[MT Izmir] 16-17-18 Mart Canakkale Gezisi

Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Çok güzel bir gezi oldu katılan herkeze çok teşekkür ederim.
O önemli günde hep beraber birlik olup oraya gitmek çok büyük cesaretti.
Bir köpeğin hayatını da kurtardık.

04169_1_122_392lo.JPG

04174_2_122_593lo.JPG

04179_3_122_439lo.JPG

04184_5_122_462lo.JPG

04189_6_122_411lo.JPG

04193_7_122_558lo.JPG

04198_8_122_425lo.JPG

04199_9_122_564lo.JPG

04199_10_122_587lo.JPG

04330_11_122_359lo.JPG

04334_12_122_448lo.JPG

04339_13_122_489lo.JPG

04354_16_122_559lo.JPG

04359_17_122_390lo.JPG

04349_15_122_590lo.JPG

04363_18_122_484lo.JPG

04368_19_122_408lo.JPG

04369_20_122_483lo.JPG

04423_21_122_581lo.JPG

04428_22_122_491lo.JPG

04452_28_122_347lo.JPG

04457_29_122_498lo.JPG

04462_30_122_593lo.JPG

izmirmtcanakkale82on5.jpg

izmirmtcanakkale111tn5.jpg

izmirmtcanakkale104wz5.jpg

izmirmtcanakkale117oa1.jpg

izmirmtcanakkale127vd9.jpg

izmirmtcanakkale132kv8.jpg

izmirmtcanakkale141nh2.jpg

izmirmtcanakkale144xt5.jpg

izmirmtcanakkale147mw9.jpg

izmirmtcanakkale153lz1.jpg

izmirmtcanakkale172nd7.jpg

izmirmtcanakkale216oh6.jpg

izmirmtcanakkale221ph3.jpg

izmirmtcanakkale233kd6.jpg

izmirmtcanakkale237hw9.jpg

izmirmtcanakkale242fa1.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MT İzmir'e bu anlamlı gezi için teşekkürler.
Sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum tekrar görüşmek üzere.


Onur napıyorsun sen :p
izmirmtcanakkale242fa1.jpg
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ooo cok güzel olmus arkadaşlar ellerinize motorlarınıza saglık gerçekten... Cok güzel ve özel yerler...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
geziniz çok güzel olmuş gerçekten. o topraklara basmaya bile kıyamamanın ne demek olduğunu bilirim.hassasiyet ve sağduyunun öne çıktığı kesinlikle görmeye değecek yerler... bir de sitemizin bu anlamlı geziye imza attığını görebilmek onurlandırdı gerçekten.
helal olsun size fotolar da süpper olmuş yani :)

sevgiler...

Ülkemize sahip çıkalım...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Kuvva aakreeep sizleri özlemiştik...çok güzel bir gezi yapmışsınız.Paylaştığınız için teşekkürler.Bodrum'dan sevgiler:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Kuvva aakreeep sizleri özlemiştik...çok güzel bir gezi yapmışsınız.Paylaştığınız için teşekkürler.Bodrum'dan sevgiler:rendeer:


bizlerde sizleri özledik, bodrum a bir çıkartma yapabiliriz.
izmir den sevgi ve saygılarımızla,
:rendeer:


ayrıca, gelen ve gelemeyen, yazılarıyle bizleri destekleyen tüm mt. üyelerine.
çanakkale de bizleri yanlız bırakmayan, başta alican(zühtüpaşa)a ve ziya(thai) ya, hoş sohbeti ve verdiği tüm desteklerinden dolayı sayın adminimiz erhan(skullhunter)a sonsuz teşekkürler.
herkeze sevgi ve saygılarımla,
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimlere ancak bakabildim ancak bende sondaki 16 fotoğraf açıldı. Diğerlerinde bir sorun mu var?
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar tebrikler çok güzel gezi olmuş.kuvva abi en yakın zamanda tanışmak dileklerimle
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
koca izmirden bu kadar kişimi gidebildi gecen sene 4 fazlaydık busene eksilmiş üzüldüm katılımın fazla olmasını umuyordum seneye inşallah daha fazla olur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çanakkaleye olan anlamlı geziniz çok güzel olmuş resimler için teşekkür ederiz.seneye tekrarı olur inşallah.
teras kafe varmı bu akşam.
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
68
16 Mart cuma günü saat 21:00 da izmir'den hareket ederek başladığımız Çanakkale ziyaretimizi, o yerleri görmenin kıvancıyla sağ salim gidip sağ salim gelerek bitirdik. Gerçekten zevkli bir yolculuk oldu, sadece kaz dağlarında biraz soğuktan titredik o kadar. Gelemeyen arkadaşlar çok şey kaçırdı ama olsun bir dahaki seneye inşallah gideceklerdir. Motosikletiyle Türkiye'nin çeşitli bölgelerinden gelen o kadar motosikletli vardıki inanın motosiklet festivali olsa bu kadar motorcuyu bir araya getiremezdiniz. Seneye inşallah yine gideceğim.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Gercekten çok güzel bir gezi olmuş hayatım bir yerinde muhakkak gitmek görmek istedigim bir yer aynı zamandada çok duygusal insanın içininde br acı uyandırıyor anıtlat paylaşım için tekrar teşekkürler görüşmek üzere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst