- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu cuma yani 10.03.2006 saat 19:30'da teras cafe bornovada toplanıyoruz,sizi bilmem ama ben hepinizi çok özledim:rendeer: ,teras cafe'yi %90 herkes biliyor,bilmeyenler için Ege Üniversitesi Hastahanesi'ni ve bornova metro istasyonunu geçince sağa-sola sapmadan büyük parka doğru çıkan yola giriyorsunuz ,30-40m sonra solda göreceksiniz,bir sorun olursa cep telefonum 0535 959 16 52 (mustafa)
teras cafe'de muhtelif yiyecek ,içecek(alkolsüz)ve nargile çeşitleri mevcuttur,herkesi bekliyoruz:queen:
not
motoshow2006)fuar için yaptığımız organizasyon için katılmak isteyen arkadaşlardan kişi başı 20 ytl kapora toplamayı planlıyoruz,( http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8005 )malum son anda doğabilecek karşıklıkları önlemek ve sayıyı belirleyip vasıta işini artık netleştirmek için,anlayış gösterceğinizi umuyorum:cat: görüşmek üzere:rendeer:

teras cafe'de muhtelif yiyecek ,içecek(alkolsüz)ve nargile çeşitleri mevcuttur,herkesi bekliyoruz:queen:
not

Son düzenleme: