Cengiz abi,boşver hatırlama..Bunlar yapay günler,ben tasvip etmiyorumOldum olası kılım böyle günlere,sevgilim olsa da olmasa da kılım.Hiç hediye almışlığım yok.Bu mantığı çıktığım her kıza da aşıladığım için masraftanda kurtuldum bu güne kadar
![]()
arkadaşlar kanmayın ; evliler günü, sadece arkadaşız günü, yanlızlar günü varmıki de sevgililer günü diye bişi olsun.
ayrıca bu provokasyondur ; Aziz Velntin günüymüş bu aslında zira kendileri memur düşmanı bir sadist olduğunu düşünmekteyim ki kendileri bölye zor kaçılan ve ağır masraflara neden olabilecek bir günü ayın 14'ü olarak belirlemiştir, tamda paranın yok saatleri , çok dramatik bir gün![]()
Niyeyse karşı çıkanlar hep bekar ve şu anda yanlız olanlar.....:bounce::bounce: Tesadüf mü ki sadece?.........:queen::queen::queen::queen:
arkadaşlar cuma akşamı portakal kafe de görüşürüz. Portakal kafe yi bilmeyenler Bornova Büyük park içine girsin ortadaki havuzu geçince hemen baştaki kafedir. motorları önüne park edeceğimiz için gelen kolaylıkla bulabilir.
Niyeyse karşı çıkanlar hep bekar ve şu anda yanlız olanlar.....:bounce::bounce: Tesadüf mü ki sadece?.........:queen::queen::queen::queen:
arkadaşlar cuma akşamı portakal kafe de görüşürüz. Portakal kafe yi bilmeyenler Bornova Büyük park içine girsin ortadaki havuzu geçince hemen baştaki kafedir. motorları önüne park edeceğimiz için gelen kolaylıkla bulabilir.
Hadi bu topiğe ciddi bir adım daha atalım.. katılabilecek olanlar
1.Wallace
2.Apv_41
3.Alp_Tunay
4.Gittardando(gönülden katılıyor)
5.Karmacoma
6.extreme1925
7.Arapkadri
8....
9....
10....
Herkes bu mesajı ekleyerek ismini yazsın devam edelim:mrgreen: