip gelmeyi dusunuyorum ki cuma gunu toplanti da olayim ve cumartesi hep beraber Ayvalık'a size eslik edeyim...
sevgiyle kalin...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sercan hep gelcem gelcem diyorsun sonunda gelmiyorsun. reklam kokan hareketler bunlar. gelde yüzünü görelim millet unuttu simanı. açma arayı bu kadar. yoksa bizi beğenmior musun?:queen:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki :p :p :p Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun :pale:

erkut cummm en son konuştuğumuz olaydan sonramı böyle oldun sen...... :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
takma kafanı .....:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sercan hep gelcem gelcem diyorsun sonunda gelmiyorsun. reklam kokan hareketler bunlar. gelde yüzünü görelim millet unuttu simanı. açma arayı bu kadar. yoksa bizi beğenmior musun?:queen:
nasil unuttular simami olur mu hic oyle sey yaaa... o kadar fotograf ve video koydum siteye:queen:

bu arada seni daha cok begeniyorum:queen: :queen: :queen:

insallah bi aksilik olmazsa biriki gune kadar geliyorum ama arkadaslar bana saglam bi tamirci lazim, amortisorum iki aydir patlak virajlarda sorun yasiyorum... tanidik birileri var mi? kuvva abi yardim! ! !
gorusmek uzere...
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman aman kimleri görüyorum kardeşim hoşgeldin yaaaaa sonunda


muratcım özer abi + 2 yazacaktın herhalde ufak pisiciğide unutma:queen: :p


gidisim suskun oldu ama dönusum muhtesem olacak ablacım durumları hep sayende takıp ettın aslında hıç kopmamıstım ben GURUBUMDAN hepizi cok sevıyorum ve sayıyorum bunu bılıyorsunuz toplamtıları hep ekmek zorunda kaldım ama sız bılıyorsunuz nedenlerını bundan sonra yok oyleeeeeeeee:bounce:
saygılar F.T.T.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
Teras Cafede görüşmek üzere.

Ben bişey eklemek istiyorum. Toplantı bitiş saattini de bildirmek sanırım daha iyi olucaktır. Toplantıya saatinde katılamıyacaklar için bu önemli olabilir. Bitiş saatine yetişirse oraya gelir yetişemezse hiç niyetlenmez "böylelikle geldim yoktunuz,nerdeydiniz?" gibi sorularla karşılaşmayız. Diymi arkadaşlar....

Bence bu saat 22:30 olmalı. 22:30 dan sonra herkez serbesttir. İsteyen Teras Cafe de oturmaya devam eder, isteyen başka programı varsa onu gerçekleştirir ama herkez 22:30 a kadar en azından gelebilecek arkadaşalrımızı beklemek için orda olmuş olur.

Toplantı Bitiş Saati: 22:30

bu laf bizeydi heralde:silent:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
7
merhabalar.aslında gelmek istiyorum ödemişliyim.hava koşullarına göre umarım gelirim.iyi günler.

merhabalar.aslında gelmek istiyorum ödemişliyim.hava koşullarına göre umarım gelirim.iyi günler.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
arkadaslar hava biraz yumusarsa ben 3 saat sonra izmir'e dogru yola cıkacagim, sabah uskudar caycisinda olucam, saat 7-8 arasi... ondan sonra 12 ye kadar da yunan konsoloslugundayim, isi gucu olmayan varsa 12 den once veya sonrasi goruselim.... seni ozledik diyen arkadaslar bakalim ozlemisler mi gercekten:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst