o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem
bir haftada biz yazmayalım bari son mesaj 19 04 te yazılmış, biz seninle organizasyon peşinde koşarken kimse yazmamış :farao:
saatleridir yoktunuz aynı anda geldiniz, bak sen şu işe organizasyon peşinde koşuyolarmış , iyice organize olamamışsınız, telefonlar falan karışmış, dönüşde ayakkabısı sıkan yada bol gelen varmıydı, :queen:
Organizasyon yaparken baya bi organize olmuşuz ne yaparsın... Pastaları yerken çaylar falan arada telefon kaynadı gitti....
ahaa karabağlar fırını ekmekden soora pasta börekde çıkarmayamı başladı :queen::queen:
ne yani şimdi siz gurmeye gittik, perdeyi, oturma düzenini, dvdyi videoları falan ayarladık diyeceksiniz,:wiinkk: bizde fırına gitmediğinize inanacaz öylemi ,
:queen::queen:
senin bitin yine kanlandı, git rizeden çay al da gel bir koşu![]()
Biz gelmesek kimsenin birşey yazacağı yok.............Eyyy millet nerdesiniz.........
bir haftada biz yazmayalım bari son mesaj 19 04 te yazılmış, biz seninle organizasyon peşinde koşarken kimse yazmamış :farao:
alp daha o kadar hazır değiliz hiç birimizbiz o kadar yatıramayız, biz yine GRUP sürüşüne ağırlık verelim
ışıklara çalışalım kırmızıda durmayı öğrenelim :queen: