benim eski motoru satayım sana parçalarını yeniledim temiz.:cat: :cat:yahu benide kabul edin alüü dövecem bah motorum yok aama motorumu caldılar ama gene alcam yakında allah nasıp ederse artcı olmak isterdim ama alan beni varsa![]()
evet burcu kardeşim zaten senin gelmediğin zaman gözler arıyor seni.alıştırdın kendini.:salut:
eeee şulede gelir artık.
neysa beni alanb cıkmadı bende yürüyerek gelcemnapalım ayagımda motosiklet sayılır dimi olmayınca öle olurmüş
ümmetpertikan cancan ne senin eski motor benim gibi antika olupta yolda kalmasın sonra cekicisi sen olursun sonra bak karışmam
kara kız gelcem ama neyle hiç demiyosun ben alayım seni artcı diye
gel diyon o kadar
:mrgreen:
o tarıhte orda olcam ben sitanbuldayım da dedim bakayım o tarihte boş olcam için gelirim dedim onun için demiştim![]()
beşi bi arada olsa olmazmı.Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki![]()
![]()
Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun
ale:
Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki![]()
![]()
Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun
ale:
beşi bi arada olsa olmazmı.
Sercancım kızma hemen kardeşim yaa.Sende gel 4ü bi arada olsun yoksun ki piyasada dağtaş ova bayır geziosun...GElde bi yüzünü görelim :cherry: Sende üçü bi aranın yanına bitter çukulata olursun hani esmersin ya biraz o bağlamda ekiki ekikikeik iekekkieki![]()
![]()
Nsı espiri ama hastası oldun dimi..? Kekoya baaladım iice:queen: İş güçte yok zatenm ver yiim ört yatiim modundayım..Sonum hayır olsun
ale:
nasil unuttular simami olur mu hic oyle sey yaaa... o kadar fotograf ve video koydum siteye:queen:sercan hep gelcem gelcem diyorsun sonunda gelmiyorsun. reklam kokan hareketler bunlar. gelde yüzünü görelim millet unuttu simanı. açma arayı bu kadar. yoksa bizi beğenmior musun?:queen:
aman aman kimleri görüyorum kardeşim hoşgeldin yaaaaa sonunda
muratcım özer abi + 2 yazacaktın herhalde ufak pisiciğide unutma:queen:![]()
Teras Cafede görüşmek üzere.
Ben bişey eklemek istiyorum. Toplantı bitiş saattini de bildirmek sanırım daha iyi olucaktır. Toplantıya saatinde katılamıyacaklar için bu önemli olabilir. Bitiş saatine yetişirse oraya gelir yetişemezse hiç niyetlenmez "böylelikle geldim yoktunuz,nerdeydiniz?" gibi sorularla karşılaşmayız. Diymi arkadaşlar....
Bence bu saat 22:30 olmalı. 22:30 dan sonra herkez serbesttir. İsteyen Teras Cafe de oturmaya devam eder, isteyen başka programı varsa onu gerçekleştirir ama herkez 22:30 a kadar en azından gelebilecek arkadaşalrımızı beklemek için orda olmuş olur.
Toplantı Bitiş Saati: 22:30