[MT] - İstanbul ''Regal Raptor'' ÇETESİ...

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
Arkadaşlar hepimizin bildiği üzere ''DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor hakkında...'' topiçimiz defalarca temizlik amacı ile silinmesine rağmen gördüğü ilgiden dolayı devamlı olarak şişmektedir. sitemizin büyük organizasyonları haricinde ki kendi çapımızdaki küçük gezilerimizi organize edebileceğimiz, sadece gezi oranizasyonlarının konuşulacağı küçük bir topiçe ihtiyacımız olduğu kanaatindeyim.

Teknik bilgi, yeni alıcaklara yardım ve geyiklerimizi yine o topiçte yazar, bu topiçtede sadece istanbul tayfası olarak yapacağımız haftalık planlı gezilerimizi organize ederiz. yani bir gün sonra diğer topiçe girdiğimizde on'un üstünde sayfa yeni yazı okumak zorunda kalmayız.

Tabi ki karar verdiğimiz gezilere sadece ''REGAL RAPTOR'' kullanıcılarını değil takip eden herkezi bekleriz.

Bir de diğer rücam almayı düşünen arkadaşlar veya merak ettiklerini sormak isteyenler
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3629 bu topici kullanmaya devam ederse hem daha yararlı bilgilere ulaşmış olur hemde bu topiç şişmemiş olur.
şimdiden göstereceğiniz anlayıştan dolayı teşekkür ederim,
SAYGILAR...


önemli not:
arkadaşlar bu topiçi msn gibi kullanmamaya, gezi yazısı haricinde şişirmemeye özen gösterirseniz sevinirim.
ayrıca gezi ve toplantı resimlerimizide burda yayınlarsak daha güzel olur.

DAHA ÖNCE GERÇEKLEŞTİRİLEN GEZİLER...

DADWY R&R istanbul Fuar Buluşması ve Gezi Fotoları
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11179

23 nisan anadolu kavağı gezisi...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12533&highlight=Anadolu+kava%F0%FD


şimdi aklıma gelen istanbul'da ki kullanıcı arkadaşları ekleyeceğim. herhangi bir gezide ulaşmak ve unutmamak için gerekli olacaktır.


greatwhiteshark
kaldera
dogma
batista123
freak
fes71
gyazici
demonicdreams
cuk_o
tayfuns
uzman_1907
goya
babaadam
mr.wish
hakinen
dinof1
dhocka
petitfalcon
myway
macgyver
grave
agem
yasinsubay
infrared
erdem.gunduz
tycOOn
ataper
nurettin_
Raptor_SS
fevkalbeser


şimdilik aklıma gelen arkadaşlar bunlar. zamanla ekler güncelleriz.
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Sağol grave kardeşim,iyi düşünmüşsün.Her gezi için topic açılmamış olur böylelikle.Bu topic sabit gezi topic'i olur.Haftasonu organizasyonunu merak eden açıp okur.Camiamıza hayırlı olsun::biggrinn :queen:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Kardeş Nick imi yanlışmı yazdın yoksa (wr.wish) bu nickte başka bi RR cimi var?
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
Mr.Wish' Alıntı:
Kardeş Nick imi yanlışmı yazdın yoksa (wr.wish) bu nickte başka bi RR cimi var?

pardon yanlış yazmışım dostum düzelttim.
macgyver ekledim, kusura bakma R&R ailesi genişledikçe unutkanlıklar artıyor. hatırlayamadığım istanbul'lu arkadaşlar msj bırakırsa onlarıda eklerim. en yakın zamanda görüşmek üzere...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar iyi güzel de ,bu motosohbet denen zıkkım 100 küsür sayfa,başlık arka sayfalara düştüğü zaman nerdeydi diye arayacak mıyız sürekli?
ya da başka bir yolu varsa söylerseniz sevinirim
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
dostum haklısın. ilk olarak il grupları kısmına açmıştım topiçi fakat her ilden tek mt grubu olduğu için topiç kilitlendi. adminlerden BBRR'ye rüca ettim en azından başka bir yere taşı diye sağolsun taşıdı.

gyazici' Alıntı:
arkadaşlar iyi güzel de ,bu motosohbet denen zıkkım 100 küsür sayfa,başlık arka sayfalara düştüğü zaman nerdeydi diye arayacak mıyız sürekli?
ya da başka bir yolu varsa söylerseniz sevinirim

benim fikrim herkez imza bölümüne bu linki kopyala yapıştır yapsın. ne zaman girmek isterse kendi imzasına tıklasın, hemen girer...

21 MAYIS PAZAR DOGMA'ya (AYTEK abi) GEÇMİŞ OLSUN ve ZİYARET BULUŞMASI...

Arkadaşlar bildiğiniz üzere Aytek abimiz talihsiz bir ameliyat geçirmiş olup, kızının verdiği bilgiye göre bu hafta içi evine çıkacaktır. bu zor zamanlarında regal ailesi olarak o güzel insanı yanlız bırakmamamız gerektiğini sizler gibi düşünmekteyim. ben cumartesi nasipse istanbul'da olacağım. ve pazar kısa sürelide olsa Aytek abinin yanına gideceğim. gelmek isteyen arkadaşlar yerini ve zamanını burda konuşursa ortak hareket etmiş oluruz. ziyaretten sonra küçük bir gezi ve demli bir çay güzel olur. fikirlerinizi bekliyorom...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
Yahu birkaç hafta uğramadık siteye hemen çete dışına atılmışız.
Kurtlar sofrasında düşeni yemek adettendir ama ben düşmedim dostlar :)

19 Mayıs da Anıtkabirde görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü öğleden sonra, hatta 16-17 sularında gidilecekse aytek "dogma" abiye gelmek isterim. Daha erken bi saatte imkansız benim için.
2. seçenek olarka da Cumartesi öğleden önce bir saat bana uyar. Her ikisinden birine uyabilecek arkadaş bana hiç danışmadan bir plan yapıp ilan etsin, katılırım. Tabii yalova gezisinde olduğu gibi bir arkadaşım hastahenelik olmazsa)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ben hafta sonu şehir dışında olacağım giden arkadaşlar benim adımada geçmiş olsun dileklerimi aytek abiye iletirse çok sevinirim.

saygılarımla,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haftasonu edirne'de olacağım için sizlere katilamayacağım,hastanede ziyaret etmiştik rüzgarınoğlu ve hboyraz ile,sizler yine sevgi saygı ve geçmiş olsun dileklerimi iletin lütfen
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gökhan kardeş ben gürol valla sizin çetede çok sağlam heee bende motoru satıp sizin çeteyemi katılsam ne :)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
cumartesi yolda olacağım. pazar sabah ehliyet sınavı için kadıköy'deyim sonrada ziyareti düşünüyorum. ona göre pazar öğleden sonraya gelebilecek arkadaşlar kendilerini ayarlayabilirse çok iyi olur. ona öre ortak bir nokta bulalım.

freak seni yazmıştım gözünden kaçtı herhalde :rendeer:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
rüzgarınoğlu nerelerdesin yaaa gelemeyecek misin pazar günü???
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
fragrance_chaplin' Alıntı:
pazar günü geleceklerden bir gönüllü babamın motorunu bi çalıştırır di mi olduğu yerde?10 gündür hiç çalışmadı da.benzin musluğunu falan açmak gerekebilirmiş.ben anlamıyorum.biri bana gösterirse çok sevinirim.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13647

kafana takma arkadaşım motorla ilgileniriz. uzun süre yatacaksa motor aküyü falanda çıkarırız. inşallah işi olmayan arkadaşlar yanlız bırakmayacaklar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grave pazar günü kaçta nerde buluşuyoruz?
mümkünse 3'ten sonra bi yerde buluşup gidelim. Aytek abi bir başkadır benim için, kesinlikle gideceğim.
(Motor kısmı sorun değil. zaten farklı RR'lerle tur atmak istiyorum sürekli)
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Malesef...

demonicdreams' Alıntı:
grave pazar günü kaçta nerde buluşuyoruz?
mümkünse 3'ten sonra bi yerde buluşup gidelim. Aytek abi bir başkadır benim için, kesinlikle gideceğim.
(Motor kısmı sorun değil. zaten farklı RR'lerle tur atmak istiyorum sürekli)
Tur atma şansı olmayacak :) Sadece durduğu yerde çalışsın yeter...Babamın emaneti bana ne de olsa.Bu yüzden de titizlenip kendim çalıştırmak istemiyorum da bir rr'ci çalıştırsın istiyorum...Ev şaşkınbbakkal/suadiyede...Bilmeyenler için belirteyim dedim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst