- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
manken de lazım mı begümden manken olur bakın
olmazmı abı aaaaaaaa ağda yapıpta gelıyım barı
manken de lazım mı begümden manken olur bakın
Unutanlar için tekrarlıyorum.MCA motora gelmek isteyen arkadaşlar saat 18:00 da devler tiyatroları önünde olsunlar :cat:
Kolpa gece derken ?
Gurme de bir aksilik olmadı demi ? MCA olayı için mi diyorsun ?
MCA kapalıydı,hondanın eğitim cd si dışında cd yoktu :farao:
Ule elini kolunu sallaya salaya gelceğine bi CD getirseydin...beğendiremedik bide:queen:
merhabalar,
Uzun zamandır foruma girmiyordum
Rahmi abi de honda shadow vardı gezilerde yanından gidip egzoz sesini mp3 player niyetine dinliyordum
Ne aldı acaba cok merak ettim![]()
o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem; demiş murat :mrgreen:
Neeee Toplantının ardından çeşmeye kumru yemeyemi gitcez; demiş çallı
demekki bazen ileride ne olacağını,gecenin ne şekilde biteceğini, kimi uçan bir böceğin sokacağını :cyclopsan tahmin edemiyoruz
kısacası cesuru böcek soktu,holygun unda beli tutulmuşikisinede geçmiş olsun :cat:
o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem; demiş murat :mrgreen:
Neeee Toplantının ardından çeşmeye kumru yemeyemi gitcez; demiş çallı
demekki bazen ileride ne olacağını,gecenin ne şekilde biteceğini, kimi uçan bir böceğin sokacağını :cyclopsan tahmin edemiyoruz
kısacası cesuru böcek soktu,holygun unda beli tutulmuşikisinede geçmiş olsun :cat: