[MT] - İstanbul ''Regal Raptor'' ÇETESİ...

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
7:30 da Freak de gelecek :)
Unutmayın pis herifi orda. Bulamaz o oraları sonra.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet sen cumartesiden gelmiyor muydun?desene biz mehmetle gideceğiz 2 kişi:)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
gyazici' Alıntı:
ahmet sen cumartesiden gelmiyor muydun?desene biz mehmetle gideceğiz 2 kişi:)

Ya çok isterdim ama olmadı gökancım olsun siz memetle gidin napalım busefer böyle olsun pazar sabahıda yanınızdayım merak etmeyin:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşler yolunda demek ki. Herhangi bir pürüz olmaması çok iyi. Pazar'ı iple çekiyorum. Freak'la beraber Pazar'cı tayfa olarak 5 olduk!.. 2 de Cumartesi'ci var. Ohhh diyorum... mis diyorum!..
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
demonicdreams' Alıntı:
İşler yolunda demek ki. Herhangi bir pürüz olmaması çok iyi. Pazar'ı iple çekiyorum. Freak'la beraber Pazar'cı tayfa olarak 5 olduk!.. 2 de Cumartesi'ci var. Ohhh diyorum... mis diyorum!..
Nihat pazar 5 değil 6 olduk.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Cumartesi akşamı Hunluat ile ben(macgyver) yola çıkıyoruz bizde akşam kamptayız yaşasın:cherry:
yaw yokmu başka regalci yahu ?
Bak sonra ah vah etmeyin keşke gitseydik demeyin ha benden söylemesi :p
Az bir saat kaldı tarihi regal kampına:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
macgywer' Alıntı:
Cumartesi akşamı Hunluat ile ben(macgyver) yola çıkıyoruz bizde akşam kamptayız yaşasın
Bu demek oluyor ki Pazar sabahı 4 kişi kaldık...
Can.
Ufuk (Harley'li :) )
demonicdreams
freak (ve ailesi)

7.30'da Mahmutbey gişelerdeyiz. Planda bir değişiklik yok!
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
demonicdreams' Alıntı:
Bu demek oluyor ki Pazar sabahı 4 kişi kaldık...
Can.
Ufuk (Harley'li :) )
demonicdreams
freak (ve ailesi)

7.30'da Mahmutbey gişelerdeyiz. Planda bir değişiklik yok!

Dün gece Hakan ile telefonla konuştuğuımuzda Macgyver'ın pazar sabahı gideceğini kendisinin ise gece tek başına gidebileceğini, kesinleşirse bana haber vereceğini söylemişti. Şimdi senden öğrendim bende. Freak ailesi ile nasıl gelecek anlamadım. O motorla ailesi arkamızdan araba ilemi gelecek?
Bu arada Nihat senin fikrinde değişiklik olmaz değilmi?
Sabah Ufukla sap gibi kalmayalım çünkü ben yolu hiç bilmiyorum ve zaten siz biliyorsunuz diye hiç araştırmadımda. Lütfen şu saat itibariyle artık son kararlar verilsin. Zaman geldi çattı hala net değiliz. Bu arada Nihat özelden veya mail adresime cebini bildirirmisin lütfen.
Gökhan ve Mehmet şuan kamp yerinde değilmi?
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Arkadaşlar sağ sağlim gelmişsinizdir umarım.
Biz sizden ayrılınca sağanak yağmura yakalandık ve 5 dk.içerisinde donumuza kadar ıslandık. Yolda çok kötü olmuştu ve çok araba vardı. Silivri'ye gidene kadar yediğimiz rüzgar sersem etti. Allahtan yanımıza şort ve yedek tişört almıştık. Silivri'ye gider gitmez onları giyip elbiseleri asdık ama 22.00 de İstanbula hareket ettiğimizde hala pantolonlarımızın bel kısımları ile ayakkabılarımız ıslaktı. Neyseki günü sağ sağlim noktaladık. Bütün gün Gökhan'ın motoruna pis diye laf attık benimki şimdi onunkinden beter durumda.
Yarın işe bu haliyse nasıl gideceğim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mükemmeldi.
Sağsalim döndük ama neler oldu bilemezsin. Zaten anlatılacak gibi de değil. Motor mu yatmadı, cruiser'larla diz boyu sulara mı dalmadık, yolda benzin mi bitmedi. Tam bir maceraydı. Ayrıntıları yazarız tek tek..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
Bekliyorum bakalım macera notlarını v e resimlerini.
özellikle çadırdan dışarıya doğru tufan resimlerini. Yan tarafta Köpük de olsun lütfen. ;)
Benzini biten Grave di sanırım :)
Ay bizde bir zor geldiik bir zooorr geellddiiik. Dışarıda çok yağmur vardı, silecekler bile yetişmiyodu yani. Hatta bir ara kaput tamamen suya girdi. (Araba da kıçım kuru olunca yazmak kolay tabii)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Freak' Alıntı:
Araba da kıçım kuru olunca yazmak kolay tabii
Bizim kıçları görmeliydin. Deniz otobüslerinin kıçı gibi... deli gibi su atıyordu..
(Birazdan dişçiye gidicem. Döndüğümde resimleri görmek istiyorum.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Regal Raprot Riders

heeheh arkadaşlar bence anlatılamayacak kadar zevkliydi. Hele belimize kadar girdiğimiz suyun içerisinden bir musibete yakalanmadan nasıl çıktığımızı anlayabilmiş değilim. Zevkli, kazasız ve belasız güzel bir deneyim oldu.
Not: Bu kadar ıslanacağımı bilseydim kapri yerine şortumu giyerdim.:queen:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Evet bendeki resimleri aktarıyorum tarihi castro gezimizden birkaç manzara içeriyor!!:mrgreen:
Kamptaki durumlar.
Arkadaşlar süper bir maceraydı keşke herkes tadabilseydi diyorum.
''TUFAN'' öncesi ve sonrası resimleri:queen: :queen: :queen: :queen:
iyi seyirler!




KIZIMLA BEN TAM TAKIR HAZIR CUMARTESİ AKŞAMI YOLA ÇIKMAK İÇİN BEŞİKTAŞTA HAKAN(HUNLUATA) ARKADAŞIMIZI BEKLERKENE...




YOLA ÇIKTIKTAN 2 SONRA BİR MOLA VE BEN:cherry:




HAKAN(HUNLUATA)




kAMP ALANINDAN BİR MANZARA:cat:



TUFAN ÖNCESİ SESSİZLİK:cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:



cEFEKAR ARKADAŞLARIM BİZİ DOYURMAK İÇİN TUFANA İLK BAŞTA DİRENDİLER:cherry: :cherry:



HALA DEVAM ETTİLER:cherry:



VE TUFAN:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: ÇADIRIN İÇİNDE SIĞINMACIYIZ



DÖNÜŞ İÇİN TOPARLANIŞ







Evet arkadaşlar bendeki resimler bunlar diğer resimleride bakliyorum Grave,Hunluata hadi bakalım sallayın gelsin şu resimleri.
Tarihi CASTRO gezisini görüntülerini paylaşalım!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Arkadaşlar benim çektiğim fotolar da var ama fırsat bulup bilgisayara atamadım. Bir de ben nasıl foto eklendiğini bilmiyorum. Birinizin mailine göndersem bu işi o arkadaşımız yapsa olurmu?:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah maşallah iyi gezi olmuş :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Can.' Alıntı:
Arkadaşlar benim çektiğim fotolar da var ama fırsat bulup bilgisayara atamadım. Bir de ben nasıl foto eklendiğini bilmiyorum. Birinizin mailine göndersem bu işi o arkadaşımız yapsa olurmu?:pale:


olur hocam sen bana yolla ben siteye koyarım:wiinkk:
[email protected]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar yağmura rağmen herşey muhteşemdi,grave ile c.tesi gidiş bende oktay isimli bir arkadaşım artçı,akşam ne de olsa hunluata ve macgyver gelecek et almayalım atıştırıp geçiştirelim akşama mangalı hep beraber yaparız deyip te saat 00:30 da Kastro'dan 10 km civarı önceki bahçeköy kahvesinde Nail Balaban amcamızın eşliğinde ,çay ile açlığımızı bastırıp miğdemizi kaynataraktan bizim muhteşem ikiliyi karşılama:)
sabah freak ve eşini oğlu Termo ile balık mı yoksa köpek mi olduğu muallakta olan köpük ile,Dominik Cumhuriyeti cumhurbaşkanı sayın Nihat beyi,motorumun kiriyle dalga geçen Can'ı (allahın sopası yok dönüşte senin kırmızı motorda siyaha dönmüş galiba:) ) aramıza aşşağı kalite motor sokmasakta Harleyli Ufuk'u yolda bağrımıza basıp yine Bahçeköye gidip bir kahvaltı,mesai bitti arkası yarın:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok maceralı olmuş beeeeee ,üfffff tam benim istediğim bir maceraymış, HAKAN sende yani bi gezi yaptın oda topiğin en maceralı gezisi olmuş, çok şanslısın:queen: :queen:
Ben nasıl gitmedim bu geziyeeeee üfff yaaaaa:pr: :pr: :pr: :salut: :salut: :rendeer:


BEYLER BAYANLAR ÇOK ACELE DİĞER RESİMLERİ GÖSTERİN, BU GECE UYUYAMIYACAĞIM.:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst