[MT İSTANBUL] Ziyaret mi yapsak? Şehitliğe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün forumda okudum... huzur ewıne falan zıyaret yapmıssınız bole bı yere zıyaret tekrar yapma ımkanımız warmı sızce?yada baska bı yere? yada daha guzel bı yere ŞEHİTLİKLEREMİ GİTSEK? topraklarına bi su döksek FATİHA okusak?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Şehitliğe 29 Ekimde gidildi.. Şehitlik yazıp forumda arasana olum ne üşengeç çocuksun sen :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa pınar abla ağlatcan benı heaa:pale: nyse cıkıorm ben kustum huh :p şaka şaka cıkmam lazım...ama olsun gene yapmak lazım bence nyse cok oy cıkarsa gıderız gene bı zıyare TÜRK bayraklarımızla... hadıı byby =))
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yaa pınar abla ağlatcan benı heaa:pale: nyse cıkıorm ben kustum huh :p şaka şaka cıkmam lazım...ama olsun gene yapmak lazım bence nyse cok oy cıkarsa gıderız gene bı zıyare TÜRK bayraklarımızla... hadıı byby =))

Aha forumu msn yapan bi velet daha :queen:
Belirli tarihlerde gidiliyo zaten.. Şu an oy çıkmaz :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=)) velet didii bnaa huh:p gercı ole 17 yasındayım ne beklenır forumun selcuktan snra en kucugu benım :p:p=))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst