Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
yaw izmir siz nie her hafta toplanıyosunuz yaa
burda yağmır kar moturu kullanamadık beaaa
siz maşallah acaip özendiriyosunuz ama çıkarcaz acısını İSTANBUL MT olaraktan hani
gene bol bol resim çekin he mi bizi gene kıskandırın bakalım
bende gönülden katılmak istiyorum belki bi ara da gerçekten katılırım kabul edermisiniz:silent:
burda yağmır kar moturu kullanamadık beaaa
siz maşallah acaip özendiriyosunuz ama çıkarcaz acısını İSTANBUL MT olaraktan hani
gene bol bol resim çekin he mi bizi gene kıskandırın bakalım
bende gönülden katılmak istiyorum belki bi ara da gerçekten katılırım kabul edermisiniz:silent: