[MT] - İstanbul ''Regal Raptor'' ÇETESİ...

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
demonicdreams' Alıntı:
grave pazar günü kaçta nerde buluşuyoruz?
mümkünse 3'ten sonra bi yerde buluşup gidelim. Aytek abi bir başkadır benim için, kesinlikle gideceğim.
(Motor kısmı sorun değil. zaten farklı RR'lerle tur atmak istiyorum sürekli)


dostum 16:30 harem arabalı vapur iskelesi önü..
ben bugün 16:30 da harem'de arabalı vapur iskelesinin önünde olacağım herkezi beklerim. aytek (dogma) abimizi ziyarete gideceğim. arkadaşlar programı olmayan herkezi beklerim. hadi regalciler birlik lütfen...
ziyaret sonrası ufak bir gezi çay falan yaparız moda'da...
3-4 kişi olduk sayıyı arttıralım lütfen...
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
grave kardeşim,malum haftasonu hava da güzel tam motor havası üstelik aytek abiyi de görmek istiyordum ama misafirler geliyormuş o yüzden çok üzgünüm:salut: sanmıyorum ama o saate kadar giderlerse hala gelmeyi çok istiyorum.Eğer gelemezsem Aytek abiye çok geçmiş olsun dileklerimi iletir misin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grave' Alıntı:
16:30 harem arabalı vapur iskelesi önü..

Kararlaştırılan saatte, kararlaştırılan yerdeyim. İlgi talep ediyorum!..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
gyazici' Alıntı:
arkadaşlar iyi güzel de ,bu motosohbet denen zıkkım 100 küsür sayfa,başlık arka sayfalara düştüğü zaman nerdeydi diye arayacak mıyız sürekli?
ya da başka bir yolu varsa söylerseniz sevinirim

başlığın altındaki menüde konu seçeneklerine tıklayın ve bu konuya abone olu tıkayın. yeni mesaj olduğunda kontrol panelinden takip edebilirsiniz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
28 Mayıs Pazar

Evet çete, ne yapıyoruz pazar günü?
Kimler katılıyor kimler kalıyor?
Bir görev bölümü, malzeme dağıtımı yapalım derim öncesinde.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
28 MAYIS PAZAR SAPANCA GEZİ PROGRAMI...

arkadaşlar bilginiz üzere bu pazar gezi var. bu geziye kaç regalci katılacak ve organize olacakmıyız? gelebilecek olan arkadaşlar kendilerini yazar ve buluşma yeri tertip edersek daha güzel olur.
ben cumartesi sapanca'ya gitmeyi düşünüyorum. 4 kişlik çadırım ve kamp malzemelerim var. balık tutup, mangal yakıp, kamp ateşi altında uyumak istiyorum. havalar çok güzel. gelebilecek herkezi bekliyorum. alternatif fikirlerinizi bekliyorum...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
Grave; Bende 1 günlük de olsa kamp yapabilmeyi isterdim ama maalesef terminatörüm ve eşim ile bu mümkün değil.
Ancak Pazar günü sana katılabilme olasılığım var.
Sende bugünlerini kıymetini bil, çocuk olunc "kamp ateşi" senin için sadece hülyalı bir sözcük oluyor :)

Ben İstanbul'^dan toplanıp gidecek ekiple birlikte olacağım sanırım.
İstanbul ekibi ile mutlaka mangal, ip, top, çizgili pijama ve atlet gibi hayati şeyleri toplayıp getirmemiz lazım.
Beni çeyrek ekmeğe at köftesi sarmaz. Ben hököstö kadar adamım. Ufacık ekmekle doymam. Kendi pişirdiğim pirzolaları, sucukları yemezsem doymam ben.
Bunun içinde mecburen tedarikli gidecez.

Tedarik kısmını planlayalım.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
şimdi düşündümde benimde terminatörüm olsa hayal olurdu haklısın.
abicim çok haklısın yemek konusunda. bende asla doymam. zaten ben bir gece önceden gideceğim için hazırlıklı gitcem oraya. küçük kamp ocağım tavam falan var ama o küçük aletler bizim gruba yetmez. abi siz alışveriş yapın gelmeden et falan alın buluşma yerinden ben üstüme düşen külfeti öderim. ben cumartesi ordayım yineliyorum kampa bekliyorum gelebilecek arkadaşları.tek başımada olsam gideceğim. arazide kalmayı seviyorum :mrgreen:

balık tutabilirsem menüye balıkta eklemiş oluruz. abi gps al yanına 10 metre doğrulukla sana kordinat rakım ve aralık açısı vereceğim. benim çadıra uğrarsınız...
yarın nete giremem malum nedenlerden dolayı. cumartesi sabah bakarım ve yola çıkarım artık. ilgilenenler özel mesaj bıraksın...

(abi ayrıca teşekkürler imza kısmına bu topiçi eklemişsin. istanbul'lu diğer arkadaşlardan da aynı hassasiyeti bekliyorum...)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
petitfalcon, cuk_o, freak, grave ve ben (demonicdreams) RR'cilerden katılanlarız Sapanca'ya. Emin değilim ama sanırım mcgayver da gelecekti. Topu topu 6 kişi :( Bu ne ruhsuzluk yahu... hey millet, silkinin biraz. Montları bile attık havalardan dolayı. Koskoca pazar evde bitmez.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
yazın benide çeteye en yeni üyeyim. ayrıca sapancayada gidecem kısmetse.
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
41
slm arkadaşlar,
sakaryanın 2. regal kullanıcısı olarak(1.gencadam) pazar günü herkesi sapancaya bekliyoruz..
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
grave' Alıntı:


şimdi aklıma gelen istanbul'da ki kullanıcı arkadaşları ekleyeceğim. herhangi bir gezide ulaşmak ve unutmamak için gerekli olacaktır.

şimdilik aklıma gelen arkadaşlar bunlar. zamanla ekler güncelleriz.



listeye benide ekleyebilirsiniz
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acemiyim, ehliyet yok :pr:
ama arkadaşlar levent bp de en azından sizlerle tanışmak için gelicem....
hani yola vurmak falan derler ya.....:cherry:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
arkadaşlar bugünden gitmezsem eğer büyük bir ihtimal bende yarın buluşma yerindeyim. daha çok regalci görmek isteriz, hadi herkez motorunun üstüne...

yükleyin motorları düşün yola, yarın görüşmek üzere...

 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
listeye beni de ekleyin diyeceğim ama acemiyim gelemem rodajım tamamlanmadı ve 150 km de motorum..
yani yeni oglu yeniyim...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst