- Katılım
- 2 Nis 2006
- Mesajlar
- 420
- Konu Yazar
- #41
cihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan iyiki doğmuşun bea
yarını bekleee![]()
iyi ki doğmuşum di mi ben olmasaydım kim demir çubukları yol sanardı??? :queen: :queen:
nice mutlu yıllara cihan güzellikler seni bulsun' izin günlerin bol olsun'gezilerde inşallah bulunursun
:rendeer:
Abi bütün iyi dileklerle çok teşekkür ederim.. İnşallah izin günlerim bollaşır yoksa işi başında telef olan ilk insan ben olucam :queen:
ya oha diceksiniz ama ben adresi anlamadım haritayı ters cevirdim gene olmadı :silent:
Arkadaşlar saat 20:00de ChampionSa nın orada olamayan arkadaşlar için koyuldu kroki.. Saat 20:00de İncirli ömür championsa nın orada buluşacağız.