Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
Haci nereden bulursunuz Bahçelievler ambiansını...Bahçeşehire motoru olmayan adam nasıl gelsin baba...Şöyle Taksimde nezih bir mekana girilseydi gelebilirdim...illa içecez diye bir kaide yok...maksat kardeşimizin yanında olmak...
doğum günü kutlamayıda pek sevmem be abi...hani kendi doğum günüm olsa hatırlanmak isterim ama ne bileyim yaşlanıyoz ve bunu kutluyoz yav...
illa muhalefet olacan yani. hem ne bahçeşehiri nereden çıkardın bunu? şu önünde fotoğraf çektirdiğin harleyini al gel de fotoğraf çektirelim sözün vardı unutma