- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
kimlerin elinde eğitimle alakalı ne varsa getirsin,uzun ve güzel bir gece olacak,ve bu arada üzülerek söylüyorum, tesadüfen aynı gece, aynı mekanda FASIL da var:queen:
Daha ne olsun cengiz abi.Eğitimin ardından fasıl yaparız bizde bi güzel :queen: Bak şimdi sabırsızlandım doğrusu :bounce: