MT [ izmir ] 10 Ağustos EKO da toplanıyoruz

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: MT [ izmir ] Her hafta düzenli toplatılarımıza bir iki haftadır ara vermiştik tatilde olanlar döndü mazeret kalmadı perşembe eko da toplanıp sohbeti demleyelim dedikoduları duyalım :queen:

yer : EKO

Toplanma saati : 20.00 - 20.30 arası

Tarih : 10 ağustos

katılım Listesi

Tüm İzmir MT :cherry: gelmeyeni yok yazıcam ona göre..:bounce: ::cekic::
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ben de yarı İzmir'li olarak aranızda olamıyacağım.Büyük kızımın oks 2. tercihini yapıp öyle gelebileceğim Karşıyaka'ya oradan Çeşme'ye,burnum da tütüyor Anıt İskele Bostanlı.
Kalbim Ege de kaldı.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
YİNE
YENİ
YENİDEN
EFSANELER SAHNEYE DÖNDÜ
nasıl slogan oldu ama yer yerinden oynayacak EKO biz geliyoruz
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu hafta akşamcıyım,geçen hafta maalesef olmadı toplantıda gezide yapılmadı.Haftaya aranızda olurum allahın izniyle:cat:Size iyi eğlenceler...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Ordayız öyle değilmi arkadaşlar...

Arkadaşlar.....:cyclopsan

Alooo... Kimse yokmu........
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Eko ya gelmek hiç nasip olmamıştı bu sefer gelicem işallah:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese bedava eldiven dizlik bandana dağıtacam :p evet gelenlerin ellerini göriim :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
EgeKnn' Alıntı:
herkese bedava eldiven dizlik bandana dağıtacam :p evet gelenlerin ellerini göriim :)
dizlik-bandana-eldiven vermeyen ne olsun :p(3 ünden vazgeçtim 1 i olsa yeter)(3 ün 1 ini alırmıyız ):queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
perşembe eko...
kulağa hoş geldi.
kenan o vaad ettiklerinden alamazsam varya seni ve motorunu ekonun oradaki zincirlere bağlarım haberin olsun:queen: :cat:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
eko da eko yapalım bakalım :p kenan o dediklerini verme bak neler oluyo valla en baştada ben varım :p bi de gelmeyni yok yazıcam demişin devamsızlık hakkımız kaç toplantı :queen: devamsızlıktan kalıyozmu kalırsak noluyo?:queen: :queen: :bounce: :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmeyeni yok yazıyom devamsızlık hakkı yok yok yazılanlar gelenlere dizlik bandana eldiven alıcak :p bende dağıtıcam işte herkes gelirse işte ozaman yandımm :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eko mu:p gelmemmi:wiinkk:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
benim durumlar malum bu sıcakta belediye imkanları ile gelmek istemiyorum bornovadan tek gidecek olan warsa beni artçı olarak alabilecek biri warmı :silent:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bur-k@' Alıntı:
benim durumlar malum bu sıcakta belediye imkanları ile gelmek istemiyorum bornovadan tek gidecek olan warsa beni artçı olarak alabilecek biri warmı :silent:
benim tenekeyi toplamayı yetiştirebilirsem beraber koparız kardeşim:rendeer:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
54
Arkadaşlar bende geleceğim ama EKO nerede?
Kusura bakmayın hala yeniyim. Yerleri çıkartamıyorum......
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Dishchy,
Eko Gündoğdu Meydanı'nda.
Gündoğdu meydanı Kordon'da.
Kordon deniz kıyısında.
Deniz kıyısı İZMİR'deeeeeeeeeeeeee

İzmir ve deniz bayılıyorum bu ikiliye :) :) :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
,Herkesi çok özledim..Toplantıda görüşmek üzere mutlu kalın..:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
İşlerimin yoğunluğu ve sıcaklar nedeni ile çok yorgun oluyorum.Sanırım katılamıycam.Herkese sevgiler....
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
32
EgeKnn' Alıntı:
gelmeyeni yok yazıyom devamsızlık hakkı yok yok yazılanlar gelenlere dizlik bandana eldiven alıcak :p bende dağıtıcam işte herkes gelirse işte ozaman yandımm :mrgreen:
bence herkes gelsinde gör bakalım dünya kaç dizlikten kaç bandanadan oluşuyo :queen: :queen: geleceğim mutlaka herkesi özledim :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst