- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
bende ondan korkuyorum işte..
Korkunun ecele faydası olmaz gerçeklerle bir an önce yüzleş.:cat:
bende ondan korkuyorum işte..
manzara gerçekten güzelmiş:queen: , burdan güneşin batışını izlemek süper olurmuş![]()
malum şahıs allahtan siteye üye değil...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bide karanlık çıkmışsınız tanın mıyorsunuz allah tan..yok sa vah vahhhhhhhh![]()
allahtan 36 giyiyoda fazla belli olmuyo:cherry:
o kadara korkutunuz ki gezilere gelmeye çekiniyorum...
o kadara korkutunuz ki gezilere gelmeye çekiniyorum...
güzel bir gündü, gelemeyenler çok şey kaçırdı
nispet yapmayınr:
r: gelemedik erken uyanıp çanakkaleden erken çıkabilsek ne güzel bizde bu muhabbeti kaçırmamış olucaktık
r:
bunlar çok masum hane haller. korkut elimizdeki diger fotolardan habersiz şükür. ocagı başına yıkılır Allah korusun :bounce: :queen: