- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
Trafik ışıkları için derste var mı:silent:
Trafik ışıkları için derste var mı:silent:
Sen o iş için göz doktoruna gidiyorsun.... Bizim toplantıda Çenkiz değnekle gözünü çıkarır haberin ola....:queen::queen:
Bırakın ben size en iyisi bir kazadan en az can ve mal kaybıyla nasıl kurtulunur onun dersini vereyim :queen:
sen bu haftaki eğitimden canını nasıl kurtaracağını düşünmeye başla istersen şimdiden :queen:sen tarıkla çalışacaksınözel olarak o istedi seni, nedendir anlamadım ama :silent:karanlık bir yolda seninle çalışmak istediğini söyledi :mrgreen:
sen bu haftaki eğitimden canını nasıl kurtaracağını düşünmeye başla istersen şimdiden :queen:sen tarıkla çalışacaksınözel olarak o istedi seni, nedendir anlamadım ama :silent:karanlık bir yolda seninle çalışmak istediğini söyledi :mrgreen:
Dur kalk çalışacakmış seninle özel olarak..... Birde motor nası yatırılarak öndeki motora dayandırılarak nasıl durdurulur?... Dersleri......:cat::cat::cat::cat:
arkadaşlar bu toplantıda tişört ü olan tüm arkadaşların ( her zamanki gibi ) tişört üyle gelmeleri gerekmektedir, toplu bir resim çekilecek ve sitede yayınlanacaktır :wiinkk:
öncelikle bi tonışma topiği aç kendini tanıt...cuma toplantıya bekleriz...ehliyet ve ekipmanın tamsa bide gözümüz tutarsa gezilerede bekleriz :queen: kalıcı olman dileğiyle :cherry:
ben izmirde yaşıyorum bir pis chopperım var birkaç kaskım bir montum bir bellik bir dizlik bir de eldivenim var. ehliyetim de var ama hiç kullanmadım. sizlerle bilgi paylaşmaktan memnuniyet duyarım. Sizler gibi abilerim sayesinde benim pis chopper ın ön tekerini havaya kaldırmak istiyorum. teker yapmak istiyorum o teker havadayken de viraja girip çay içmek istiyorum. anlıyor musunuz beni?
Rahmi abicim yeni transferimiz Duyulmaz da her türlü temizlik ve parlatma malzemesi var gelirken onu da getiririz inşallahç sen söyle büyüğünden bir demlik bul kendine şimdiden..
öncelikle bi tonışma topiği aç kendini tanıt...cuma toplantıya bekleriz...ehliyet ve ekipmanın tamsa bide gözümüz tutarsa gezilerede bekleriz :queen: kalıcı olman dileğiyle :cherry:
ben izmirde yaşıyorum bir pis chopperım var birkaç kaskım bir montum bir bellik bir dizlik bir de eldivenim var. ehliyetim de var ama hiç kullanmadım. sizlerle bilgi paylaşmaktan memnuniyet duyarım. Sizler gibi abilerim sayesinde benim pis chopper ın ön tekerini havaya kaldırmak istiyorum. teker yapmak istiyorum o teker havadayken de viraja girip çay içmek istiyorum. anlıyor musunuz beni?
Rahmi abicim yeni transferimiz Duyulmaz da her türlü temizlik ve parlatma malzemesi var gelirken onu da getiririz inşallahç sen söyle büyüğünden bir demlik bul kendine şimdiden..
ablam seni de özledik yaaa,hoş o pazar gününü ben zihnimden sildiğimden sen de gitmişsin,ee format sonrası bi buluşmak lazım...de gelebilirmiyim onu bilmiyom.Duruma bağlı.ders falan filan.Sınav haftası ya hani ondan heheheeMurat, bi çay da ben içebilir miyim..Eğitim de varmış, bu toplantı kaçmaz sanırım..
Herkese çok yararlı olacağını düşündüğüm ilk eğitim toplantımıza şehir dışında olacağım için çok istememe rağmen katılamayacağımm..ale:
r:
Bir de küçük bi rica da bulunmak istiyorum.. Bu ve bunun gibi eğitime dayalı olacak olan toplantılarımızı daha kolay ulaşılabilecek merkezi bir yerde yapılmasından yanayım.. (Tabii ki son karar sizindir..)
Her birinize iyi toplantılar.. İnşallah bir sonraki toplantıda görüşmek üzree.. Sevgilerr :rendeer:
arkadaşlar eğitim dedinizmi
katılmak için elimden geleni yaparım :cherry:
ulem o kadar eğitime katıldım bilumum beleş ve paralı olarakdan
daha yeni öğrendim iyimi motoru 2 teker üstünde tutmayı be :queen::queen::queen:
kimlerin elinde eğitimle alakalı ne varsa getirsin,uzun ve güzel bir gece olacak,ve bu arada üzülerek söylüyorum, tesadüfen aynı gece, aynı mekanda FASIL da var:queen: