[MT İzmir] 15 Şubat Cuma "Kimse Başlık Açmadı Bari Ben Açayım" Toplantısı

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw izmir siz nie her hafta toplanıyosunuz yaa
burda yağmır kar moturu kullanamadık beaaa
siz maşallah acaip özendiriyosunuz ama çıkarcaz acısını İSTANBUL MT olaraktan hani:p
gene bol bol resim çekin he mi bizi gene kıskandırın bakalım
bende gönülden katılmak istiyorum belki bi ara da gerçekten katılırım kabul edermisiniz:silent:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Alpercim bu zevki yaşamak için seni de İzmir'e alalım.
Allah bizi seviyor kardeşim boşuna mı gavur İzmir diyorlar.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
walla bende seviyorum izmiri insanlarını
acaba bende mi gavurum hehehehe
zatem gelince oraya özel karşılama isterim ben:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
yaw izmir siz nie her hafta toplanıyosunuz yaa
burda yağmır kar moturu kullanamadık beaaa
siz maşallah acaip özendiriyosunuz ama çıkarcaz acısını İSTANBUL MT olaraktan hani:p
gene bol bol resim çekin he mi bizi gene kıskandırın bakalım
bende gönülden katılmak istiyorum belki bi ara da gerçekten katılırım kabul edermisiniz:silent:

Alpercim bu zevki yaşamak için seni de İzmir'e alalım.
Allah bizi seviyor kardeşim boşuna mı gavur İzmir diyorlar.:cat:

:cat::cat::cat::cat::cat:

Gavur İzmir'i seviyorum...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
İzmirliler ve İzmirli gibi düşünenler hep böyle kalın.
İzmirli olmaktan gurur duyuyorum.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Çeşitli sebeblerden, ağırzalardan , teknik yetersizlikten vs vs vs gelemiorum yani kısacası anlıcağınız. :pale::pale::salut:...

Nise topikte benim de suyum bulunsun dedim :)..Size ii eğlenceler.:rendeer:..

Herkesee selamlarrr ...:):):cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
iyi ve güzel eğlenin kazasız belasız bi buluşma olsun arkadaşlar
izmirli dostlarımız seviyoruz istanbuldan hepinize selamlar:rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
yeni bir fikir daha toplantıyı kumitanın kursda yapalım :)

davut senin derdine çareyi buldum, mangal başında bile dizi izleyeceksin artık (bugün kurcaladım bu ürünü ciddi ciddi tv hemde hayvan gibi çekiyo)= http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=16001&productid=telcepnooxhsis21

aslında fena olmaz mustafa abiii.....hepberaber şöle bi harmandalı çökertme çeviririzzz......he he heee


oo liste baya kabarmış hoşuma gitti sıkı bir muhabbet olacak anlaşılan

1.Wallace
2.Apv_41
3.Alp_Tunay
4.Gittardando(gönülden katılıyor)
5.Karmacoma
6.extreme1925
7.Arapkadri
8.Bcoskunsoy
9....Banane bende ekleyecem.....
10.EliteXC
11+1.bikerboy35

ekle murat abi benidee yawwww.....:cat::cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gönülden katılanlar listesi
1-) csalgin:)
Csalgın,hayırlı nöbetler:cat: Umuyorum ki problemsiz geçecektir nöbetiniz.Hoş problemli bile geçse üç beş çapulcu kumda oynar en fazla,onu da bizim kahraman Türk Polisimiz halleder:cat:

Gönülden katılanlar listesi
1-csalgin :)
2-forrap :) (Bu hafta bensiz sizin için zor geçecek biliyorum:p).
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkes kendi ismini ekliyor abi:) Ekle işte,amma üşengeç adamsın :p

Gönülden katılanlar listesi
1-csalgin
2-forrap
3-Gittardando
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
chatkut, EliteXC

elite hadi kalk pc başından insanlar portakal cafede...bende çıkıyorum birazdannn
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben süpriz yaparım diye dusunuyordum yazdırmıyordum ama bizim biladerde bu apo dalgasına 2 gece üstüste nöbetçi oldu gececi işe gitti dukkanı bırakamadığım için bende gidemedim :(

e bende Gönülden katılıyorum artık :salut:

ben şimdi çıksam onları orda bulurmuyum :) kuzen geldi dukkanı kakalayım ona :) hataydan bornovaya :silent:

ben çıktım ve vardım:) ve dükkanada geldim. yarın wallacenın kırılan motorunun bi parçasının resmini yükleyeceğimm ama hangi parça süprizz :) sizinle tanısmak süperdi her ne kadar gocarta binemesekte soğuk bi gecede sizle olmak güzeldi izmir MT :) inşallah daha baska gunlerde daha uzun gorusmek üzere.. dukkanı kapamak zorundayım daha gidip yatıcam :) hadi iyi geceler herkeze!
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sımsıcak keyifli bir toplantı oldu,

wallace; tatlılar için sağolasın, çok güzeldi ellerine sağlık :p, KESENE BEREKET

hızlıcesi kısa bir süredir devamsızlık yapıyodu tekrar geldi arayı kapattı seni gördüğüme sevindim kardeşim, sende özlemişsin belliydi..

bcoskunsoy, ne iyi ettinde geldin, daha önce karşılaşmıştık ama grupda gördüğüme sevindim, tekrar hoşgeldin.

vaScObiNdoKUzyüzYirMibEş de yolda bi yerlerde katıldı ama nerde katıldı ben anlayamadım, ayak üsütü ve kartingci ararken dahil olduğu için şööle bi oturup ifadesini alamadık ve yeni katılanların yapacağı vazifeler hakkında bilgilendirecek fırsat olmadı, sen bi dahaki sefere kova fırça getir anlatalım görevini :)

bedenen ve gönülden katılan herkese teşekkürler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Buluşma sonlanmış madem,eh fotoları görelim bakalım :)Gönülden katılanlar da var demi burada,en azından fotoğraflarda görelim o güzel yüzleri:cat: Bizim için birşeyler çekmiş olmalısınız..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Fotoğraf isterüüüükkkk. fotoğraf yüklenmez ise kelle isterüüüükkkk!!!
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Günaydın MT İzmir, toplantı çok keyifliydi, birde gokarta binebilseydik daha bir güzel olacaktı ama olsun,

Wallace tatlılar için teşekkürler kesene bereket.

Bende videolar var ama boyutları biraz büyük. Videoları toplayıp birleştiren bir arkadaşımız varsa verebilirim.

Soğuk havaya rağmen çok sıcak bir grupsunuz, henüz katılayımmı diyipde katılmayanların kaybı çok büyük.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Herkese günaydın sizlerle tanşmak bir zevkti umarım katılımın daha fazla olduğu toplantılarda da buluşuruz.
Hocam tatlı için çok teşekkür ederiz,kesene bereket.Sen arada bir böyle üniversite,fakülte,sınıf..vb değiştir bence:bounce:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Toplantıya geç katıldım.. ama benzinlikteki benzin molasında yaşanan talihsiz bi olay:) wallace arkadaşımızın 50 bin kilometredeki motorunun rüzgarlığı daha fazla dayanamadı:)

dsc00428fy8.jpg


ama murat arkadaşımız gene mutlu gene mutlu :queen:

dsc00429bt6.jpg


Bide şu go carta binebilseydik :salut: Tarık hızını alamayıp go cart pistine motoruyla çıkmıştı tüh onu resimleyemedik :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst