[MT İzmir] 16.11.2007 Cuma Görsel Eğitim Toplantisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
herkes önündekini yiyecek. ne gelirse şansına.başkasının fıstığına saldırmak yok. ikra ederlerse yiyebilirsin ama
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
17
selam arkadaşlar bende gelmek isterdim ama mesai saatim tutmuyo.11de işten çıkıcam ama yetişemem heralde :salut:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o saatten sonra ancak fasıla gelirsin sen. tabi biz başka yerlere akmazsak. hoş en az 12 ye kadar orda oluruz ama gerisini bilemem
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
senin bitin yine kanlandı, git rizeden çay al da gel bir koşu :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz gelmesek kimsenin birşey yazacağı yok.............Eyyy millet nerdesiniz.........
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir haftada biz yazmayalım bari son mesaj 19 04 te yazılmış, biz seninle organizasyon peşinde koşarken kimse yazmamış :farao:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
saatleridir yoktunuz aynı anda geldiniz, bak sen şu işe organizasyon peşinde koşuyolarmış , iyice organize olamamışsınız, telefonlar falan karışmış, dönüşde ayakkabısı sıkan yada bol gelen varmıydı, :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
saatleridir yoktunuz aynı anda geldiniz, bak sen şu işe organizasyon peşinde koşuyolarmış , iyice organize olamamışsınız, telefonlar falan karışmış, dönüşde ayakkabısı sıkan yada bol gelen varmıydı, :queen:

Organizasyon yaparken baya bi organize olmuşuz ne yaparsın... Pastaları yerken çaylar falan arada telefon kaynadı gitti....

Zaten lüzumsuz bir aksesuar benim için.... Fotoğraf çekme makinam.... Başka bir işe yaradığı yok.....

Bu arada Sercan cım.... Aradın ama ödemeli aradın...Kontorüm kalmamış arıyamadım seni.......:queen::queen: Sabah yükleyim de arıyım.... Ayda yılda bi sen aradın o da ödemeli.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ahaa karabağlar fırını ekmekden soora pasta börekde çıkarmayamı başladı :queen::queen:

Nedense sizin arka sokaktan fazla iş çıkmıyor galiba... Bizim karabağlara saldırmaya başladın... Bura bizim mekan..Yedirmeyiz.....:cat::queen::queen:

Hep geyik hep geyik...İnandıramassın işte çenkis milleti ..... :pr::pr: Arada ciddi şeyler de yapıyoruz be mustafa.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizden ciddi bir şey bekleyen yok artık :mrgreen:bunadık biz ATV ye binme zamanımız geldi sanıyorlar :p yok öyle daha race bineceğiz,turing bineceğiz,sonra ATV :cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ne yani şimdi siz gurmeye gittik, perdeyi, oturma düzenini, dvdyi videoları falan ayarladık diyeceksiniz,:wiinkk: bizde fırına gitmediğinize inanacaz öylemi ,

:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ne yani şimdi siz gurmeye gittik, perdeyi, oturma düzenini, dvdyi videoları falan ayarladık diyeceksiniz,:wiinkk: bizde fırına gitmediğinize inanacaz öylemi ,

:queen::queen:

Yok olm Ne gurmesi...Cengizlerin evdeydik.... Amerikadan gelen özel eğitim videolarını inceliyorduk... Sizler için elemeye tabi tuttuk... Ama hiç birini eleyemedik..Hepsi bir harika çünkü....:cat::cat::cat:

Hele ki Naked ların yatırılma açılarını gösteren bir görüntü var ...... Onu çerçeveletip gurmeye asıcaz......:cat::cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
neyse yarısını tutturmuşum, dvd, video kısmını,
ben yarın gelemeyeceğim, senin memlekete gidiyom, varmı bi arzunuz isteğiniz başkentten..
buna gelemeyceğim için dönüşde o videoları kendime şahsi eğitim verirken inceleyeblirmiyim?
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alp daha o kadar hazır değiliz hiç birimiz :) biz o kadar yatıramayız, biz yine GRUP sürüşüne ağırlık verelim :p ışıklara çalışalım kırmızıda durmayı öğrenelim :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
senin bitin yine kanlandı, git rizeden çay al da gel bir koşu :p

Yok çengis abi ben ege dışına çıkmıyorum kışın ::123434::

Biz gelmesek kimsenin birşey yazacağı yok.............Eyyy millet nerdesiniz.........

Dün üzerimde biraz kırgınlık vardı ::stretche O yüzden erken yattım ::sluu::

bir haftada biz yazmayalım bari son mesaj 19 04 te yazılmış, biz seninle organizasyon peşinde koşarken kimse yazmamış :farao:

Çengis abicim yaz yaz nereye kadar ::pcgum:: Baktım cvp yazan yok en iyisi yatmak dedim ::157::

alp daha o kadar hazır değiliz hiç birimiz :) biz o kadar yatıramayız, biz yine GRUP sürüşüne ağırlık verelim :p ışıklara çalışalım kırmızıda durmayı öğrenelim :queen:

Ben ışıklar konusunda oldukça tecrübeliyim.Hatta yüksek lisans bile yaptım.İşte belgem ::belge:: MOtoru yatırma konusundada oldukça tecrübeliyim ::nefes::
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
arkadaşlar bende nöbet çıkışı geleceğim inşallah sizleri çok özledim görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst