[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 MEVSİM 7 GÜN 24 SAAT......:pr: AÇIĞIZ KARDEŞİM MT TÜKKAN İSTANBUL GÜRSEL MAH.ŞUBESİ GÜRKAN ABİYE SELAMLAR:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 PM ----------

Hadi haftaya bağış işinden sonra biryerlere gidelim :)

OZİ ZATEN HEMEN MOTORA BİNEMEYİZ ORALARDA KARNIMIZI DOYURALIM SONRA HER YOLBİZE PARİZİEN:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 PM ----------

EFENDİM SENE 1957-58 CİVARIYDI....KALAN KISMINI PAZAR ANLATIRIM ARKADAŞLAR:pr:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
4 MEVSİM 7 GÜN 24 SAAT......:pr: AÇIĞIZ KARDEŞİM MT TÜKKAN İSTANBUL GÜRSEL MAH.ŞUBESİ GÜRKAN ABİYE SELAMLAR:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 PM ----------



OZİ ZATEN HEMEN MOTORA BİNEMEYİZ ORALARDA KARNIMIZI DOYURALIM SONRA HER YOLBİZE PARİZİEN:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 PM ----------

EFENDİM SENE 1957-58 CİVARIYDI....KALAN KISMINI PAZAR ANLATIRIM ARKADAŞLAR:pr:

usta lütfen dikkate al forum da büyük yazı yazmak yasaktır uyarı alırsın :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
sen nedn gelmedin bakimmmm ?? :bounce:

ya sabah 8:30 kalktım baktım hava yağdım yağacak dedim ben biraz daha yatayım, yağar açar dedim anam birde ne göreyim sular seller gidiyor,
aha dedim iyiki gitmemişim sıçana dönecektik,
sonradan haberler gelmeye başladı meğersem damla yemeden gidip gelmişler...:queen:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
ya sabah 8:30 kalktım baktım hava yağdım yağacak dedim ben biraz daha yatayım, yağar açar dedim anam birde ne göreyim sular seller gidiyor,
aha dedim iyiki gitmemişim sıçana dönecektik,
sonradan haberler gelmeye başladı meğersem damla yemeden gidip gelmişler...:queen:

tatlı su motorcusu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 PM ----------

sen nedn gelmedin bakimmmm ?? :bounce:

yerler sabunluydu:queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
katılımcı ve paylaşımcı arkadaşlara kucak dolusu teşekkürler.:p emeği geçenlere bol teşekkürler.hizmetlerinizin devamını bekleriz :queen: birdahakine eti fazla alın sonra şikayet kutusu dolucak :p ama resimler harbiden çok güzel çıkmış bu arada.nede olsa güzel insanlarız :p az yerinizde otursanız . ya bu hafta sonu nereye gidiyorduk ajandamı kaybetmişim :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
katılımcı ve paylaşımcı arkadaşlara kucak dolusu teşekkürler.:p emeği geçenlere bol teşekkürler.hizmetlerinizin devamını bekleriz :queen: birdahakine eti fazla alın sonra şikayet kutusu dolucak :p ama resimler harbiden çok güzel çıkmış bu arada.nede olsa güzel insanlarız :p az yerinizde otursanız . ya bu hafta sonu nereye gidiyorduk ajandamı kaybetmişim :queen:

efenim pazar günü kanımızı çektiriyoruz sonrasında nere isterseniz gidiyoruz..bu arada şu DSİ işi hakkında haber bekliyorum senden bi özel mesaj atıver hocu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst