[MT İzmir] 16.11.2007 Cuma Görsel Eğitim Toplantisi

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Ben motoru alırken Honda bi eğitim cd'si hediye etmişti...unutmazsam getireyim :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bırakın ben size en iyisi bir kazadan en az can ve mal kaybıyla nasıl kurtulunur onun dersini vereyim :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Bırakın ben size en iyisi bir kazadan en az can ve mal kaybıyla nasıl kurtulunur onun dersini vereyim :queen:

sen bu haftaki eğitimden canını nasıl kurtaracağını düşünmeye başla istersen şimdiden :queen:sen tarıkla çalışacaksın:p özel olarak o istedi seni, nedendir anlamadım ama :silent:karanlık bir yolda seninle çalışmak istediğini söyledi :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen bu haftaki eğitimden canını nasıl kurtaracağını düşünmeye başla istersen şimdiden :queen:sen tarıkla çalışacaksın:p özel olarak o istedi seni, nedendir anlamadım ama :silent:karanlık bir yolda seninle çalışmak istediğini söyledi :mrgreen:

Dur kalk çalışacakmış seninle özel olarak..... Birde motor nası yatırılarak öndeki motora dayandırılarak nasıl durdurulur?... Dersleri......:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
sen bu haftaki eğitimden canını nasıl kurtaracağını düşünmeye başla istersen şimdiden :queen:sen tarıkla çalışacaksın:p özel olarak o istedi seni, nedendir anlamadım ama :silent:karanlık bir yolda seninle çalışmak istediğini söyledi :mrgreen:

Dur kalk çalışacakmış seninle özel olarak..... Birde motor nası yatırılarak öndeki motora dayandırılarak nasıl durdurulur?... Dersleri......:cat::cat::cat::cat:

Arkadan giden ben olcam yine değil mi :silent: :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Eğitim Gönüllüsü APV41'in başlattığı Mehmetler Kaymasın kampanyasına yürekten destek.

artık mehmetler kaymasın, eksozlara girmesin, tarıklar apışmasın, bu gidişe bir kırmızı ışıkda sen yak. :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar bu toplantıda tişört ü olan tüm arkadaşların ( her zamanki gibi ) tişört üyle gelmeleri gerekmektedir, toplu bir resim çekilecek ve sitede yayınlanacaktır :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
nasıl yani ya görende bizi toplantılara çıplak geliyor sanacak. Abicim zaten hep giyinik geliyoruz toplantılara....

haaaaaaaa şimdi anladım MT tshirtünden bahsediyorsun sen:pr: jeton yeni düştü. bi de şu MT nin sweet shirtünü yaptıralım kışın üşümeyelim
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlar bu toplantıda tişört ü olan tüm arkadaşların ( her zamanki gibi ) tişört üyle gelmeleri gerekmektedir, toplu bir resim çekilecek ve sitede yayınlanacaktır :wiinkk:

Ne yani tişörtü olmayanlar toplantıya gelmesin mi ::ranntign Ne demek istiyorsun sen çengis abi :silent: Yoksa tişörtü olmayanları beğenmiyormusun ::rantinp:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Herkese çok yararlı olacağını düşündüğüm ilk eğitim toplantımıza şehir dışında olacağım için çok istememe rağmen katılamayacağımm.. :pale: :pr:
Bir de küçük bi rica da bulunmak istiyorum.. Bu ve bunun gibi eğitime dayalı olacak olan toplantılarımızı daha kolay ulaşılabilecek merkezi bir yerde yapılmasından yanayım.. (Tabii ki son karar sizindir..)
Her birinize iyi toplantılar.. İnşallah bir sonraki toplantıda görüşmek üzree.. Sevgilerr :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kankam geleceksen gelip alırız seni türkiyenin her bir noktasından. sen yeterki gel
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
öncelikle bi tonışma topiği aç kendini tanıt...cuma toplantıya bekleriz...ehliyet ve ekipmanın tamsa bide gözümüz tutarsa gezilerede bekleriz :queen: kalıcı olman dileğiyle :cherry:

Bence kimya bilgisini ölçelim,mesela bir bardak baldo pirincine kaç bardak su atılır gibi.Önemli yani

ben izmirde yaşıyorum bir pis chopperım var birkaç kaskım bir montum bir bellik bir dizlik bir de eldivenim var. ehliyetim de var ama hiç kullanmadım. sizlerle bilgi paylaşmaktan memnuniyet duyarım. Sizler gibi abilerim sayesinde benim pis chopper ın ön tekerini havaya kaldırmak istiyorum. teker yapmak istiyorum o teker havadayken de viraja girip çay içmek istiyorum. anlıyor musunuz beni?



Rahmi abicim yeni transferimiz Duyulmaz da her türlü temizlik ve parlatma malzemesi var gelirken onu da getiririz inşallahç sen söyle büyüğünden bir demlik bul kendine şimdiden..

yoo yooo ama ben bunları yaparken motorumun su yakmasını istiyoruuum,ve kimsenin bana abi bunu nasıl yapıyorsun demesini istemiyorum.Eğer dediklerimi yapmazsanız sizi cezalandırmak zorunda kalıcam hııııaaaaaa!!!!!!

bana da demlik bulsanıza evde yok.Yıkamaya gelen arkdaşlara ayıp oluyor hehehhee

öncelikle bi tonışma topiği aç kendini tanıt...cuma toplantıya bekleriz...ehliyet ve ekipmanın tamsa bide gözümüz tutarsa gezilerede bekleriz :queen: kalıcı olman dileğiyle :cherry:

Bence kimya bilgisini ölçelim,mesela bir bardak baldo pirincine kaç bardak su atılır gibi.Önemli yani

ben izmirde yaşıyorum bir pis chopperım var birkaç kaskım bir montum bir bellik bir dizlik bir de eldivenim var. ehliyetim de var ama hiç kullanmadım. sizlerle bilgi paylaşmaktan memnuniyet duyarım. Sizler gibi abilerim sayesinde benim pis chopper ın ön tekerini havaya kaldırmak istiyorum. teker yapmak istiyorum o teker havadayken de viraja girip çay içmek istiyorum. anlıyor musunuz beni?



Rahmi abicim yeni transferimiz Duyulmaz da her türlü temizlik ve parlatma malzemesi var gelirken onu da getiririz inşallahç sen söyle büyüğünden bir demlik bul kendine şimdiden..

yoo yooo ama ben bunları yaparken motorumun su yakmasını istiyoruuum,ve kimsenin bana abi bunu nasıl yapıyorsun demesini istemiyorum.Eğer dediklerimi yapmazsanız sizi cezalandırmak zorunda kalıcam hııııaaaaaa!!!!!!

bana da demlik bulsanıza evde yok.Yıkamaya gelen arkdaşlara ayıp oluyor hehehhee

Murat, bi çay da ben içebilir miyim..:) Eğitim de varmış, bu toplantı kaçmaz sanırım..
ablam seni de özledik yaaa,hoş o pazar gününü ben zihnimden sildiğimden sen de gitmişsin,ee format sonrası bi buluşmak lazım...de gelebilirmiyim onu bilmiyom.Duruma bağlı.ders falan filan.Sınav haftası ya hani ondan hehehee

Herkese çok yararlı olacağını düşündüğüm ilk eğitim toplantımıza şehir dışında olacağım için çok istememe rağmen katılamayacağımm.. :pale: :pr:
Bir de küçük bi rica da bulunmak istiyorum.. Bu ve bunun gibi eğitime dayalı olacak olan toplantılarımızı daha kolay ulaşılabilecek merkezi bir yerde yapılmasından yanayım.. (Tabii ki son karar sizindir..)
Her birinize iyi toplantılar.. İnşallah bir sonraki toplantıda görüşmek üzree.. Sevgilerr :rendeer:

Ablam sen geleceksen kortej yaparız beeaaaa,hatta bi de havai fişek gösterisi,olmadı şampanya patlatırız,olmadı bi sütlü kahveye kandırırız seni...:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
arkadaşlar eğitim dedinizmi :)
katılmak için elimden geleni yaparım :cherry:

ulem o kadar eğitime katıldım bilumum beleş ve paralı olarakdan
daha yeni öğrendim iyimi motoru 2 teker üstünde tutmayı be :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlar eğitim dedinizmi :)
katılmak için elimden geleni yaparım :cherry:

ulem o kadar eğitime katıldım bilumum beleş ve paralı olarakdan
daha yeni öğrendim iyimi motoru 2 teker üstünde tutmayı be :queen::queen::queen:

Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel,
Bizim dergâhımız, umitsizlik dergâhı değildir,
Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel...

Demiş mevlana :cat:

Ne kadar eğitimde alsanız,ne kadar iyi motorda sürseniz gelin :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kimlerin elinde eğitimle alakalı ne varsa getirsin,uzun ve güzel bir gece olacak,ve bu arada üzülerek söylüyorum, tesadüfen aynı gece, aynı mekanda FASIL da var:queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
kimlerin elinde eğitimle alakalı ne varsa getirsin,uzun ve güzel bir gece olacak,ve bu arada üzülerek söylüyorum, tesadüfen aynı gece, aynı mekanda FASIL da var:queen:

herkese nasib olmaz:bounce: cengiz abi FASILI eğitim göreceyiz desene bir de fıstıklı :poh ne güzel :cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst