[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285


zeliş (NAYSS) ayakta duran ömer



ensoldan: kemal (deli mavi) dilaver (yt_servan) ayfer en sondaki en parlak olan selçuk (asubayah) ayfer ve selçugun ortasındaki güzel bayan ise selçugun eşi



selim ve güzel kız arkadaşı



derya (ninjet) gökhan (GKN)



vedat (snaken)



gürkan (oglumve ben)



tamer (arjantinli)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 PM ----------



eray (romeo) telefonla konuşan korkut (korkut250)



şerif (taytıs)



temel (akielos)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ellerine saglik kuyucadisi.. :rendeer:
Cok cok tesekkürler.....
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285


selma (peoples)



semih (stereo)



ergün abi (ergün1968) filiz abla (sultans)



nıck84 ve yasin (kelleci)




ortadaki arkadaş yiğit (speedy17)



kadir (KyCd)
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu doğrusu, tüm olumsuz hava tahminlerine rağmen.Emeği geçen herkeze teşekkürlermi, sunmayı bir borç biliyorum.:rendeer:
Bu tür güzel organizasyonlar devam ettiği sürece,geliceğim kesindir.:cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu doğrusu, tüm olumsuz hava tahminlerine rağmen.Emeği geçen herkeze teşekkürlermi, sunmayı bir borç biliyorum.:rendeer:
Bu tür güzel organizasyonlar devam ettiği sürece,geliceğim kesindir.:cat:

Seni tanıdığıma sevindim :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Valla gelmeyi çok istedim ama sabah uyandığımda promil seviyem trafik için uygun değildi :mrgreen:

Bir daha bu kadar kalabalık tayfayı ancak 29 ekim kortejinde görürüm artık..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Valla gelmeyi çok istedim ama sabah uyandığımda promil seviyem trafik için uygun değildi :mrgreen:

Bir daha bu kadar kalabalık tayfayı ancak 29 ekim kortejinde görürüm artık..

Keşke gelebilseydin hocam özledik seni.:rendeer:


Bu telefonla konuşan kazık hala benim.:p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Olm sen ne kadar terbiyesizleştin len :cyclopsan

aaaa ne kadar ayıppppp

Hadi haftaya bağış işinden sonra biryerlere gidelim :)

akşama kadar oradayız sanırsam..

Ben,hepinizi tanıdığıma sevindim.:rendeer::rendeer::rendeer:

eyvallah bizde seni..tanıdığımıza sevindik ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 PM ----------

yaa bişey istesem birde resimerlin üzerine isim yazabilseniz en azından kim kim anlsak hani yeni üye ben için yolda görsem tanırdım belkiii:D

cadı o işi yaptı tek tek yazdı ..son sayfaya bakarsan
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285


helim (hlmky85)



mehmet (mehmetay18 ) sinan (askon)



ugur volkan



cem (aparat)



ortadaki ünal abi (ünaltürkyazı)



erdinç polat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst