[MT-İstanbul] Yarin Benim Doğum Günüm (30/08/2006)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
cihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan iyiki doğmuşun bea

yarını bekleee:)

iyi ki doğmuşum di mi ben olmasaydım kim demir çubukları yol sanardı??? :queen: :queen:

nice mutlu yıllara cihan güzellikler seni bulsun' izin günlerin bol olsun :) 'gezilerde inşallah bulunursun :) :rendeer:

Abi bütün iyi dileklerle çok teşekkür ederim.. İnşallah izin günlerim bollaşır yoksa işi başında telef olan ilk insan ben olucam :queen:

ya oha diceksiniz ama ben adresi anlamadım haritayı ters cevirdim gene olmadı :silent:

Arkadaşlar saat 20:00de ChampionSa nın orada olamayan arkadaşlar için koyuldu kroki.. Saat 20:00de İncirli ömür championsa nın orada buluşacağız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu,ömrün hayırlı,sevenlerin seninle ve mutlu olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya oha diceksiniz ama ben adresi anlamadım haritayı ters cevirdim gene olmadı :silent:
madem istiyorsun hakkaten ooohhhaaaaaaaaa be aliemrecim ters çevirme arkasını çevir anlarsın:)
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
129
çihana en buyuk hedıye celalettin abiden bugun ehliyetini almaya gitti kendisi :queen: :queen: :queen: :queen: nice yıllara dostum
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarenler yaren kafede buluşuyoruz bayrakları getirmeyi unutmayın,yine ses getireceğiz.:cat:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Geçtiğimiz hafta sonu Çatalca azizliğini tekrar yaşamamak için ilgili bir arkadaşımın cep telefonunu rica ediyim please !
Malum buluşma yeri yine aynı yer,oranın bende kötü bir hatırası var da:queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçtiğimiz hafta sonu Çatalca azizliğini tekrar yaşamamak için ilgili bir arkadaşımın cep telefonunu rica ediyim please !
Malum buluşma yeri yine aynı yer,oranın bende kötü bir hatırası var da:queen:

Kardeşim benim telefonumu yaz
Müslüm Akpek
0532 228 08 59
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere iki tekerlek üzerinde olman dileğiyle....
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hep birlikte nice yıllara biricik kardeşim benim.:rendeer: Yeni yaşın kazasız belasız, bol rüzgarlı, uzuuun seyahatler getirsin sana.:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hep birlikte nice yıllara biricik kardeşim benim.:rendeer: Yeni yaşın kazasız belasız, bol rüzgarlı, uzuuun seyahatler getirsin sana.:)

Yahu ozan sana geçmiş olsun diyemedim, kusura bakma, ama kardeşim dilin de ne kadar uzunmuş pabuç gibi.:silent:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu ozan sana geçmiş olsun diyemedim, kusura bakma, ama kardeşim dilin de ne kadar uzunmuş pabuç gibi.:silent:

Lafı olmaz Müslüm abi:cat: .Tilki'yle birlikteyken duygusallaşıyorum.Çeneme vuruyor:mrgreen: .Bir de yalnızım ya.Konuşacak birini arıyor insan.Trafiktekilere bulaşıyorum:queen: .
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
196
Doğum günün kutlu olsun we ayrıca çok güsel bir mekan seçmişsiniz
kim seçti acaba bu mekanı :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Haci nereden bulursunuz Bahçelievler ambiansını...Bahçeşehire motoru olmayan adam nasıl gelsin baba...Şöyle Taksimde nezih bir mekana girilseydi gelebilirdim...illa içecez diye bir kaide yok...maksat kardeşimizin yanında olmak...


doğum günü kutlamayıda pek sevmem be abi...hani kendi doğum günüm olsa hatırlanmak isterim ama ne bileyim yaşlanıyoz ve bunu kutluyoz yav...
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben katılamayacağım :(

doğum günün kutlu olsun arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
Haci nereden bulursunuz Bahçelievler ambiansını...Bahçeşehire motoru olmayan adam nasıl gelsin baba...

Bahçelievler nire Bahçeşehir nire.Arada var 30 km....:)
Sen biraz dinlen yarın gelecek gücü topla ve gelmeyi iste.Yer Merterden İncirli istikametine giden yolun çok yakınında.Ahmet Ermiş Böbrek Vakfının arkasında.Olmadı ilk buluşma yerine gel.Araçsız bile olsan senin gibi ambiansı bol biri açıkta kalmaz.. :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst