- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
güzel bir gündü, gelemeyenler çok şey kaçırdı
ahhh kafam...:queen:
güzel bir gündü, gelemeyenler çok şey kaçırdı
bulamadık bi babayigit sponsor bulursan bizede söyle:bounce:
benim bildiğim o işi organizatörler yapar.önceden gidilecek yerlerin keşfi ve fiyatlarda anlaşma sağlansa daha iyi olurdu.gözlemeye 4 tl verirken küçücük çaya 1 tl vermek,maliyeti 2-3 tl olan salataya 15 tl vermek,vede neydüğü belirsiz masa başı 12 tl vermek zoruma gitti açıkçası.parayı yolda bulmuyoruz bunlarıda bi düşünün.şimdi fiyatları hiç pahalı bulan arkadaş yokmu aramızda?bu ilk gezimiz değil ordaki çoğu arkadaşdan daha eskiyim ve daha çok geziye katılmışdırım bi bildiğimiz olmasa konuşmayız:cat:
benim bildiğim o işi organizatörler yapar.önceden gidilecek yerlerin keşfi ve fiyatlarda anlaşma sağlansa daha iyi olurdu.gözlemeye 4 tl verirken küçücük çaya 1 tl vermek,maliyeti 2-3 tl olan salataya 15 tl vermek,vede neydüğü belirsiz masa başı 12 tl vermek zoruma gitti açıkçası.parayı yolda bulmuyoruz bunlarıda bi düşünün.şimdi fiyatları hiç pahalı bulan arkadaş yokmu aramızda?bu ilk gezimiz değil ordaki çoğu arkadaşdan daha eskiyim ve daha çok geziye katılmışdırım bi bildiğimiz olmasa konuşmayız:cat:
benim bildiğim o işi organizatörler yapar.önceden gidilecek yerlerin keşfi ve fiyatlarda anlaşma sağlansa daha iyi olurdu.gözlemeye 4 tl verirken küçücük çaya 1 tl vermek,maliyeti 2-3 tl olan salataya 15 tl vermek,vede neydüğü belirsiz masa başı 12 tl vermek zoruma gitti açıkçası.parayı yolda bulmuyoruz bunlarıda bi düşünün.şimdi fiyatları hiç pahalı bulan arkadaş yokmu aramızda?bu ilk gezimiz değil ordaki çoğu arkadaşdan daha eskiyim ve daha çok geziye katılmışdırım bi bildiğimiz olmasa konuşmayız:cat:
malum şahıs allahtan siteye üye değil...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bide karanlık çıkmışsınız tanın mıyorsunuz allah tan..yok sa vah vahhhhhhhh![]()
benim bildiğim o işi organizatörler yapar.önceden gidilecek yerlerin keşfi ve fiyatlarda anlaşma sağlansa daha iyi olurdu.gözlemeye 4 tl verirken küçücük çaya 1 tl vermek,maliyeti 2-3 tl olan salataya 15 tl vermek,vede neydüğü belirsiz masa başı 12 tl vermek zoruma gitti açıkçası.parayı yolda bulmuyoruz bunlarıda bi düşünün.şimdi fiyatları hiç pahalı bulan arkadaş yokmu aramızda?bu ilk gezimiz değil ordaki çoğu arkadaşdan daha eskiyim ve daha çok geziye katılmışdırım bi bildiğimiz olmasa konuşmayız:cat:
enemmm daha yeni görüyorum bunu :cyclopsan
ya benmi yanlış okuyorum yoksa arkadaş bir salataya 15 lira neydüğü belirsiz bir masaya 12 liramı vermiş? :silent::cyclopsan
senden kim salata için para istedi? kim masa kirası istedi ben bunu anlıyamadım?
yapılan masrafları ve fiyatları tek tek yazıyorum. varsa bi yanlışlık lütfen bana bildir.
sabah kahvaltısı:
gözleme 4tl.
küçük çay 50krş
büyük çay 1 tl.
öğleden sonrası için (kişi başı)
mangal için 10tl. toplandı.
2.5 tl kolaydı.
toplanan para: mangallık malzeme alındı. elbette bir miktar para kaldı elimizde. mekan sahibi toplam hesabı çıkardı. salata+içecek+çay vs. elimizdeki mevcut parayı toplam hesaptan düştük. kim ne içtihesbı yapmak yerine 5 tl. kişi başı tekrar toplayıp kalan açıgı kapattık. yani iki kişinin içecek ücretine biz herşeyi dahil ettik. mangal+içecek+salata+çay+masa+hizmet toplam kişi başı 15 tl ye mal oldu... buraya kadar sanırım herşey anlaşıldı. bunun dışında extra bir bedel ödediyseninz herhangi birine kii bana asla hiç kimse böyle bir ödeme yapmadı. ozaman bana bişekilde ulaşın ben gerekeni yapııym.
ogün mümkün oldugunca yanınıza gelip ilgilenmeye çalıştım. halinizden memnun gibiydiniz. keşke şikayetinizi hemen orda bana söyleseydiniz. burda çok başka manalara gelecek gereksiz açıklamalar yapmak zorunda kalmazdık ikimizde. :bounce:
arkadaşım benim hiç bişe zoruma gitmez merak etme
mutlaka her gezide bir kedi çıkar heralde bu gezinin kediside sensin :bounce:
Çok eski olmayla herşeyi bildiğinimi sanıyorsun.Madem pahalı buldun yemezdin olur biterdi.:cat:
bana pahalı gelmedi mesela.....eskiyle yeni arasındaki fark demekki...
senin son kullanma tarihinmi geçti ne...:queen::queen:
eski olunca fiyatlarda indirim yapılıyormuydu bilmiyorum emme...
enemmm daha yeni görüyorum bunu :cyclopsan
ya benmi yanlış okuyorum yoksa arkadaş bir salataya 15 lira neydüğü belirsiz bir masaya 12 liramı vermiş? :silent::cyclopsan
senden kim salata için para istedi? kim masa kirası istedi ben bunu anlıyamadım?
yapılan masrafları ve fiyatları tek tek yazıyorum. varsa bi yanlışlık lütfen bana bildir.
sabah kahvaltısı:
gözleme 4tl.
küçük çay 50krş
büyük çay 1 tl.
öğleden sonrası için (kişi başı)
mangal için 10tl. toplandı.
2.5 tl kolaydı.
toplanan para: mangallık malzeme alındı. elbette bir miktar para kaldı elimizde. mekan sahibi toplam hesabı çıkardı. salata+içecek+çay vs. elimizdeki mevcut parayı toplam hesaptan düştük. kim ne içtihesbı yapmak yerine 5 tl. kişi başı tekrar toplayıp kalan açıgı kapattık. yani iki kişinin içecek ücretine biz herşeyi dahil ettik. mangal+içecek+salata+çay+masa+hizmet toplam kişi başı 15 tl ye mal oldu... buraya kadar sanırım herşey anlaşıldı. bunun dışında extra bir bedel ödediyseninz herhangi birine kii bana asla hiç kimse böyle bir ödeme yapmadı. ozaman bana bişekilde ulaşın ben gerekeni yapııym.
ogün mümkün oldugunca yanınıza gelip ilgilenmeye çalıştım. halinizden memnun gibiydiniz. keşke şikayetinizi hemen orda bana söyleseydiniz. burda çok başka manalara gelecek gereksiz açıklamalar yapmak zorunda kalmazdık ikimizde. :bounce:
:cat::cat::cat::cat:
tavşan kanı mübarek eline saglık şoparım :rendeer:
afiyet olsun dostlarıma yarasın kan olsun :rendeer:
afiyet olsun dostlarıma yarasın kan olsun :rendeer:
Sizler zaten cevaplamışsınız..
benim cebimden çıkan 15 TL oldu.. bu fiyatta böyle bir gün için gayet normaldi.. sizlerden extra ücret istendiğinde organizasyonu yapan arkadaşa/arkadaşlara iletirsiniz sorun bir şekilde çözülür.. Siz bunları iletmeyip sonrada burada yok ona bu kadar verdim buna bu kadar verdim pahalıydı bana şöyle fiyat dediler demek gayet kolaydır.. Bu tür organizasyonları karalarayak varacağınız nokta MT de organizasyonların azalmasına hatta biraz daha gayretle tamamen bitmesine neden olacağınızdır.. ama unutulmamalıdır ki, bir organizatörden memnun değilseniz sizleri kimse bu organizasyona silah zoruyla getirmiyor.. Eski olmak birçok şeyi bilmek anlamına gelmiyor.. en azından bunu bilmenizi beklerdim..
Organizasyon için KuyuCadısı'na tekrar teşekkür ediyorum... ve bizi orada yalnız bırakmayan arkadaşlarada teşekkürler..
ne gundü be insan istıyorki yaz gelsın tekrar böyle organızasyonlar yapalım