Selam arkadaşlar.
Gezi, kardeşlik ve neşemiz tek kelime ile mükemmeldi.
Wşim başta başka bayan yok diye tedirgin oldu ama arkadaşlarımızın efendiliği ve saygısı ile bu tedirginliği hemen yokoldu.
Termo ve Köpük ile millete çektirdiğimiz eziyet de cabası.
Bu geziye ailemle katılmış olmaktan mutluyum, yalnız olsa idim hep bir yanım eksik kalacaktı.
Muhteşem bir gezi, muhteşem bir dayanışma örneğiydi.
Bu güzel anları bizlerle paylaşan, bize katlanan tüm kardeşlerime teşekkür ederim.
Not: Artık bu gezilere Başbakanımdan izinli olarak yalnız katılabilirim
