[MT-İstanbul] Yarin Benim Doğum Günüm (30/08/2006)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Haci nereden bulursunuz Bahçelievler ambiansını...Bahçeşehire motoru olmayan adam nasıl gelsin baba...Şöyle Taksimde nezih bir mekana girilseydi gelebilirdim...illa içecez diye bir kaide yok...maksat kardeşimizin yanında olmak...


doğum günü kutlamayıda pek sevmem be abi...hani kendi doğum günüm olsa hatırlanmak isterim ama ne bileyim yaşlanıyoz ve bunu kutluyoz yav...

illa muhalefet olacan yani. hem ne bahçeşehiri nereden çıkardın bunu? şu önünde fotoğraf çektirdiğin harleyini al gel de fotoğraf çektirelim sözün vardı unutma :p
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Ana sayfa güncellendi... Gün içinde guncellenmeye devam edilecek.. :queen: :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ana sayfa güncellendi... Gün içinde guncellenmeye devam edilecek.. :queen: :queen:

Cihan evdemisin?. Bugün 30 Ağustos sürüşü yapacakmıyız, haberin varmı, Gökselle konuşamadık.Yada yapacağız da güzergah nasıl olacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cihan evdemisin?. Bugün 30 Ağustos sürüşü yapacakmıyız, haberin varmı, Gökselle konuşamadık.Yada yapacağız da güzergah nasıl olacak.

mekana geçmeden önce yarım saatlik bir sürüş yapalım derim müslüm abi güzergahıda kararlaştıralım ve güncelleyelim:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mekana geçmeden önce yarım saatlik bir sürüş yapalım derim müslüm abi güzergahıda kararlaştıralım ve güncelleyelim:cat:

E5 den topkapı fındıkzade (Vatan kapalı olabilir) aksaray unkapanı taksim (3 TUR) dolmabahçe eminönü sahilden hipodrumun önünden merter ve mekana gidiş. olurmu fikirlerinizi alalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E5 den topkapı fındıkzade (Vatan kapalı olabilir) aksaray unkapanı taksim (3 TUR) dolmabahçe eminönü sahilden hipodrumun önünden merter ve mekana gidiş. olurmu fikirlerinizi alalım.

uygundur abi bende aynısını kopyalıyorum diger topige:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
Saat 8'de hareket edilip bu güzergahta tur yapılırsa yarencafede kaçta oluruz?
Direkt gelecekler orada ağaç olabilir.hareket saatini biraz öne almakmı lazım?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yaw ben incirli neresi bilmiyorumki :(

4.leventde oturuyorum bu yakınlarda öyle bişi yok
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
Yaw ben incirli neresi bilmiyorumki :(

4.leventde oturuyorum bu yakınlarda öyle bişi yok

tuh şansına sana tavsiyem zati yapacağın bişi yok erken yola çıkıp taksicilere sora sora incirliyi bulman ve boynere gelmen bu arada topiği takip edion demi bulusma yeri deişebilir !!!
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Yaw ben incirli neresi bilmiyorumki :(

4.leventde oturuyorum bu yakınlarda öyle bişi yok

kardeş E-5 topkapı tünelini geç yaklaşık 5 km sonra ömür plazayı görürsün onun tam karşısı boyner..
orayada ömürün önünden bahcelievlere giriş var gir oradan çekinme gir gir..
oradan karşı tarafa geç boynerin önündesiinnn..biz de kısmetse 8 de oradayız..
:queen: :) :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]BULUŞMA YERİMİZ BOYNER ÖNÜDÜR ARKADAŞLAR ÖMÜR PLAZANIN KARŞISI

Cihan ilk sayfadaki ilk resim BULAŞIK yıkarkanmi çekildi.:):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen çok bulaşık yıkıyon herhalde abi :cherry: :cherry: :queen: :queen:
BULAŞIK YIKAYAN ADAMIN HALİNDEN BULAŞIK YIKAYAN ADAM ANLAR ASLANIM BEKARIZ SULTANIZ VARMI DAHA SULTANI KRALI:):):)
İLK SAYFAYI BOYNER ÖNÜ DİYE GÜNCELLEYİVER

Yaw ben incirli neresi bilmiyorumki :(

4.leventde oturuyorum bu yakınlarda öyle bişi yok

8 BUÇUK 9 ARASI TAKSİMDE OLURSAN GÖRÜRSÜN BİZİ:cat:

Saat 8'de hareket edilip bu güzergahta tur yapılırsa yarencafede kaçta oluruz?
Direkt gelecekler orada ağaç olabilir.hareket saatini biraz öne almakmı lazım?
HAKLISIN HAKAN ABİ
AGAÇ OLABİLECEKLER İÇİN BİR ARKADAŞ BIRAKALIM BİZ DÖNENE KADAR SULASA OLMAZMI KURUMASALAR BARİ.:) :) :)

cihaaaaan bu lepiska gibi saçların nered yaaaa
LEPİSKAMI O NE BE:) :) :) :silent: YENİLECEK BİŞEYMİ ARABA TEYP MARKASIMIDIR NEDİR BALIK CİNSİNEDE BENZİYOR:) :) :)
GARİBİM KELTOŞ ABİLERİNİN YANINDA TAKILA TAKILA ONLARA BENZEDİ:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Ana sayfa güncellendi.. Bu arada abi dediğin gibi sultanlık bekarlık :queen: :queen:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
8
cihan abi şimdiden doum günün mübarek olsun:)nice mutlu yıllara..akşam bayraklar senin için ve zafer baryamı için dalgalancak bea abi:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst