[MT İzmir] 16.11.2007 Cuma Görsel Eğitim Toplantisi

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
kimlerin elinde eğitimle alakalı ne varsa getirsin,uzun ve güzel bir gece olacak,ve bu arada üzülerek söylüyorum, tesadüfen aynı gece, aynı mekanda FASIL da var:queen:

Daha ne olsun cengiz abi.Eğitimin ardından fasıl yaparız bizde bi güzel :queen: Bak şimdi sabırsızlandım doğrusu :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
masaj işini davut üstlendi FISTIKLARI o getirecek :p ama sizin için çakmağımı alır gelirim, masaj gerekeni bakarız :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
masaj işini davut üstlendi FISTIKLARI o getirecek :p ama sizin için çakmağımı alır gelirim, masaj gerekeni bakarız :queen:

neeeeeeeee.........FISTIKLAR yine benden mi....?.... suçum nedir hakim beyy...?

Konuşmama hakkımı kullanmak ve şahsıma bir avukat temin edilmesini talep

ediyorummmm......:queen::queen:

bu arada çallı kesin benim avukatım olmak için atlayacaktır inşallah baro ondan önce davranabilirr....(yoksa halim harabbbb olurrr...:)....)...............


masaj işine gelince TARKAN abi dururken bana laf söz düşmezz....:bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
masaj işi kolay,ya benim çakmağı kullanırız,yada benim motorla 50 km gidersiniz :p tüm kaslarınız gevşer,bkn;FORRAP= TUNCER en yakın şahittir :cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
neeeeeeeee.........FISTIKLAR yine benden mi....?.... suçum nedir hakim beyy...?

Konuşmama hakkımı kullanmak ve şahsıma bir avukat temin edilmesini talep

ediyorummmm......:queen::queen:

bu arada çallı kesin benim avukatım olmak için atlayacaktır inşallah baro ondan önce davranabilirr....(yoksa halim harabbbb olurrr...:)....)...............


masaj işine gelince TARKAN abi dururken bana laf söz düşmezz....:bounce:

Müvekkilim konuşmama hakkını kullanıyor.Gereken şeyleri mahkemede konuşacaktır :cat: (bu arada davut abi sen tanıdıksın.avukatlık ücretini düşük tutcam senin için :queen: )
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çallı, avukatlık ücretini pakistanda yüksek tutuyorlarmış seni oraya yollayalım :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Müvekkilim konuşmama hakkını kullanıyor.Gereken şeyleri mahkemede konuşacaktır :cat: (bu arada davut abi sen tanıdıksın.avukatlık ücretini düşük tutcam senin için :queen: )

korktuğum başıma geldiii.....:pr::pr:.........memoo dava senindirr...

eğer kaybedersen bilki fıstıkları sen getirirsinnnn.......:queen::queen:


(üff...mouse'un pilleri bitti.....bu touchpad'den nefret ediyorummm...:).....)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
korktuğum başıma geldiii.....:pr::pr:.........memoo dava senindirr...

eğer kaybedersen bilki fıstıkları sen getirirsinnnn.......:queen::queen:


(üff...mouse'un pilleri bitti.....bu touchpad'den nefret ediyorummm...:).....)

Ooo demek laptop la bağlanıyon.... Eee çallıyı avukat atamandan belli....:queen::queen::queen:

Yanlız dikkat et çay paralarını senden çıkarır ona göre.......... Kendisi bizim çayağacımız olur da..........:queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
korktuğum başıma geldiii.....:pr::pr:.........memoo dava senindirr...

eğer kaybedersen bilki fıstıkları sen getirirsinnnn.......:queen::queen:


(üff...mouse'un pilleri bitti.....bu touchpad'den nefret ediyorummm...:).....)

Meraketme davayı kazandık bil :cat:

Ooo demek laptop la bağlanıyon.... Eee çallıyı avukat atamandan belli....:queen::queen::queen:

Yanlız dikkat et çay paralarını senden çıkarır ona göre.......... Kendisi bizim çayağacımız olur da..........:queen::queen:

Yok canım daha neler :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yorulursun yerken uzun fıstıkları,biz ihtiyarız, kısa olsun bizim olsun :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
az önce Ispartadan dönmüş bulunuyorum ve fıstıkların yanında şekerli bişeyler olsun diye GÜL LOKUMU getirdim...Cuma görüşürüz afiyet olsun :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
abi yaşadık be :pgül Lokumu Fıstık FASIL insan bunları kaçırırmı :queen:1 asırda 1 defa olur her halde cuma gönü gelmeyin lokum lar fıstıkları ben yicem :wiinkk:afyetle abi herkesi çağır mayın öyle bize kalmaz canım:pr::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hayda beslenme günü gibi oldu bu ya. ilkokul günlerim aklıma geldi yerli malı haftası mı yapacağız yoksa:mrgreen:

neyse ben aç geleyim cuma. malum fasıl var uzun fıstıklarda var bi yandan demlenirim bir yandan dersimi dinlerim.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
hayda beslenme günü gibi oldu bu ya. ilkokul günlerim aklıma geldi yerli malı haftası mı yapacağız yoksa:mrgreen:

neyse ben aç geleyim cuma. malum fasıl var uzun fıstıklarda var bi yandan demlenirim bir yandan dersimi dinlerim.

Uzun fıstıklar biz gençlerin murat abi :cat: Sizin yaşınız geçmiş uzun fıstıklar için :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sen öyle san bak bakalım uzun fıstıkları kim nasıl yiyiyor. Bu konuda elime su dökemezsiniz ama arada bir gelip çay getirebilirsiniz fıstıkları yerken ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst