[mt Izmir] 21haziran Teras Kafe Toplantisi

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ARKADAŞLAR TOPLANTI YERİ DEĞİŞMİŞTİR BİLGİLERİNİZE TOPLANTI YERİ AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR

bu haftaki toplantı yerinde bi değişiklik yapıyorum saatii aşağıdadır:mrgreen:

toplanma yeri:bornova kampüs içindeki YEŞİL KÖŞK
toplanma saati:20:00

katılımlarınızı bekliyoruz arkadaşlar... işte topik açıldı görmedik duymadık demeyin:p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
toplantıda görüşmek üzere yanlız kenan abi niye acmadı? merak ettim sadece :)
sevgi ve saygıyla kal
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
kenan şehir dışında olduğu için ben açtımmm umarım bi sakıncası yoktur.:p
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
toplantıya göztepe-hatay tarafından katılacak varsa ben araba ile gidiyorum 4 kişi daha götürebilirim.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Saol kızılkız :p neyse yarın görüşmek üzere 2 gündür gece 2 de sabah 7.30 açıom cafeyi ne hala geldim :pale:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
yaw ne diyorum su mondial 125 mt ile tr turu yapan adam burda izmirde onu arayıp cağırsak mı acaba ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar aranızda olamıcam... kusura bakmayın... toplantıdan sonra nereye doğru gezi yapılacağını arayıp bana bir kişi bildirirse çok sevinirim....

gönlüm sizlerle olucak. sayğılar... :rendeer: :bounce:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
arkadaşlar toplantı topiklarini ne kaydeye göre açıyoruz bu konuda bana bilgi verirseniz sevinirim
lütfen havanın esinti yönüne göre yer belirlemeyelim çarşamba günü bu konu hakkında konuşulmasını istiyorum
en son canalıcı noktaları konuştuğumuz gecede açılacak topikler hakkındada konuşmuştuk.lütfen konuşulanların yazılmadanda hatırlanabildiğini gösterelim

herkeze kazasız belasız seyirler dilerim
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
t-shirt almak isteyenler varsa yarın t-shirtlerini alabilirler. ayrıca toplantıda konuşmak istediğiniz bütün konuları konuşabilirsiniz... konuşulacak konuları topikte ayrıca belirtmeye gerek yok diye düşünüyorum ben:cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
cukka cukka ehuehue
size bir süprizim var hemde cok büyük bir supriz
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu toplantı sanırım KARAKIZIN bize veda toplantısı olacak okulu bitti kısa bir süre İZMİR MT yi öksüz bırakacak biz onu tüm kalbimizle bekleyeceğiz bu kısa süreli vedayı büyük bir veda partisine çevirelim tüm arkadaşlar bir gül dahi olsa alsın KARAKIZIMIZI mt izmire yakışır bir şekilde uğurlayalım bize çok emeği geçti yağmurda çamurda karda kışta iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta gece gündüz demeden bizimleydi MT İZMİRİN EN SADIK üyesi oldu bizede elimizden gelenin en iyisini yapmak yakışır :rendeer: :rendeer: :rendeer: :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın görüşürüz millet... :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tarihin en kalabalık toplantısı olmasını diliyorum gaziemir tarafından gelen bir arkadaş TESS kızımızı alabilirse çok sevinecektir ( eminimki şu an buna çok ihtiyacı vardır ) :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
İnşallah abi bende herkezi bekliyorum...MT üyesi olan olmayan herkez gelebilir :wiinkk:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ArkadaŞlar Yer DeĞİŞtİ Bİlgİnİze

İlk Mesaja Bakin :)

arkadaşlar toplantı yeri ege üniversitesi içindeki yeşilköşk olarak değiştirilmiştir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst