[MT İzmir] 16.11.2007 Cuma Görsel Eğitim Toplantisi

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bunu kaçırcam ama pazar günkü Rahmi abiyi ıslatmaya gelmeye çalışıcam:cherry:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Unutanlar için tekrarlıyorum.MCA motora gelmek isteyen arkadaşlar saat 18:00 da devler tiyatroları önünde olsunlar :cat:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
arkadaşlar size yetişemedim. benim geldiğimde saat 19:30 civari idi. ama 19 dan 19:30 a kadar MCA yı aradım. bulduğumda iş işten geçmişti. kimsecikler yoktu. sonra Adem Abiyi aradım. oda ameliyat olmuş dükkana ben gelmiyorum izmir mt den de haberim yok dedi. ben yine kaldım ortalarda, dedim bari toplantıya gideyim ama toplantı yerini bilmediğimi hatırladım. etraftada hiç motorlu kimseler yoktu. benim planım mca dan sonra hep beraber gideriz diye düşünmüştüm. ama olmadı neyse artık bir sonraki sefer.. umarım iyi eğlenmişsinizdir.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
merhabalar,
Uzun zamandır foruma girmiyordum :)
Rahmi abi de honda shadow vardı gezilerde yanından gidip egzoz sesini mp3 player niyetine dinliyordum :)
Ne aldı acaba cok merak ettim :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Öncelikle herkesten özür diliyorum..
Adem abiyi aramayı unutmuşum.Ama inanın o saatte kapattıklarını tahmin dahi edemezdim..Zaten ameliyat olmuş yurtdaş ın söylediğine göre,yani beklenmedik birşeydi.Tekrar özür dilerim,aklımdan çıkmış adem abiyi aramak..Ama o saatte açık olmalıydı ameliyat olmasa.

yurtdas,sana cep numaramı vermiştim diye hatırlıyorum.O da olmadı başkalarının da vardır,keşke arayıp mekanı sorsaydın.Oraya kadar gelip geri dönmen kötü olmuş.Üzüldüm..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Hepimize geçmiş olsun umarım bir daha böyle talihsiz bir gece yaşamayız....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kolpa gece derken ?
Gurme de bir aksilik olmadı demi ? MCA olayı için mi diyorsun ?
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Valla sizi bilmem ama benim için tam bi hayal kırıklığı oldu.
Forrap doğru söylüyorsun ama seni gitmeyecek sanıyordum ve ondan aramadım daha doğrusu baya bi geri geldikten sonra aklıma geldi.
neyse inşallah bir dahaki sefere.
eğitim olmadığına göre çok fazla bişey kaçırmadım o zaman desenize.. :)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ule elini kolunu sallaya salaya gelceğine bi CD getirseydin...beğendiremedik bide:queen:

Unuttum getirmeyi.Yoksa hazırlamıştım cd :wiinkk: Neyse ben ileri sürüş tekniklerini benim motor ile sergileyeceğim.Çengis abide videoya alacak ve sizde eğitim videosu nasıl olur göreceksiniz :queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
merhabalar,
Uzun zamandır foruma girmiyordum :)
Rahmi abi de honda shadow vardı gezilerde yanından gidip egzoz sesini mp3 player niyetine dinliyordum :)
Ne aldı acaba cok merak ettim :)

evet kısa yolda çok iyi oluyor o ses, ama uzun yola giderken, kulaklıkta fayda etmiyor. Şimdi yeni motorum SUZUKİ inturider M800
Tekrar görüşmek üzere
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem; demiş murat :mrgreen:

Neeee Toplantının ardından çeşmeye kumru yemeyemi gitcez; demiş çallı :p

demekki bazen ileride ne olacağını,gecenin ne şekilde biteceğini, kimi uçan bir böceğin sokacağını :cyclopsan tahmin edemiyoruz
kısacası cesuru böcek soktu,holygun unda beli tutulmuş :) ikisinede geçmiş olsun :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem; demiş murat :mrgreen:

Neeee Toplantının ardından çeşmeye kumru yemeyemi gitcez; demiş çallı :p

demekki bazen ileride ne olacağını,gecenin ne şekilde biteceğini, kimi uçan bir böceğin sokacağını :cyclopsan tahmin edemiyoruz
kısacası cesuru böcek soktu,holygun unda beli tutulmuş :) ikisinede geçmiş olsun :cat:

Tolgaya da Cesur a da geçmiş olsun.....:rendeer::rendeer::rendeer:

Dikkat etmek lazım...Böcek bu..Nerden, ne zaman , nasıl ve neşekilde sokacağı belli olmaz.......:pr::pr:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Abilerim öncelikle geçmiş olsun.

Gelemedim ben toplantıya vize haftası başlıyor ve pazar günü de ALES sınavım var.O nedenle gelemedim.Özledim ama sizleri,en kısa zamanda görüşmek üzere
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Böcek yanımda...isminin izinsiz kullanılması konusunda sizi uyarıyormuş...ona göre yani :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem; demiş murat :mrgreen:

Neeee Toplantının ardından çeşmeye kumru yemeyemi gitcez; demiş çallı :p

demekki bazen ileride ne olacağını,gecenin ne şekilde biteceğini, kimi uçan bir böceğin sokacağını :cyclopsan tahmin edemiyoruz
kısacası cesuru böcek soktu,holygun unda beli tutulmuş :) ikisinede geçmiş olsun :cat:

Ne böcekmiş ama.Sarışın hatun"hayatım hepimizi bir böcekmi bu hale getirdi" :queen: :queen: :queen: Böcekzede arkadaşlarımıza çok çok geçmiş olsun diyorum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst