[MT İzmir] 15 Şubat Cuma "Kimse Başlık Açmadı Bari Ben Açayım" Toplantısı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sevgililer gününün ilk dakikalarını sevgili bilgisayarım ve sevgili motorumla birlikte geçirmek için hanımın yemeğine uyku ilacı koydum o uyuyor ben motorumu siliyorum ekranımı temizliyorum eskiden sevgililer gününde birşeyler yapardık şimdi hatırlamıyorum çok yıllar geçti hatırlarsam uygulamaya geçerim :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok yaaa..En iyisi Gürme ya da Tıkabasa yapalım... :queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Cengiz abi,boşver hatırlama..Bunlar yapay günler,ben tasvip etmiyorum:)Oldum olası kılım böyle günlere,sevgilim olsa da olmasa da kılım.Hiç hediye almışlığım yok.Bu mantığı çıktığım her kıza da aşıladığım için masraftanda kurtuldum bu güne kadar :p

Alper abi,seni hayattan bu kadar soğutan ne ? :p Bir cinnet herşeyi çözer :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi sizi mi kırcaz...Teras olsun....... :queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Muhabbetiniz baya dönmüş dolaşmış:) hayırlısı. alp abi saydım 23 tane portakal ben doğrumu acaba :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
portakal kafenin kapalı alanı pek büyük değil diye hayıtlıyorum ben
maç izlemeye genelde oraya gidiyorum hep dışarda oturuyorum:silent:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Cengiz abi,boşver hatırlama..Bunlar yapay günler,ben tasvip etmiyorum:)Oldum olası kılım böyle günlere,sevgilim olsa da olmasa da kılım.Hiç hediye almışlığım yok.Bu mantığı çıktığım her kıza da aşıladığım için masraftanda kurtuldum bu güne kadar :p

arkadaşlar kanmayın ; evliler günü, sadece arkadaşız günü, yanlızlar günü varmıki de sevgililer günü diye bişi olsun.

ayrıca bu provokasyondur ; Aziz Velntin günüymüş bu aslında zira kendileri memur düşmanı bir sadist olduğunu düşünmekteyim ki kendileri bölye zor kaçılan ve ağır masraflara neden olabilecek bir günü ayın 14'ü olarak belirlemiştir, tamda paranın yok saatleri , çok dramatik bir gün :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar kanmayın ; evliler günü, sadece arkadaşız günü, yanlızlar günü varmıki de sevgililer günü diye bişi olsun.

ayrıca bu provokasyondur ; Aziz Velntin günüymüş bu aslında zira kendileri memur düşmanı bir sadist olduğunu düşünmekteyim ki kendileri bölye zor kaçılan ve ağır masraflara neden olabilecek bir günü ayın 14'ü olarak belirlemiştir, tamda paranın yok saatleri , çok dramatik bir gün :p

Niyeyse karşı çıkanlar hep bekar ve şu anda yanlız olanlar.....:bounce::bounce: Tesadüf mü ki sadece?.........:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Niyeyse karşı çıkanlar hep bekar ve şu anda yanlız olanlar.....:bounce::bounce: Tesadüf mü ki sadece?.........:queen::queen::queen::queen:

abi benım hatun olmasına rağmen ben karşıyım masraf ya =) 500 ytl bayıldım bulgari yüzüğe =) işte yok zarar ziyan almazsan konusmam diye tutturdu bittiğim gündür benim bugün :salut:


logo.png


sitesinde yenileniyoruz yazıo ne açıdan acaba :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ne bu benim cumalardan çektiğim....:pr:

kursum cuma günü.....

artııı sizlerle cuma buluşuyorummm....:cat:

artı şimdideee....doktorlar dizisiniii...cumayaaa almışlarrrr.....:pr:

olmaz kardeşim nerde tv izleyebileceksek orada yapalımm toplantıyııı.....:queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ARKADAŞLAR TOPLANTI ADINI BELİRLEDİM :cherry::cherry:

PORTAKAL ORDA KAL TOPLANTISI:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar cuma akşamı portakal kafe de görüşürüz. Portakal kafe yi bilmeyenler Bornova Büyük park içine girsin ortadaki havuzu geçince hemen baştaki kafedir. motorları önüne park edeceğimiz için gelen kolaylıkla bulabilir.

Hadi bu topiğe ciddi bir adım daha atalım.. katılabilecek olanlar
1.Wallace
2.Apv_41
3.Alp_Tunay
4.Gittardando(gönülden katılıyor)
5.Karmacoma
6.extreme1925
7.Arapkadri
8....
9....
10....

Herkes bu mesajı ekleyerek ismini yazsın devam edelim:mrgreen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
arkadaşlar cuma akşamı portakal kafe de görüşürüz. Portakal kafe yi bilmeyenler Bornova Büyük park içine girsin ortadaki havuzu geçince hemen baştaki kafedir. motorları önüne park edeceğimiz için gelen kolaylıkla bulabilir.

Murat agam acıklaman için teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
1.Wallace
2.Apv_41
3.Alp_Tunay
4.Gittardando(gönülden katılıyor)
5.Karmacoma
6.extreme1925
7.Arapkadri
8.Bcoskunsoy
9....
10....
11......
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Niyeyse karşı çıkanlar hep bekar ve şu anda yanlız olanlar.....:bounce::bounce: Tesadüf mü ki sadece?.........:queen::queen::queen::queen:

Valla abi ben dediğim gibi her sene karşı çıktım ve kıl kaptım bu güne,her sene yalnız değildim:wiinkk: :)Sen sanki karşı değilsin de ne yaptın ? :p Konak meydanında aşkını mı haykırdın ? Bir kamyon dolusu gülü yengenin üzerine mi boşalttırdın (gerçi bu sefer de yenge ezilirdi güllerin altında:)),ya da gece pencere önünde seranat mı yaptın elinde gitarla(gözümde canlandı birden :queen: ).
Biz yapaylığa karşıyız,yoksa oldukça romantik insanlarız:p Her günümüz sevgililer günü :p

arkadaşlar cuma akşamı portakal kafe de görüşürüz. Portakal kafe yi bilmeyenler Bornova Büyük park içine girsin ortadaki havuzu geçince hemen baştaki kafedir. motorları önüne park edeceğimiz için gelen kolaylıkla bulabilir.

Hadi bu topiğe ciddi bir adım daha atalım.. katılabilecek olanlar
1.Wallace
2.Apv_41
3.Alp_Tunay
4.Gittardando(gönülden katılıyor)
5.Karmacoma
6.extreme1925
7.Arapkadri
8....
9....
10....

Herkes bu mesajı ekleyerek ismini yazsın devam edelim:mrgreen:

Liste olayı iyi olmuş:cat:Adresi eklemen de iyi olmuş..Bu hafta gelemiyorum malum,o yüzden listeye ekleyemiycem kendimi:) Size iyi toplaşmalar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst